Miscelánea > CINE Y TV
El Cor de la Ciutat xD
<< < (39/43) > >>
mastersystem:
en marc no m'agradava a estació d'enllaç doncs imaginat al cor... Per cert, amb lo feo que es deu follar ke te cagas per lligar tant xD
CHICAXQUE:

--- Cita de: mastersystem en 19/06/08, 17:30:54 pm ---en marc no m'agradava a estació d'enllaç doncs imaginat al cor... Per cert, amb lo feo que es deu follar ke te cagas per lligar tant xD

--- Fin de la cita ---

Uah Nen! es veritat quina rabia feia a estació d'enllaç, que el seu pare llavors era el Montràs ara de ventdel, nO???
mastersystem:

--- Cita de: CHICAXQUE en 19/06/08, 19:29:21 pm ---
--- Cita de: mastersystem en 19/06/08, 17:30:54 pm ---en marc no m'agradava a estació d'enllaç doncs imaginat al cor... Per cert, amb lo feo que es deu follar ke te cagas per lligar tant xD

--- Fin de la cita ---

Uah Nen! es veritat quina rabia feia a estació d'enllaç, que el seu pare llavors era el Montràs ara de ventdel, nO???

--- Fin de la cita ---
no, el seu pare era l'actor josep maria pou (bastant pitjor actor ke el monràs pel meu gust)
màquina catalana:

--- Cita de: mastersystem en 18/06/08, 01:13:59 am ---pd: qué bona està l'amiga del Julià...des de nissaga de poder que m'encanta (L)

pd2: de jovenetes Cristina i Mònica (L)

--- Fin de la cita ---
surtia a nissaga? ni me'n recordo tenia de ser petita, petita.
mastersystem:

--- Cita de: màquina catalana en 19/06/08, 20:53:09 pm ---
--- Cita de: mastersystem en 18/06/08, 01:13:59 am ---pd: qué bona està l'amiga del Julià...des de nissaga de poder que m'encanta (L)

pd2: de jovenetes Cristina i Mònica (L)

--- Fin de la cita ---
surtia a nissaga? ni me'n recordo tenia de ser petita, petita.

--- Fin de la cita ---
no, l'amiga em refereixo la que li paga tot, que quan feia nissaga tindrá 26 o aixi...
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa