| Miscelánea > CINE Y TV |
| El Cor de la Ciutat xD |
| << < (38/43) > >> |
| CHICAXQUE:
--- Cita de: mastersystem en 17/06/08, 18:30:37 pm --- --- Cita de: TunneT en 17/06/08, 18:21:07 pm ---ke feu veient això? :D per quin capitol van? es lunic ke hem fa gracia :D --- Fin de la cita --- jo fa molt ke no la miro, la que si miro encara es ventdelpla(LLLLL) --- Fin de la cita --- Jo estic enganxada a les dues xD no tinc remei, soc de carn debil ho se jejejejeje ;D |
| Tunnet:
vendel está força bé, xo la putada eske fan OT :D vendel el vaig seguir bastant lépoca del can-rata amb lesvedlana y el seu fill de la borça xDDD a veure ki se lendulla jaja pare o fill xD lépoca de la tia de cadira de rodes amb el veterinari, etc. ara ja no tan, nomes se ke hi ha una tia amb sida i ke va sortir amb el marti xD |
| mastersystem:
pd: qué bona està l'amiga del Julià...des de nissaga de poder que m'encanta (L) pd2: de jovenetes Cristina i Mònica (L) |
| maki20:
--- Cita de: TunneT en 17/06/08, 18:37:41 pm ---vendel está força bé, xo la putada eske fan OT :D vendel el vaig seguir bastant lépoca del can-rata amb lesvedlana y el seu fill de la borça xDDD a veure ki se lendulla jaja pare o fill xD lépoca de la tia de cadira de rodes amb el veterinari, etc. ara ja no tan, nomes se ke hi ha una tia amb sida i ke va sortir amb el marti xD --- Fin de la cita --- ara que han tancat el post de OT venim aqui? jajajaja vaya tela xD wenu wenu que la mort de la clara esta al caureeeee ueeeeeeeeeeeeee |
| CHICAXQUE:
Remei sos una cotorra!!!! que bo ja era hora home!!! xD I en Marc... no el puc ni veure egs!! :-X no tinc paraules.... :P |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |