FRANxxx
Registro: 30-09-07
Email
|
 |
« Responder #285 en: 02/08/08, 22:07:27 pm » |
|
OKULTO I NO OKULTO VA PA VATROS K OS DEN JOJOJO AIXO SON FESTES I LO DEMES U SAS O NO TONTERIES KOMPAÑ TON-TE-RIES
|
|
|
DJVIC
Registro: 27-02-07
HARDCORE !!!
Email
|
 |
« Responder #286 en: 02/08/08, 22:15:34 pm » |
|
la verdad k un 10 para los k montaron la fiesta porke todo estava muy bien la cabina estava perfecta i de gente estuvo muy bien tambien...
dar las gracias al mente k me trajo el cdj 1000 com tu vas curra malparittttttttttt(K) jajajajaja
|
|
|
dJ_b4rRy
Registro: 24-10-06
sEliAaaAa paArdaaa
Email
|
 |
« Responder #287 en: 02/08/08, 23:06:52 pm » |
|
la verdad k un 10 para los k montaron la fiesta porke todo estava muy bien la cabina estava perfecta i de gente estuvo muy bien tambien...
dar las gracias al mente k me trajo el cdj 1000 com tu vas curra malparittttttttttt(K) jajajajaja
selioo way ayer socio jijij FURCIASSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSs  dar las gracias a todos los k me felicitaronn, i por cantar el cumpleaños feliz xd jeje sselio selioooo
|
|
|
XqueSi
Registro: 01-04-05
J.SarrOKa
Email
|
 |
« Responder #288 en: 03/08/08, 13:32:09 pm » |
|
Bueno dir que els que vam baixar d Benissanet ens ho vam passar de puta mare a la festa exòtica esta que vau montar, donar les gracies a tota la gent de Xerta i proximitats, Mente, Bolin, Jota, Cottis, Tetyck... que sempre s'enrollen i es porten de puta mare!! Espero que l'any q ve es repeteixi i vaigui a més perque festes així valen la pena i l'ambient que es crea entre amics es insuperable!! Saludos a tota la gent!! Larry (gracies compi), Sephyrot, Destroyer, Ramos, Jose Veoduendes, Vic, Caballo, Wers, Charly PW, Fran, Eloy, a l'amo de la finca q no se si el vaig coneixer xD, Barry (18), Jofre, Masakre... i molts que em deixo o no me'n recordo el nom! PD: Marxant vam fer cap a Els Reguers  xDDD
|
|
|
kapsano
Registro: 21-03-06
MOH 2012
Email
|
 |
« Responder #289 en: 03/08/08, 14:09:39 pm » |
|
Bueno dir que els que vam baixar d Benissanet ens ho vam passar de puta mare a la festa exòtica esta que vau montar, donar les gracies a tota la gent de Xerta i proximitats, Mente, Bolin, Jota, Cottis, Tetyck... que sempre s'enrollen i es porten de puta mare!! Espero que l'any q ve es repeteixi i vaigui a més perque festes així valen la pena i l'ambient que es crea entre amics es insuperable!!
Saludos a tota la gent!! Larry (gracies compi), Sephyrot, Destroyer, Ramos, Jose Veoduendes, Vic, Caballo, Wers, Charly PW, Fran, Eloy, a l'amo de la finca q no se si el vaig coneixer xD, Barry (18), Jofre, Masakre... i molts que em deixo o no me'n recordo el nom!
PD: Marxant vam fer cap a Els Reguers xDDD
eke era super dificil trobaru natres vam fer kap a una montaña mes amunt dela rave i sentiem la musika de dalt i flipavem xke no veiem res,.... sE Liaa!!!!!
|
|
|
luis ortiz
Visitante
Email
|
 |
« Responder #290 en: 03/08/08, 15:05:03 pm » |
|
Bueno dir que els que vam baixar d Benissanet ens ho vam passar de puta mare a la festa exòtica esta que vau montar, donar les gracies a tota la gent de Xerta i proximitats, Mente, Bolin, Jota, Cottis, Tetyck... que sempre s'enrollen i es porten de puta mare!! Espero que l'any q ve es repeteixi i vaigui a més perque festes així valen la pena i l'ambient que es crea entre amics es insuperable!!
Saludos a tota la gent!! Larry (gracies compi), Sephyrot, Destroyer, Ramos, Jose Veoduendes, Vic, Caballo, Wers, Charly PW, Fran, Eloy, a l'amo de la finca q no se si el vaig coneixer xD, Barry (18), Jofre, Masakre... i molts que em deixo o no me'n recordo el nom!
eke era super dificil trobaru natres vam fer kap a una montaña mes amunt dela rave i sentiem la musika de dalt i flipavem xke no veiem res,....
sE Liaa!!!!! 
dj tetyck// home la veritat que este any entre tots vam pugue arroplega un equipillo guapet trobo, ("molts voldrien tindre aquell audio ala seua sala o garito xd") yo vaig ficar el que vaig puguer, monitors , taula, bolin tmb va traba un chollaco en les bestiotes que miraven capa pista jaja y com no los autoamplificats del lajuntamen de xerta que no veas la guerra que tenen y la que lin queden jajajajaja. P.D: algu sap com se pot conecta el portatil al pc normal meu??? esque tinc les fotos de fontamarga al pc y al maki entro en lo portatil de my cuñaaa jeje se pot fotre un usb a saco de portatil a pc?  ? y puc pesigar les fotos del pc dsd el portatil??? P.D2: no se si mesplico XDDDDDDDDDD
|
|
|
dJ_b4rRy
sEliAaaAa paArdaaa
Email
|
 |
« Responder #291 en: 03/08/08, 15:17:27 pm » |
|
eke era super dificil trobaru natres vam fer kap a una montaña mes amunt dela rave i sentiem la musika de dalt i flipavem xke no veiem res,....
sE Liaa!!!!! 
dj tetyck// home la veritat que este any entre tots vam pugue arroplega un equipillo guapet trobo, ("molts voldrien tindre aquell audio ala seua sala o garito xd") yo vaig ficar el que vaig puguer, monitors , taula, bolin tmb va traba un chollaco en les bestiotes que miraven capa pista jaja y com no los autoamplificats del lajuntamen de xerta que no veas la guerra que tenen y la que lin queden jajajajaja.
P.D: algu sap com se pot conecta el portatil al pc normal meu??? esque tinc les fotos de fontamarga al pc y al maki entro en lo portatil de my cuñaaa jeje se pot fotre un usb a saco de portatil a pc? ? y puc pesigar les fotos del pc dsd el portatil???
P.D2: no se si mesplico XDDDDDDDDDD
krek k si k pots feruu, probau i au jajaja
|
|
|
kapsano
Registro: 21-03-06
MOH 2012
Email
|
 |
« Responder #292 en: 03/08/08, 15:31:31 pm » |
|
sE Liaa!!!!! 
dj tetyck// home la veritat que este any entre tots vam pugue arroplega un equipillo guapet trobo, ("molts voldrien tindre aquell audio ala seua sala o garito xd") yo vaig ficar el que vaig puguer, monitors , taula, bolin tmb va traba un chollaco en les bestiotes que miraven capa pista jaja y com no los autoamplificats del lajuntamen de xerta que no veas la guerra que tenen y la que lin queden jajajajaja.
P.D: algu sap com se pot conecta el portatil al pc normal meu??? esque tinc les fotos de fontamarga al pc y al maki entro en lo portatil de my cuñaaa jeje se pot fotre un usb a saco de portatil a pc? ? y puc pesigar les fotos del pc dsd el portatil???
P.D2: no se si mesplico XDDDDDDDDDD
krek k si k pots feruu, probau i au jajaja
ara si ke se lia en les fotuuuuuuuuuuuuussssss
|
|
|
Caballo
Registro: 21-12-07
Email
|
 |
« Responder #293 en: 03/08/08, 16:46:39 pm » |
|
La meua pregunta es ages anat tota la gent que hi havia a la fontamarga a la desphase en lo mateix cartell?  ?jejejeje ni de coña!!!!!!!!jejeje. Bueno comentant la fontamarga: Vam quedar a les 3:30 de la tarde pera anar a buscar los bafles i carregarlos al remolc de bolin, seguidament vam carregar los grupos i tot el material que nesesitavem. Una vegada tot carregat ia vam puijar a la muntaña i vam comensar a muntaru una vegada tot muntat lo senyor cottis va anar a senyalitzar tot el cami i mentres nardo i xita anaven a buscar les pitzes pera sopar. Cuan van arivar vam sopar i despres a dutxarmos i areglarmos pk anavem vastant wuaross de preparar la festa jeje. Despres vam tornar a puijar jo i bolin i vam fotre la llum intermitent de les obres i la vam fotre a la entrada del cami desde la c-12 jejeje. I una vegada vam arivar a la fontamarga ia va comensar lo festival en bolin, seguidament cottis i jota.... Va ser un festival de amics que a tingut 3400 i pico visites al post de fontamarga, nse cuans comentaris i que van puijar alli dalt a la fontamarga entre 150 i 200 persones. Cuan de temps fa que no entren 150 o 200 persones a desphase mare de deu... jejeje Pero lo nostre era una festa de amics... L'any que be avere si podem repetiru i avere si be mes gent. Esta era la segona vegada que feem la fontamarga i a la 1era van vindre entre 50 i 80 persones i este any lo doble. Com se va liar mare meua!!!!! I love fontamarga rave festival!!!!I love fiestas de amigos!!!!!!jejejejeje. Bueno felicitar al barry que no el coneixia encara i gracies per tindre la moral de vindre de tant allun a una festa de amics tio!!!!jejeje. I bueno gracies a tots els que van venir i espero que l'any que be vingen los mateixos de este any i mes gent en ganes de festa. Papi tetyck: Cuan de temps sense veret punxar a una puta festa tio!!!com teu curres cabronaso, l'any que be a tornari. Ese cartel de himpak en la pista de tennis de la fontamarga jejejeje. Bueno avere si penjes les fotos que les vull. I que la gent mire lo que es una rave a fontamarga jejeje.
|
|
|
dJ_b4rRy
sEliAaaAa paArdaaa
Email
|
 |
« Responder #294 en: 03/08/08, 16:50:49 pm » |
|
La meua pregunta es ages anat tota la gent que hi havia a la fontamarga a la desphase en lo mateix cartell? ?jejejeje ni de coña!!!!!!!!jejeje.
Bueno comentant la fontamarga:
Vam quedar a les 3:30 de la tarde pera anar a buscar los bafles i carregarlos al remolc de bolin, seguidament vam carregar los grupos i tot el material que nesesitavem. Una vegada tot carregat ia vam puijar a la muntaña i vam comensar a muntaru una vegada tot muntat lo senyor cottis va anar a senyalitzar tot el cami i mentres nardo i xita anaven a buscar les pitzes pera sopar. Cuan van arivar vam sopar i despres a dutxarmos i areglarmos pk anavem vastant wuaross de preparar la festa jeje. Despres vam tornar a puijar jo i bolin i vam fotre la llum intermitent de les obres i la vam fotre a la entrada del cami desde la c-12 jejeje. I una vegada vam arivar a la fontamarga ia va comensar lo festival en bolin, seguidament cottis i jota....
Va ser un festival de amics que a tingut 3400 i pico visites al post de fontamarga, nse cuans comentaris i que van puijar alli dalt a la fontamarga entre 150 i 200 persones.
Cuan de temps fa que no entren 150 o 200 persones a desphase mare de deu... jejeje Pero lo nostre era una festa de amics...
L'any que be avere si podem repetiru i avere si be mes gent. Esta era la segona vegada que feem la fontamarga i a la 1era van vindre entre 50 i 80 persones i este any lo doble. Com se va liar mare meua!!!!! I love fontamarga rave festival!!!!I love fiestas de amigos!!!!!!jejejejeje.
Bueno felicitar al barry que no el coneixia encara i gracies per tindre la moral de vindre de tant allun a una festa de amics tio!!!!jejeje.
I bueno gracies a tots els que van venir i espero que l'any que be vingen los mateixos de este any i mes gent en ganes de festa.
Papi tetyck: Cuan de temps sense veret punxar a una puta festa tio!!!com teu curres cabronaso, l'any que be a tornari. Ese cartel de himpak en la pista de tennis de la fontamarga jejejeje. Bueno avere si penjes les fotos que les vull. I que la gent mire lo que es una rave a fontamarga jejeje.
caballo encantat tiuuu i mersii  , akestes festes d'amics son las millors dona igual don vingi jjaja es va liar i au  fins la proxima festaaa seliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Registro: 11-10-03
Facebook: 
Manipulador de la mente y el comportamiento
Email
|
 |
« Responder #295 en: 03/08/08, 16:52:40 pm » |
|
amb ganes de la proxima festa
|
|
|
dJ_b4rRy
sEliAaaAa paArdaaa
Email
|
 |
« Responder #296 en: 03/08/08, 16:56:00 pm » |
|
amb ganes de la proxima festa 
chalry encantao tamb jjaja seliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
PuLLaSTRe
Registro: 13-07-05
^^
Email
|
 |
« Responder #298 en: 03/08/08, 20:18:14 pm » |
|