| Miscelánea > CÓMIC / MANGANIME |
| Musculman |
| << < (3/54) > >> |
| diablilla-xque-22:
Uoooooooooooooooo!! Musculman, grandes dibujos, como me gustaban: Sóc molt fort i el meu nom es musculator i menjo molta carn perquè m'agrada molt! Los tendrian k volver a dar, me encantaban esos dibujos, kuando luchaba y se transformaba en gigante, ... Y la chorradas k hacia, era buenisimo, kuando se tiraba los cuescos, k gracia,.... |
| BoNoi:
--- Cita de: TunneT en 19/11/07, 02:13:57 am ---Suguru! xD Por cierto el manga son 18 volumenes y la serie de la tele se kedo mas o menos por el 14... a si ke es compre obligada! Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal! --- Fin de la cita --- el meu preferit era un ke era com en Musculator pro en negre (o diferent en algo ???)... no recordo el nom i ara dubtu de si existia :D :D ma sembla ke si... ::) explikem la historia daket personatge TunneT tiu :D ke recordo ke magradava tan kuan era "jove" ke l'anaba dibuxan per tot arreu :D :D JAJJA debia tenir algo de mol bó :P oSTReS! i si tens alguna imatge sagrairia :D :D |
| Tunnet:
--- Cita de: BoNoi en 19/11/07, 22:02:25 pm --- --- Cita de: TunneT en 19/11/07, 02:13:57 am ---Suguru! xD Por cierto el manga son 18 volumenes y la serie de la tele se kedo mas o menos por el 14... a si ke es compre obligada! Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal! --- Fin de la cita --- el meu preferit era un ke era com en Musculator pro en negre (o diferent en algo ???)... no recordo el nom i ara dubtu de si existia :D :D ma sembla ke si... ::) explikem la historia daket personatge TunneT tiu :D ke recordo ke magradava tan kuan era "jove" ke l'anaba dibuxan per tot arreu :D :D JAJJA debia tenir algo de mol bó :P oSTReS! i si tens alguna imatge sagrairia :D :D --- Fin de la cita --- Encantat de informarte ;) Només revelaré lo + superficial per si algun dia te la lleigeixes i així no fotret! El Musculator negre te el sobrenom de "Musculator el Gran", aquest tiu esdevé a la serie perke es fa un torneig de dobles, el qual formará parella am en musculator, sota la mascara hi ha un altre personatge, ningú sap ki es (nomes en Musculator). Formarán la perella anomenada "Muscul Brothers" xD Aquest personatge tant misterios es per mi el gran protagonista del torneig, tindrá molta importancia. L´home sota la mascara no te´l rebelo perke surt anteriorment a la serie. Aki tens un video: http://www.youtube.com/watch?v=XydgpaAMkPI |
| Tunnet:
per cert tb tinc Totes les cançons de la serie ^^ |
| BoNoi:
--- Cita de: TunneT en 20/11/07, 01:57:11 am ---Encantat de informarte ;) Només revelaré lo + superficial per si algun dia te la lleigeixes i així no fotret! El Musculator negre te el sobrenom de "Musculator el Gran", aquest tiu esdevé a la serie perke es fa un torneig de dobles, el qual formará parella am en musculator, sota la mascara hi ha un altre personatge, ningú sap ki es (nomes en Musculator). Formarán la perella anomenada "Muscul Brothers" xD Aquest personatge tant misterios es per mi el gran protagonista del torneig, tindrá molta importancia. L´home sota la mascara no te´l rebelo perke surt anteriorment a la serie. --- Fin de la cita --- ets un pues :D kuan el combat es fica interesan es talla :-X kels hi pasa als protas? els hi entra un venazo i es fiken a parlar en Japo de cop i volta :D :D JAJAJJA kina veu de yayo en "Musculator el Gran" no? ??? pro mas fet enrecordar de moltes coses :P com els comentaristes :D :D JAJAJJA eres bons... es solien barallar y el mes calvet sempre revia :P i el pavo esquelet, "delta cubitos" JAJJA aket si ke em feia grasia de lo friki ke era :P merci craK ;D com tu curres, estas fet un fiera :P (escoltan el CD de Bola de Drac ;D vaig cap allá...) |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |