MAKINA > MAKINA: GENERAL
Resultados en el interior de Mejor Dj Makina 2007!!!! Dj Sonic ganador....
<< < (20/22) > >>
Dj Xory:

--- Cita de: Pokon en 17/12/07, 00:22:49 am ---
--- Cita de: PTT-future- en 16/12/07, 22:59:09 pm ---
--- Cita de: DjX4k1 en 16/12/07, 04:54:50 am ---yo creo k aki la gente no diferencia la makina de otros estilos, mas k na lo digo x el resultado k esta dando..

para mi: ruben xxl, dj nau ;)

--- Fin de la cita ---

Estic d-acord amb tu, aqui no hi ha gaire gent que diferencï entre makina i altres coses, pero bé.. aqui poso el que he escrit en un altre foro a on han fet una enquesta semblant
--------------------------------------------------------------------------------

Per mi, de la llista RUBEN I XAVI, unicament per dos coses, posen musica MAKINA i ben punxat... ja veus no és tant dificil, no? han fet que una sala com chasis es pugui estar com a casa, i que torni a tenir ganes de sortir i de passar-ho bé anant a una discoteca d'aquest estil.. fins hi tot a la meva xicota no-makinera, li agrada anar al chasis per l'ambient que s'ha creat allà i per la musica que hi sona(ara ella ja es considera makinera).. per mi ells dos, han fet la millor aportació makinera de l'any.Bona sala, bona musica, ben punxada i molta ilusió en un projecte de calitat. el que segons el meu entrendre, els converteixen en els millors Dj's makiners de l'any. Repeteixo, no valoro gran calitat tecnica, i grans floritures als plats, ni chavals de 18 anys que posen 45673 discos en la seva hora de sessió, estic parlant de dos homes que porten un 25 anys i l'altre 15 anys punxant, sessions de tota una nit, i mantenint una filosofia musical i de sessió admirable, i que crec que aquest 2007 han ratificat el xque porten tants anys al peu del canó, segurament sota l'ombra d'altres Dj's més mediatics.

--- Fin de la cita ---

Por favor no sería mejor que escribieses en español para que toda la gente que no supiese ese idioma te entendiese mejor? :-\ yo no entiendo ni papa
Arriba SiSu!!

--- Fin de la cita ---

En pokas palabras dice k no hay mucha gente k diferencie entre makina y otras cosas..

Tb dice k prefiere xxl y xavi Bcn xk han vuelto a hacer de la marca de Chasis una wena marca, con una wena sala, con wena musika y buen ambiente y han demostrado el xk llevan tantos años dando guerra en este estilo.. y k prefiere eso a no xavales con 18 años k meten "45673" en una hora de sesion y esas cosas k ahora se llevan...
DaMy_Dj:
Para mi! Buenrri, sin duda alguna, es un puto crak!!!
Dj Xory:
Bueno falta na y menos parar terminar el año y kon ello las votaciones  ;D

Aun estais a tiempo si no habeis votado.

P.D: a nser k a ultima hora remonten muxo...la pugna por ganar sera entre Sonic y Sisu.
Jash:
Revelación Dj K-rlos pero por técnica, profesionalidad y demás me quedo con Buenri.
DJ_FURNY:
que votaciones mas raras,xd javi tracker por su tecnica y seleccion musical se mereceria ganar de paliza
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa