oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: valoraciones matadero v.4!!  (Leído 2432 veces)
enru

Registro: 13-04-07
tralla i trallaaa xDDDDDD

Email
« en: 26/04/08, 13:45:55 pm »

pos vaya kon el mataderoo!! se lioo un monton d parte de todos los djss!!! muxa gente conozida i mu buen ambiente!! weno ya saveis valorar un pokitoo
trunika

Registro: 17-07-06
Facebook:
MARTE PLANETA DE LAS FIESTAS

Email
« Responder #1 en: 26/04/08, 13:50:09 pm »

Vaia pullastre al matadero jajaja

Nit de puta mare, de bon rollo amb molta gent coneguda i care noves i especialment amb cubates a 4 euros  :angel:  kualsevol no es torri xd

Per mi un dels millors mataderos, tots els dj's la van liar de wais i avere el gey dn meet ens i posa les sesions per aki k ja tenim ganes d skoltarles jeje

i res saludar tots akells k vai coneixer rogerhard(com va petar el innocence eh) paranoid i pinza erom snake nitu i nikko montse camarera jaja

PD: vai veure kamares d fotos!! avere si en panjeu
DJ NITU

Registro: 09-04-07
ADDICTED 2 THE BASS!!

Email
« Responder #2 en: 26/04/08, 13:50:32 pm »

bon festival si señorrrrrrrrrrrr  ;D vam arribar una mica tard.. veniem de roses i va valguer molt la pena venir a liarla amb el meu company nikko! van estar mol guapes totes les sesionss aviam si les penjenn  :D

saludar a tota la peña que vaig veuree  meet, trunika, ness, rogerhard, nena_xque, traxx, la meu nena  :-* i a mes gent que em deixo que no eren pocs..!   :angel:

PD: QUE QUE DIGOOOOOOOOOOO O O O O O O O O O O  :D
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #3 en: 26/04/08, 14:03:29 pm »

jajaj buenu kom que veix que us va agradar tan ara a les 3 ya podem venir a ajudarme que u netegerem jeje cabronassus un festival com deu mana ahir es va liar molt molt bones sessions eceptuan la meva k no vax prepararme re per muntar el putu antro aket dels cullons jajaa 24 hores muntant-lho i ara  a netegar-lho  que la merda arriba fins al cememntiri saludar a  tots els djs que su varen currar molt i a la multissima gent que es va acercar a liarla despres penjare fotos que les te la xikota jaja moltes gracies de veritat proximament us informarem del matadero v.5 amb un invitat de luxe jeje 8) 8)
enru

Registro: 13-04-07
tralla i trallaaa xDDDDDD

Email
« Responder #4 en: 26/04/08, 14:09:34 pm »

jajaj buenu kom que veix que us va agradar tan ara a les 3 ya podem venir a ajudarme que u netegerem jeje cabronassus un festival com deu mana ahir es va liar molt molt bones sessions eceptuan la meva k no vax prepararme re per muntar el putu antro aket dels cullons jajaa 24 hores muntant-lho i ara  a netegar-lho  que la merda arriba fins al cememntiri saludar a  tots els djs que su varen currar molt i a la multissima gent que es va acercar a liarla despres penjare fotos que les te la xikota jaja moltes gracies de veritat proximament us informarem del matadero v.5 amb un invitat de luxe jeje 8) 8)
kalla tiuu!! ajaja i les sesions???
jojojo
trunika

Registro: 17-07-06
Facebook:
MARTE PLANETA DE LAS FIESTAS

Email
« Responder #5 en: 26/04/08, 14:11:01 pm »

per cert dl mataderu 4 am kedu am el kolgao de radera a kabina li vam fer una bona matança :laugh: putu xevi lamu am la pankarta jaja
marta^xque

Registro: 14-07-06
Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #6 en: 26/04/08, 15:07:39 pm »

FESTIVAL!

me lo pasé bieen!
sepi y bull la booombaaa!  :)

i res tu, esperando el próximo!
DJ BuLL

Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #7 en: 26/04/08, 17:18:59 pm »

Impresionante el ambiente e impresionante la gente d alli  ;D ;D Os quiero putossssssssssssssss!

Pelotazo maximo y buena liadaaaaaaaaaa!

Esprant amb ganes un nou volum xDDD

PD: Meet la tarima de ciment cullons k sino nomes podem moure el tren superior x liarla xDDD
djparanoyd

Registro: 24-03-08
ALKHEMIE PEOPLE

Email
« Responder #8 en: 26/04/08, 18:00:05 pm »

Ahir es va demostrar que no fa falta estar en una gran sala per passa-ho be ya que ahir per mi va ser un dels millor festivals que m'he fotut en els ultims anys la bomba
les sesions dels dj's sensacionals totes el ambient un 10 molt de coneguts amb els que ballar conversar i liarla en resum laputissima bomba i una resaka com deu mana xdxdxd
res mes saludar a tots aquells que vaig petonejar abraçar llepar fotre ma etc etc que van se molts xdxdxdxd no hi ha res com les festes amb la gent que aprecies fins laproxima familiaaaaaaaaa
jocampro

Registro: 31-12-05
jordi-laura

Email
« Responder #9 en: 27/04/08, 13:58:45 pm »

bon festival i resakon del quinze jeejej :P  tots el dj de puta mare ;) i força bon ambient esperan matadero vol.5 saludar a tots els coneguts ;D
rogerhard

Registro: 07-06-07
Ki deia ke FL era basura? Mike Oldfield no ho creu

Email
« Responder #10 en: 27/04/08, 21:35:43 pm »

Ba se el meu prime matadero... vaig venir tard i baig marxar dora... però les sesions del enru & company, nitu & niko i la del issi & p-lon no me les ba treure ningu...

Molt bon ambient, el so era guay, la barra molaba (sobretot en preus xD)...

Festivalazo.
Espero fotos i sessions ... les sessions ke em bai perdre les bui escoltar xD

PD: Bai coneixer personalment a penya ke numes coneixia per internet! (Nitu & Trunika)

Volem el vol.5 YA!!
Dj NESS

Registro: 04-12-07

Email
« Responder #11 en: 27/04/08, 21:56:21 pm »

festivallllllllllllll !!! jajajaj

mol wpo si senyor em ganes dun altre!!
djbeat

MEET VS BEAT WE ARE

Email
« Responder #12 en: 27/04/08, 22:29:05 pm »

festivallllllllllllll !!! jajajaj

mol wpo si senyor em ganes dun altre!!

pro si vas marxar a la 1 gay xd
dj_sepi
Visitante

Email
« Responder #13 en: 27/04/08, 22:36:04 pm »

bueno ke decir del matadero?¿  ke nos lo pasemos komo bull y yo de putisima madre i ke la gente de alli la lio kaxo i hubo muy buen rollo kosa ke se ve en pokos sitios, decir al señor meet, catia, tommy, paranoid, miguel, kamareros, etc... ke gracias por todo, gente humilde komo vosotros hay pokos, y ke mas? k esperamos el vol.5 kon muxas ganas, ke pinxar para gente komo vosotros no tiene precio! Gracias!!!
kaña i mas kaña!!!   ;)
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #14 en: 28/04/08, 09:37:31 am »

fotilluss..
Páginas: [1] 2   Ir Arriba   Imprimir