oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: FONTAMARGA RAVE FESTIVAL Vol.2 / VIERNES 1 DE AGOSTO \ EN XERTA ( TARRAGONA)  (Leído 30268 veces)
kapsano
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre
Registro: 21-03-06
MOH 2012



Email
« Responder #300 en: 03/08/08, 21:26:11 pm »

aver ke tal estes fotos..... :o ;D
Héroe
Desconectado

Sexo: Masculino De: Xerta
Registro: 21-07-08
Nascut per a liarla



Email
« Responder #301 en: 04/08/08, 01:02:35 am »

Fuà!! Per fi me conecto de nou i comprovo que la gent va xalar a la FRF2!!! Si senyor! Moltes gràcies per haver vingut a tothom!!! io mateix me vaig flipar de vore lo munt de penya ke va venir! juas juas! Mira que l'any passat ja va venir gent, pero este sa superat de calleeeee!!! Realment, molt content de com va sortir la festa, i se ke vaig conèixer a gent de Benissanet però ia no men recordo de ki... XDDD De qui sí que men recordo és de l'amic de Fran, tot i que no men recordo de com se dia, XDDD i m'hagués agradat dir-li que em va caure molt bé perquè, primer: la va liar a caldo a caldo a caldo, i segon: mos va ajudar a netejar sense ke ningú li hagués dit res!! un 10 tio! jejeje! ;) No res, saludos i... que visca la FONTAMARGA RAVE FESTIVAL!!!!
Gabberkoff
Desconectado

Sexo: Masculino De: BENISSANET
Registro: 01-08-08
There's the sound of your braincracking!


Email
« Responder #302 en: 04/08/08, 02:05:27 am »

Bueno Bueno Bueno!!!
Sant Festival!!
M'ho vaig passar la mar de bé!
Un bon rotllo que flipes! Tot ple de neveretes  ;D
Bonissima música, bonissim so! Bons dj's, etc, etc, etc,
Héroe! Jo soc un dels de Benissanet!  ;)
Feia dies que no baixava xl Sud de les terres del ebre!
I la veritat k si cada vegada k baixi a der ser aixi!
Jo firmo!  :D

Mente es va comportar reketebé! K vam anar a buscar lo pedido a seva casa! I 2 botelles de lambrusco calent! jajajaja lokuraaaaaaaaaaaaaa!!!!
I bueno tot deputissima mare!!
Astirem presents al fontamarga rave festival vol.3!!!

X cert caballo! Astas fet tot un hausero!

SI si m'el vaig trobar a kalhua foten bailoteos!!!

Enga gent!
A cuidarse!
Caballo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Xerta
Registro: 21-12-07

Email
« Responder #303 en: 04/08/08, 10:30:43 am »

Gabberkoff astava a kalhua de parra jejeje, pk en teoria no tenia que surtir lo disabte pero se van animar i com que eren festes de mora pos me vaig animar pk vaia leones ian per alli dalt sas...

Pero bueno de housero res noi jejeje. Pero una mica de tant en tant no fa malt ejejeje.

Bueno peña desconecto hoy mismo, me piro de vacaciones todo el mes de agosto. Me pierdo la puta summer rave i la summer dreamer pero bueno es lo que ay. Nos vemos en setiembre!!!!
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #304 en: 04/08/08, 14:00:14 pm »

La meua pregunta es ages anat tota la gent que hi havia a la fontamarga a la desphase en lo mateix cartell?????jejejeje ni de coña!!!!!!!!jejeje.

Bueno comentant la fontamarga:

Vam quedar a les 3:30 de la tarde pera anar a buscar los bafles i carregarlos al remolc de bolin, seguidament vam carregar los grupos i tot el material que nesesitavem. Una vegada tot carregat ia vam puijar a la muntaña i vam comensar a muntaru una vegada tot muntat lo senyor cottis va anar a senyalitzar tot el cami i mentres nardo i xita anaven a buscar les pitzes pera sopar. Cuan van arivar vam sopar i despres a dutxarmos i areglarmos pk anavem vastant wuaross de preparar la festa jeje.  Despres vam tornar a puijar jo i bolin i vam fotre la llum intermitent de les obres i la vam fotre a la entrada del cami desde la c-12 jejeje. I una vegada vam arivar a la fontamarga ia va comensar lo festival en bolin, seguidament cottis i jota....

Va ser un festival de amics que a tingut 3400 i pico visites al post de fontamarga, nse cuans comentaris i que van puijar alli dalt a la fontamarga entre 150 i 200 persones.

Cuan de temps fa que no entren 150 o 200 persones a desphase mare de deu... jejeje
Pero lo nostre era una festa de amics...

L'any que be avere si podem repetiru i avere si be mes gent. Esta era la segona vegada que feem la fontamarga i a la 1era van vindre entre 50 i 80 persones i este any lo doble. Com se va liar mare meua!!!!! I love fontamarga rave festival!!!!I love fiestas de amigos!!!!!!jejejejeje.

Bueno felicitar al barry que no el coneixia encara i gracies per tindre la moral de vindre de tant allun a una festa de amics tio!!!!jejeje.

I bueno gracies a tots els que van venir i espero que l'any que be vingen los mateixos de este any i mes gent en ganes de festa.

Papi tetyck: Cuan de temps sense veret punxar a una puta festa tio!!!com teu curres cabronaso, l'any que be a tornari. Ese cartel de himpak en la pista de tennis de la fontamarga jejejeje. Bueno avere si penjes les fotos que les vull. I que la gent mire lo que es una rave a fontamarga jejeje.

 


DJ TETYCK// VOLS PARA DE BURCHAR ANIMALOT!!!!!!!!! jajaja que loko, vemga va que esta tarde sense falta penjo les casi 200 fotos que vaig fer XDDDD  bueno fare una petita tria por que sino puc tar tota una vida pero en fin que son totes bones jwje
nenaaH17
Visitante


Email
« Responder #305 en: 04/08/08, 15:58:06 pm »

Tetiiiick av0re Qines f0tos fiQees eeh! jajaja

L'aÑ Q vee LiaDaa tRiplee!
eRamoos p0coS i paRio l'abueeLaa! jaja
noo yaviaa ninGu fii eeh! xD

un 10 X LA FONTAMARGA!!!

aRRibaa se haRdcOre!!!!!!!!!
HuGeRiLLaS
Desconectado

De: sansa (TGN)
Registro: 29-08-05
SONIDO PEPITILLA!!!!


Email
« Responder #306 en: 04/08/08, 16:11:38 pm »

bueno contarme cosas ke izo el larry, porke no me kreo ke no liara de las suyas este gran personaje xd
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #307 en: 04/08/08, 19:32:07 pm »

dj tetyck// enga bunics que comensem en una dosis de fotillos jejeje, enga nem a ficar dentetes llargues!!!!!!!!!!!!!!
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #308 en: 04/08/08, 19:36:14 pm »

dj tetyck// se lia??? NO NO SE LIO!!!!!!!!!!!!
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #309 en: 04/08/08, 19:36:59 pm »

DJ TETYCK// ENGA QUE HAY MUNCHISIMAS MAS!!!!!!!!
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #310 en: 04/08/08, 19:46:52 pm »

DJ TETYCK// BUENO YAME EMPIEZO A CANSAR XDDDD SI QUEREIS ALGUNA EN ESPECIAL PEDIRLA OK???
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #311 en: 04/08/08, 19:50:18 pm »

DJ TETYCK// EL REI DE LA FIESTA
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #312 en: 04/08/08, 19:51:00 pm »

DJ TETYCK// ESTA PA LOS CHAFARDEROS!!!!!!!!!!
nenaaH17
Visitante


Email
« Responder #313 en: 04/08/08, 19:58:18 pm »

lo bons vam ser los k a les 8 del mati ancara stavem alli del pajareo eeeh jajaja

tetiiick de ki es lo kuuul estee?? ¬¬
HuGeRiLLaS
Desconectado

De: sansa (TGN)
Registro: 29-08-05
SONIDO PEPITILLA!!!!


Email
« Responder #314 en: 04/08/08, 19:59:41 pm »

oh sephy kin culeeeeeet jajajaja
Páginas: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |