Miscelánea > OFF-TOPIC
Sueños Extraños / Interpretacion de sueños.
<< < (82/179) > >>
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·:
jo un cop vaig somiar k em despertava al sofa d casa meva q no em podia moure, ni parlar , ni fe res.... i q em venia a veure la meeva millor amiga i em deia: joder anna q et passa , ja veuras com ploraran ls teus pares nse q , intenta mouret, aixecat... pero jo no podia...  no se x quin motiu. pero x  sort era un somni , ..pero el dia seguent x la nit va ser el dia del meu accident d coxe .... q em van portar a lhospital tota la nit , mati... i no em podia moure de la camilla ... i ls meus pares  plorant  .... com si lo q mavia dit la mevaa amiga en el somni fos un avis de q maniria a passar d vritat o algo.... em vaig emparanoiar molt :S
vero_piramide:

--- Cita de: ·!¦[·_NiKåå_·]¦!· en 18/08/08, 23:37:11 pm ---jo un cop vaig somiar k em despertava al sofa d casa meva q no em podia moure, ni parlar , ni fe res.... i q em venia a veure la meeva millor amiga i em deia: joder anna q et passa , ja veuras com ploraran ls teus pares nse q , intenta mouret, aixecat... pero jo no podia...  no se x quin motiu. pero x  sort era un somni , ..pero el dia seguent x la nit va ser el dia del meu accident d coxe .... q em van portar a lhospital tota la nit , mati... i no em podia moure de la camilla ... i ls meus pares  plorant  .... com si lo q mavia dit la mevaa amiga en el somni fos un avis de q maniria a passar d vritat o algo.... em vaig emparanoiar molt :S

--- Fin de la cita ---
ostras...es una mica paranoic aixo,k fort xd y el accident que va ser molt greu o que=?
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·:

--- Cita de: vero_piramide en 18/08/08, 23:47:48 pm ---
--- Cita de: ·!¦[·_NiKåå_·]¦!· en 18/08/08, 23:37:11 pm ---jo un cop vaig somiar k em despertava al sofa d casa meva q no em podia moure, ni parlar , ni fe res.... i q em venia a veure la meeva millor amiga i em deia: joder anna q et passa , ja veuras com ploraran ls teus pares nse q , intenta mouret, aixecat... pero jo no podia...  no se x quin motiu. pero x  sort era un somni , ..pero el dia seguent x la nit va ser el dia del meu accident d coxe .... q em van portar a lhospital tota la nit , mati... i no em podia moure de la camilla ... i ls meus pares  plorant  .... com si lo q mavia dit la mevaa amiga en el somni fos un avis de q maniria a passar d vritat o algo.... em vaig emparanoiar molt :S

--- Fin de la cita ---
ostras...es una mica paranoic aixo,k fort xd y el accident que va ser molt greu o que=?

--- Fin de la cita ---

no x sort no, el cotxe x tirar pero res greu , nomes al principi em costava na mica menjar i respirar pero ara ja stik be :)
vero_piramide:

--- Cita de: ·!¦[·_NiKåå_·]¦!· en 18/08/08, 23:51:02 pm ---
--- Cita de: vero_piramide en 18/08/08, 23:47:48 pm ---

--- Fin de la cita ---

--- Fin de la cita ---

no x sort no, el cotxe x tirar pero res greu , nomes al principi em costava na mica menjar i respirar pero ara ja stik be :)

--- Fin de la cita ---
bueno millor,heu de anar amb comte que un dia deu no vulgui pot passar algo greu  :)
acidboysgp:
Una pregunta que me surgió cuando tube el último sueño que he puesto aquí. Que pasa en nuestro cerebro (o que no pasa) para que éste no reconozca la, generalmente, absurda realidad que se crea en los sueños? Que mecanismos se desencadenan o que parte del cerebro no actua? Tendriamos que ser conscientes de que esos sueños no pueden ser realidad y sin embargo son muy pocas veces las que tenemos sueños "lúcidos" (sueños en los cuales sabes que estás soñando) y aún así, al menos en mi caso, muchas veces el sueño escapa a tu control, por muy consciente que seas de él.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa