oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: programacion **PSICOSIS** ABRIL 08 (aniversari kullere)+ FOTOS  (Leído 7397 veces)
Dj_rottar

Registro: 20-07-04

Email
« Responder #45 en: 19/04/08, 13:45:49 pm »

preparant sessió per demà, es lia grosaaaaaaaaaaaaaaa!! XD

a liarla putes!!
Psicosiano

Registro: 28-06-06
Facebook:
5 años de ¡ESTO SE MUEVE! cada Jueves de 21 a 23

Email
« Responder #46 en: 19/04/08, 17:45:15 pm »

se lia se lia el finde ke biene aun mas con el aniversario del kulleré y el del goofy
djkan

Registro: 05-10-03
UK Hardcore ALWAYS!!

Email
« Responder #47 en: 20/04/08, 11:21:38 am »

bueno y hoy una de psico bien freskito o sea k se va a liar.......
rottar aver la k lias eh!!!  ;D
Cross
Mind-Blowed

Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY

Email
« Responder #48 en: 20/04/08, 13:44:02 pm »

en nada stamos en el psicosis ya jeje a ver si lia sta tarde!!
javimaki

Registro: 24-10-04
Dj Since 2006

Email
« Responder #49 en: 21/04/08, 00:46:12 am »

asistencia multitudinaria :O :O

vaya liada hoy si señor!!!!!!!

a ver si hay mas dias asi, empezando por la semana k viene k llega fuerte, cumple kullere!!
Cross
Mind-Blowed

Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY

Email
« Responder #50 en: 21/04/08, 01:09:31 am »

gran tarde en el puto psicosis!!

me lo pase genial pinxando i wno decir ke me arrepenti de tener la pierna un poko xunga aun xq se lio una wapa jeje, gracias a todos  :-*

a ver si se puede pasar xal cumple del kullere... felicitats cabron  ;)

saludosss a todo el mundo ke andaba x ahi!!

pd. mañana cuelgo 4 fotos  ;)
laiaxque
Visitante

Email
« Responder #51 en: 21/04/08, 06:07:05 am »

[color=limeGreen]Cross el que jo no tinc es vergoña pero paraula molta y si t'he dit que la meva valoració akí te la deixava ja pots anar concentrarte que començo.
Mai había asistit a un bolo dels teus i no sabia ben bé el que posaves pero més o menys em semblava aket tipus d'estil pero les teves mescles et ben prometo que m'han sorprès per originalitat , la mescla dels estils més canyeros, la força i bon rollu que transmets per com ho vius que no m'ho pensaba pas...
La veritat es que el que més impactada m'ha deixat ha sigut la última que no sabía si flipar o ballar pero en akesta sala tan familiar, el bichu raro es el que no balla perque no vegis com la gent ho disfruta y amortitzen el local sent de lo més onrats per poder estar tots en familia sense descartar a ningú per cuestions ni economiques ni de l'edat ni de com nem vesstit....
Tú, em sembla que et sols passar bastant y la veritat es que es respira molt ambient makineru amb afinitat sense mal rollos ningú entra a buscar merder,...
Has estat el primer DJ.que aplaudeixo desde que vaig començar a viure promos o invitats.No aplaudeixo mai perque no considero que ningú s'ho hagi merescut y avui tú sí perque també era de treure's el barret tot i que hi ha hagut una que t'hagi saltat, si em permets una bona excusa divertida, no me toques el cristal!!!
En resum,  que ets la persona que més m'ha sorprès,la que més m'ha fet empanarme en els temes i conseguir crear el misteri del fi de sesiò perque això ha sigut un punt molt gran que a part de les rectes finals fins que treiem el fetge per la boca de Pastis&Buenri em sembla que amb akesta originalitat varietat etc...Et torno a aplaudir,t'alago...
Que per cert també per akí el mig aprofitu per dirvos,TET-Y&KULLERÈ akest Dj.sinmicro tan original y al Tet-y per l'espontaneatat resolent problemes de memòria, lo millor el comentari:Existe el micro,usalo!!!I ja que hi sóc aprofitu per dir la frase Tet-y de la nit,¿Alguien ha perdido unas llaves de un corsa yoquesé con un llavero de muñeco asqueroso?
Quan M'he acostat a veure el llavero era del muñequito del jueves.Bueno a tot això espero que tothom hagi sortit em les seves claus perque deixant les tonteries són coses que en veritat són cares y engorroses de perdre.

Em estat parlant amb el Miguel perque només pujar al coche ens aseiem dient la mateixa frase, - Cada día m'ho passo millor al Psicosis.
Bueno a partir d'akí em dialogat, em comparat les altres ofertes, em pensat que pesaba més.
Guanya  Psicosis, a partir d'ara la sala resident de les sobres del grup Caldes perquè alguns van caient durant el día y es que estan fets d'una altre pasta o d'una época on no es porta el rollo ruta bacalao, gent que vagi a varias discotecas en una nit. Es tornen comodones només al activa!!
Allà es peguen el gran festival la gran drogada la gran nit....Pero després a la tarda queda't mirant Aída perqué prefereixo també que estiguin convençuts, que no tenir que veurel's com estakirots fets pols com altres vegades.

Bueno en akesta sala hi ha una cosa que a part d'akests petits casos es que entre els que ens coneixem sabem que quan diem que no podem es per que no, quan pregunto es perque hi ha la possibilitat ,sempre hi quan no hi hagin gaires pitus perquè lo que també agrada es la familia amb tet-y kullerta ah!!y bueno jo me fet avui voluntaria del coro de percussió amb la pandareta, demana almoinas per comprar una botella d'anís del mono amb una kulleré,i també unas cucharillas de helao para recoger sustancias con bolsita en sitios de pie con poco espacio.
Bueno Kullerèta com t'he posat en el missatge que pel que veig t'has espantat tan que encara no m'has contestat entenc que estas d'acord y passo a la recopilació de músics i als assajus pertinents a ritme del ke soni perque de lletras anem passats!!!
Bueno que sàpigues que ens fa ilusió de debó,que passis la nit del dissabte amb nosaltres,que t'ho passaras bomba, que et riuras, que flipas, que serà diferent de lo demés i que intentarem que no oblidis mai akest mega cumple amb sales dobles i nits, fins que ens enviin al llit a tots després del psicosis y porta psicosis pajareo in the street amb lo coreografía de t-e-t-y k-u-lle-ré i ara vull una furquilla,després vull un ganivet de postre donem la cullera donem una volta i tornem a començar...hey hey!!!!!
Bueno prou que ja he frikat prou, per avui pero la paraula per sobre de tot, sou els millors no cambieu mai perquè el vostre cor no os cap al pit.Ens veiem!!
[/i][/color]
T-TY

Registro: 19-02-07
CIAO!!

Email
« Responder #52 en: 21/04/08, 12:43:21 pm »

MENUDO POLLASTRE AYER!!! DESTROZO!! NOS VEMOS EL DIA 27 ANIVERSARI KULLERE!! SALUDOS
Dj_rottar

Registro: 20-07-04

Email
« Responder #53 en: 21/04/08, 13:39:40 pm »

MENUDO POLLASTRE AYER!!! DESTROZO!! NOS VEMOS EL DIA 27 ANIVERSARI KULLERE!! SALUDOS

MENUT !! XDDDDDDDD y a sobre tot era fresc XDDDDDDDD
Psicosiano

Facebook:

Email
« Responder #54 en: 21/04/08, 15:19:27 pm »

cada domingo se lia mas jejejeje larga vida al psicosis!!!

ansias de domingo aniversario kulleré!!!

se lia se lia!!!!
goofy

Registro: 27-04-04
Facebook:
chasis x la vena!!! CHASIS ARRIVA!!!

Email
« Responder #55 en: 21/04/08, 21:10:59 pm »

weno weno gran psicosis el domingo cada dia la estamos liando un pokito mas
a ver la q se puede liar el 27 felicidades kullera nos vemos ally el domingo

saludos a td
>>JoNyK<<

Registro: 20-05-04
Facebook:
Makina, Hard Trance & Hardcore!!

Email
« Responder #56 en: 21/04/08, 22:56:56 pm »

Domingo ke viene ahi estare liandola para el aniversario del Kullere y Goofy!!! :angel: Nos vemos el domingooo genteee!!  :D
Psicosiano

Facebook:

Email
« Responder #57 en: 22/04/08, 18:22:05 pm »

se va a liar la gorda, si todos los ke emos dicho ke vamos van no cabremos xD

felicidades kulleré y goofy!!!!!!

domingo psicosis o nada jejeje xD
goofy

Registro: 27-04-04
Facebook:
chasis x la vena!!! CHASIS ARRIVA!!!

Email
« Responder #58 en: 22/04/08, 21:10:38 pm »

muxas gracias gracias pasta y a tds los q me aveis felicitado tmb os kiero un monton a tds

os kiero ver a tds en el puto psicosis
Dj_YaIkA

Registro: 21-09-05
♫♪100% Yaiki's sound♫♪

Email
« Responder #59 en: 22/04/08, 22:57:39 pm »

muxas gracias gracias pasta y a tds los q me aveis felicitado tmb os kiero un monton a tds

os kiero ver a tds en el puto psicosis

Sabes que si!!! Este domingo a celebrar el cumple doble! Ala goofy si t pasases el sábado x activa lo podríamos celebrar 2 veces no crees? xDDD. Bueno pues eso el domingo se lía!! Salu2 family q se os quiere muxo!! :-*
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Arriba   Imprimir