| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (7/54) > >> |
| Tunnet:
--- Cita de: Rekete en 22/11/07, 10:32:29 am --- --- Cita de: dj Naxo en 21/11/07, 04:38:27 am ---Es pot trobar la serie en internet? --- Fin de la cita --- Si, www.animelliure.net allà hi és, baixant-la per la mula clar. Precisament un colega meu me la va passar fa una setmana, 137 capitols en total (7 dvd's i 1 cd) Això si, la versió original té molts més capitols que no van arribar aquí en total són uns 387 capitols l'anime. Terryman fan xD --- Fin de la cita --- TV3 sempre fa el mateix... xo weno, sort ke el manga surt tot ^^ |
| AgS:
--- Cita de: TunneT en 18/11/07, 01:13:24 am ---Bones! Mítica serie! 1er manga ke es en exclusiu amb catala i es ven de P mare! Algu mes se la fa? Es la canya akesta serie i a mes me baixat tota la serie ke surt al emule! (tota no xq es van kedar a mitges... akests de tv3...) Volum 11 llegit i esperant el 12! --- Fin de la cita --- Jo la demano sencera per reis... :$ |
| mastersystem:
Buaaaah de pekeño como me deboraba la serie ;D Kinnikuman (L) & Robin de las estrellas (L) |
| tHe HaRdCoRiAn:
Lo que pasa con TV3 es que compra packs de capítulos de series, y si gustan mucho, pues entonces compra el resto, con Bola de Drac pasó lo mismo, sólo habían comprado hasta el primer torneo, pero la demanda hizo que espabilaran, en este caso no fue así, supongo. |
| Tunnet:
--- Cita de: AgS en 29/11/07, 03:05:26 am --- --- Cita de: TunneT en 18/11/07, 01:13:24 am ---Bones! Mítica serie! 1er manga ke es en exclusiu amb catala i es ven de P mare! Algu mes se la fa? Es la canya akesta serie i a mes me baixat tota la serie ke surt al emule! (tota no xq es van kedar a mitges... akests de tv3...) Volum 11 llegit i esperant el 12! --- Fin de la cita --- Jo la demano sencera per reis... :$ --- Fin de la cita --- no t´arrepentiras, xo t´aviso ke el tom 1 es una mica pesat. A partir de 2 (L) |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |