| Miscelánea > DEPORTES |
| Moción de censura en Can Barça: ¿Sí o no? |
| << < (46/49) > >> |
| ·!¦[·_NiKåå_·]¦!·:
--- Cita de: Kuzpi en 11/07/08, 18:52:49 pm --- --- Cita de: ·!¦[·_NiKåå_·]¦!· en 11/07/08, 18:49:15 pm ---a finals d setembre es fan unes votacions n?? per fer fora al laporta o no. pero nomes podran votar els compromisaris.... --- Fin de la cita --- Exacte. Al septembre es celebrarà una assamblea amb els compromisaris (aproximadament uns 4200 socis) per a fer fora a Joan Laporta qui exergeix com a president del FCB. Únicament es faria fora al president deixant als membres de la junta directiva k gestionés en aquell moment. --- Fin de la cita --- ok merci! ho comentava pk el meu pare es compromisari , fins el 2010... i m'ha comentat aixo pero molt per sobre i me'n volia informar millor ! mersi :laugh: |
| tHe HaRdCoRiAn:
Pero compromisario que es, un socio de rango especial, mayor edad, más antiguo o algo? |
| ·!¦[·_NiKåå_·]¦!·:
--- Cita de: tHe HaRdCoRiAn en 11/07/08, 18:59:28 pm ---Pero compromisario que es, un socio de rango especial, mayor edad, más antiguo o algo? --- Fin de la cita --- son com uns representants dl club, que son elegits per sorteig, majors de edat... i no se mes xD :$ |
| Dj Xory:
--- Cita de: ·!¦[·_NiKåå_·]¦!· en 11/07/08, 19:05:43 pm --- --- Cita de: tHe HaRdCoRiAn en 11/07/08, 18:59:28 pm ---Pero compromisario que es, un socio de rango especial, mayor edad, más antiguo o algo? --- Fin de la cita --- son com uns representants dl club, que son elegits per sorteig, majors de edat... i no se mes xD :$ --- Fin de la cita --- Exacto mi padre fue compromisario en su dia... simplemente te toka hacen sorteo y tl van cambiando cada X años... Simplemente t hacen ir al principio de temporada para escuchar el discuristo del presi y el secretario tecnico, hacen lo del balance d cuentas etc... entonces hacen rueda d preguntas x si algun compromisario kiere preguntar algo y kizas se alarga mas d una hora eso.. yo lose xk en el canal del barça mas d un año lo he visto xD Se suele hacer en el palau blaugrana y es antes d la presentacion de el ekipo en el camp nou. |
| tHe HaRdCoRiAn:
Ok, merci a ambos, pensaba que a lo mejor se necesitaba alguna característica más. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |