oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Dj Sirrow  (Leído 4368 veces)
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #30 en: 01/09/08, 19:18:28 pm »

Ets un crack tiu! com a Dj i com a persona... és una de les persones més maques que he conegut en aquests món de la festa... MOLTA SORT EN AQUESTS PROJECTES QUE HI POSES TANTA IL·LUSIÓ!

M'ha fet molta il·lusió parlar amb tu aquest migdia, a veure si ens podem veure el 13!!

PD: Als Dj's de la quinta del xumet que van de enteradillos i no tenen més de 14 anys i es pensen que es mengen el món... si voleu arribar lluny, admireu els buenris i tal, vale.. pero no els tingueu per mirall, tingueu gent com el sirrow o altre gent de qui aprendre!
Dj Nau
Desconectado

Sexo: Masculino De: SABADELL <3
Registro: 29-03-03
Facebook:
Chasis Arriba!



Email
« Responder #31 en: 02/09/08, 01:20:38 am »

La meva memoria de peix no em deixa recordar si ens vem coneixer en persona les poques pero intenses vegades q vai rondar pel future,crec q si,pero prefereixo ser prudent i si es q si,q mesbronkis per la mala memria! pero musicalment crec q sobren les paraules!!

El tema del robo ma deixat clavat a la cadira,no mimagino en aquesta situació una llastma enorma!

El video ma encantat ademes aquest rollo musical engancha,enorabona pel q estas fent y pel q t queda!!

Salut!!
Páginas: 1 2 [3]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |