oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Dudas estudios  (Leído 4290 veces)
txe_txe
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 24-02-08

Email
« Responder #30 en: 23/06/08, 20:39:12 pm »

Pues ke la cartera de educacion lo tiene la generalitat no el gobierno central. Y por eso cada comunidad decide como hacerlo.
Politicos ke hacen 30 años ke no estudian, hacen los planes de estudio con el consejo de rectores y tal pero tampoco les hacen mucho caso y asi van las cosas, faltas grabes, gente ke no sabe hacer sistema de ecuaciones etc... 
Y por eso se cuela cada uno en grado superior y despues en la uni ke tela. Vease yo mismo ke no se integrar casi y ya tengo la carrera.  :D



valeeee
x'DD
si toda la razon
n hay derecho enfin...
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 25-11-04


Email
« Responder #31 en: 26/06/08, 13:31:58 pm »

Copio y pego lo que me mandaron, que me ha servido de bastante para decidirme.

La informació que ens sol·licites la trobaràs detallada a la web de la Formació Professional: www.xtec.cat/fp.

Les característiques del curs de preparació a la prova d'accés a grau superior les tens detallades concretament a: http://www.xtec.cat/fp/p_lliure/arxius08/informacio_PPAS.pdf

Valora bé aquesta informació perquè el termini de matrícula serà del 7 a l'11 de juliol, i l'inici de les classes serà el 15 de setembre, i la durada fins el 8 de maig del 2009.

Quan a les matèries de la prova, n'hi ha d dos tipus:
Les matèries comunes a tots els cicles són CATALÀ, CASTELLÀ, LLENGUA ESTRANGERA i MATEMÀTIQUES.

I les matèries específiques es distribueixen en tres opcions, i al triar-ne dues en funció del cicle al qual es vol accedir.
El quadre de les matèries específiques, A, B i C el tens detallat a: http://www.xtec.es/fp/acces/any2007/quadre_materies_especifiques_pacc08_fp.pdf

Et recomanem consultar aquest quadre i aquesta informació perquè resulta difícil de detallar-te l'opcionalitat a la que tens accés.
Doctor Muerte
Visitante


Email
« Responder #32 en: 26/06/08, 14:51:20 pm »

Ostia mates cuando yo la hice era historia + las 3 lenguas de obligatorias. Despues de 5 años, se dan cuenta de ke las mates son mas utiles para cualkier modulo  ke la historia.  :D
Páginas: 1 2 [3]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |