oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 99 100 101 [102] 103 104 105 ... 111   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Dragon Ball  (Leído 196549 veces)
TheKIK
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 05-02-08

Email
« Responder #1515 en: 05/05/11, 01:34:17 am »

Según he leído ya están preparando uno nuevo para PS3 y X360 con el nombre provisional de "Dragon Ball Game Project Age 2011" y según dicen ofrecerá algo nunca visto, pero no creo que sea éste... o sí xd
dr greg house
Visitante


Email
« Responder #1516 en: 06/05/11, 22:35:38 pm »

que perla de video  ;D
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zOQRQNot3e0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zOQRQNot3e0</a>
TheKIK
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 05-02-08

Email
« Responder #1517 en: 07/05/11, 01:33:53 am »

Ay que me LOL, como se aburre la gente xd

Lo mejor en el minuto 3:00 cuando habla de Krilin y sale la foto de Antonio Lobato xDDDD
Sr.Elemento
Capitán Morboso
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master


Email
« Responder #1518 en: 07/05/11, 01:49:58 am »

Joder, el video es buenisimo. Que record en decir idioteces por palabras.
manded
2 veces legendary
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hermanded oscura
Registro: 10-05-09
Ritmo rápido


Email
« Responder #1519 en: 07/05/11, 21:24:41 pm »

DIOSSSSSSSSSSS favoritos de calle (L) Lobato = crilin hahahah
TunneT 2.0
FERIANTE SIMIESCO
Desconectado

Sexo: Masculino De: Badalona
Registro: 04-12-08
SIN TEXTO PERSONAL


Email
« Responder #1520 en: 08/05/11, 02:06:24 am »

ke bueno (L) es del rollo "los nintendos" de otro panchito de hace un tiempo  :D
botana
Visitante


Email
« Responder #1521 en: 27/06/11, 19:29:16 pm »

No sé si lo habréis visto, pero según he leído en boladedragon.com van a hacer un par de capitulos especiales de Dragon Ball con Bardock como protagonista. Lo más cachondo de todo es que se transformará en Super Guerrer xd. Aunque todo eso será para promocionar un juego de recreativas basado en cartas, sólo disponible en Japón claro. Os dejo algunas imagenes:





El primer capitulo del manga ya a salido en japonés, a ver si alguien lo traduce por lo menos al inglés.
ZUEN
Desconectado

Sexo: Masculino De: Carmelo, Barcelona
Registro: 09-05-03
Siento una presencia


Email
« Responder #1522 en: 28/06/11, 09:37:49 am »

Segun he leido,  Bardock no muere cuando la la bola de energia de Freezer, sino que viaja atras en el tiempo antes de morir, concretamente 1000 años atras, y va a un planeta parecido al planeta Vegeta. En este planeta le pasaran cosas y se transformara en el legendario guerrero que hablan en la serie, el primer supersayan
ZUEN
Desconectado

Sexo: Masculino De: Carmelo, Barcelona
Registro: 09-05-03
Siento una presencia


Email
« Responder #1523 en: 29/06/11, 14:58:08 pm »

Bola de drac' torna a TV3

El canal 3XL emetrà la sèrie i les seves tres seqüeles a partir del setembre

Son Goku tornarà a la graella del 3XL Son Goku tornarà a la graella del 3XL

Televisió de Catalunya tornarà a emetre la mítica sèrie Bola de drac. Ho farà a partir del setembre i a través del canal juvenil 3XL, que oferirà la sèrie original i les tres que se'n van derivar: Bola de drac Z, Bola de drac GT, i Bola de drac KAI, una remasterització en alta definició i format panoràmic de Bola de drac Z.

La sèrie, creada pel dibuixant japonès Akira Toriyama, va debutar a TV3 el 15 de febrer de 1990, i es va emetre fins al 2001. Segons revela la cadena, des de llavors s'han rebut nombroses peticions sobre el retorn de la sèrie, a través de totes les vies, incloent pàgines web, fòrums i grups de Facebook. Finalment, les seves peticions han estat escoltades, i els milers de fans de la sèrie tindran ocasió de tornar a gaudir-ne, alhora que les noves generacions podran conèixer uns personatges que ja s'han convertit en mites.

http://www.ara.cat/comunicacio/bola_de_drac-tv3-torna-3xl_0_508149523.html
botana
Visitante


Email
« Responder #1524 en: 29/06/11, 15:11:29 pm »

Bola de drac' torna a TV3

El canal 3XL emetrà la sèrie i les seves tres seqüeles a partir del setembre

Son Goku tornarà a la graella del 3XL Son Goku tornarà a la graella del 3XL

Televisió de Catalunya tornarà a emetre la mítica sèrie Bola de drac. Ho farà a partir del setembre i a través del canal juvenil 3XL, que oferirà la sèrie original i les tres que se'n van derivar: Bola de drac Z, Bola de drac GT, i Bola de drac KAI, una remasterització en alta definició i format panoràmic de Bola de drac Z.

La sèrie, creada pel dibuixant japonès Akira Toriyama, va debutar a TV3 el 15 de febrer de 1990, i es va emetre fins al 2001. Segons revela la cadena, des de llavors s'han rebut nombroses peticions sobre el retorn de la sèrie, a través de totes les vies, incloent pàgines web, fòrums i grups de Facebook. Finalment, les seves peticions han estat escoltades, i els milers de fans de la sèrie tindran ocasió de tornar a gaudir-ne, alhora que les noves generacions podran conèixer uns personatges que ja s'han convertit en mites.

http://www.ara.cat/comunicacio/bola_de_drac-tv3-torna-3xl_0_508149523.html

Que alegría coño! Por fín se acabaron las ondas vitales y ostias en vinagre, además, tambien echarán DB KAI. Siento especial curiosidad por esta última, a ver si van a volver a doblar la serie o que  :D
màquina catalana
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-06-07
Email
« Responder #1525 en: 29/06/11, 20:43:43 pm »

Beeeee!!!! ja era hora!!!! fa unes setmanes vaig llegir un rumor del Kai i ara vec que la faran tota, perfecte. Ja tocava que el nou 3xl ho fes, em sorpren perque val un ull de la cara...suposo que sera de cara al setembre i a veure com sera l'horari, suposo que treuran OP i començaran a les 21:30 H.

Mort al boing!
Negi
Desconectado

Registro: 07-09-08

Email
« Responder #1526 en: 29/06/11, 22:25:22 pm »

hacia mucho que esperava esta noticia xDD y el lunes 4 julio tambien vuelve ShinChan!
A falta de series nuevas... no esta mal repescar series que triunfaron!

Pd. A ver si dan un pelotazo de verdad y compran FMA Brotherhood!
ZUEN
Desconectado

Sexo: Masculino De: Carmelo, Barcelona
Registro: 09-05-03
Siento una presencia


Email
« Responder #1527 en: 30/06/11, 00:58:12 am »

Beeeee!!!! ja era hora!!!! fa unes setmanes vaig llegir un rumor del Kai i ara vec que la faran tota, perfecte. Ja tocava que el nou 3xl ho fes, em sorpren perque val un ull de la cara...suposo que sera de cara al setembre i a veure com sera l'horari, suposo que treuran OP i començaran a les 21:30 H.

Mort al boing!

No puede quitar OP, es lo mejor que hechan ahora, es mas asta lo prefiero antes que DB , esque se ha vuelto mi serie favorita
TunneT 2.0
FERIANTE SIMIESCO
Desconectado

Sexo: Masculino De: Badalona
Registro: 04-12-08
SIN TEXTO PERSONAL


Email
« Responder #1528 en: 30/06/11, 01:49:31 am »

molt interesant, xo ara mateix la estic veient en calma xD per les noves generacions espero ke els hi marqui  perke necesiten una serie com aquesta  :D

el Kai promet  8)
botana
Visitante


Email
« Responder #1529 en: 30/06/11, 01:54:22 am »

molt interesant, xo ara mateix la estic veient en calma xD per les noves generacions espero ke els hi marqui  perke necesiten una serie com aquesta  :D

el Kai promet  8)

El meu cosí petit de 8 anys ho veu per el Boing i en comptes de Kamehame i Son Gohan diu Onda Vital i Son Gohanda  :-X. Espero que Bola de Drac en català el desinfecti!! La veritat es que tinc ganes de tornar-ho a veure en català per la televisió, tinc la colecció de Selecta Visión en DVD pero em fa especial il·lusió veure com ho tornen a emetre al canal on ho vaig veure jo quan era un marrec  :D
Páginas: 1 ... 99 100 101 [102] 103 104 105 ... 111   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |