oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4 ... 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 52550 veces)
Tunnet
Visitante


Email
« en: 18/11/07, 01:13:24 am »

Bones!

Mítica serie! 1er manga ke es en exclusiu amb catala i es ven de P mare!

Algu mes se la fa?

Es la canya akesta serie i a mes me baixat tota la serie ke surt al emule! (tota no xq es van kedar a mitges... akests de tv3...)

Volum 11 llegit i esperant el 12!
BoNoi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palafrugell
Registro: 22-05-06
Facebook:
if you're ready...


Email
« Responder #1 en: 18/11/07, 01:35:33 am »

ya tardaves en obrir tema de Musculman :D :D JAJJAA ;)

yo encara era massa jove cuan emitien akesta serie a TV3 :( la recordo a trossos...

com per exemple la historia de "com musculman va arribar a la terra" els seus pares el van confondre am un porc i el van "llensar" a la terra?? [pipol] JAJJA :D :D Mortal :P

i un cop ke en un combat el van congelar i per descongelarse es va pixar a sobre xDDD JAJJAJA "esque recordo ke cuan era petit, cuan em pixaba a sobre, el pipí era calent" [pipol] kin paio... :-X

nose si algún dia es va veure la seva cara real... recordo ke duia mascara sobre mascara :o JuaS!

gran serie... junt amb Bola de Drac una de les ke em van marcar mes de petit :P
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #2 en: 18/11/07, 01:54:36 am »

pues et recomano ke et fagis la serie  ;)

a palafrugell hi ha un lloc on venen cosetes de manga, pots demanar ke te la portin, jeje

o sino t´ho pots compara per internet jeje

cau a:

Rotonda gran (akella ke pots tirar cap a calella (xque xD), surts a la sortida ke entra al poble (la ke va cap begur no, tp la del coqui), ara estem a la segona rotonda: primera a la dreta, akella ke fa una mika de pujada amb akell bache toca pilotas xD, pues en akell carrer abans darribar al parc de sorra, a ma dreta hi ha un kiosc.

Weno, no se si t´aclararas xD

ja hem diras jeje
BoNoi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palafrugell
Registro: 22-05-06
Facebook:
if you're ready...


Email
« Responder #3 en: 18/11/07, 02:27:12 am »

yase a kina botiga et refereixes :D tranki ke Palafrugell no es tan gran, em conec tots els racons ;D

de mes petit si ke era habitual a akesta botiga (la botigueta es diu "Comics") i solia comprar de tot... figuretes, comics, revistes, les cartes coleccionables o de rol ke estaben de moda en akell moment :D JeJJeJ la dueña es mol bona persona,  de mes petit si, pro ara si em pases algun dia per la botiga segur ke ni em reconexeria JeJJeJ :P

si ke vaig arribar a encargar algún comic algun cop... pro ara ho compro tot per internet, desde una web ke fa mol ke no vaig ke ara no recordo el nom i kuan tingui un moment te la apunto :D algo de "dreamers" em sembla recordar ke es deia... ???

haig de fer una pedido ke porto retard en les serie de Naruto i Yu Yu Hakusho :D em demanaré de pas algún de Musculman... el primer per comensar ;D JeJJeJ (no sabia ke estaba en comic, tmpok el vaig arribar a buscar mai :-X)

:)
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #4 en: 18/11/07, 02:37:01 am »

el primer volum es una mika aborrit, nomes te gracia dos o tres episodis (el del lapsus del musculator i el porc xD, quan surt en Terriman, i algun altre)

a partir del volum 2 que es kuan comença el torneig de super herois la cosa está mooooooolt wapa!

Al veure tius com en Menja Tallarines o en Robin de les Estrelles ja amortitza la compra jeje

PD: 10 € cada llibre i son de 350 pagines (bon preu ^^)
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #5 en: 18/11/07, 19:11:42 pm »

grande serie aun la sigo viendo  :-[
Doctor Muerte
Visitante


Email
« Responder #6 en: 18/11/07, 21:11:24 pm »

jajajaja musculman muy parecida a los primeros capitulos de bola de drac donde hay combates pero sobretodo mucho humor absurdo.
Luego bola de drac se hizo algo mas seria y  los dialogos de cachondeo bajaron un poco. 

soc molt forrrrrttttttt i el meu nom es musculatorrrrrr menjo molta carn perke magradaaaaaa molt.  ;D ;D
Sr.Elemento
Capitán Morboso
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master


Email
« Responder #7 en: 18/11/07, 21:13:05 pm »

Mi hermano se esta comprando el manga, pero aun no lo he leido.
-CRaCK-
RE-MEM-BER!!!!!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Oh si nena
Registro: 15-09-02
Libertad, igualdad y fraternidad


Email
« Responder #8 en: 18/11/07, 21:25:10 pm »

musculman es dios !!!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #9 en: 19/11/07, 02:13:57 am »

Suguru! xD

Por cierto el manga son 18 volumenes y la serie de la tele se kedo mas o menos por el 14... a si ke es compre obligada!

Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!
diablilla-xque-22
Desconectado

Sexo: Femenino De: En algun lugar.....
Registro: 10-02-06
DanOrgen&Dragaxia Tatimu ninu A POR LOS 8 AÑITOS


Email
« Responder #10 en: 19/11/07, 15:39:09 pm »

Uoooooooooooooooo!! Musculman, grandes dibujos, como me gustaban:
Sóc molt fort i el meu nom es musculator i menjo molta carn perquè m'agrada molt! Los tendrian k volver a dar, me encantaban esos dibujos, kuando luchaba y se transformaba en gigante, ... Y la chorradas k hacia, era buenisimo, kuando se tiraba los cuescos, k gracia,....
BoNoi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palafrugell
Registro: 22-05-06
Facebook:
if you're ready...


Email
« Responder #11 en: 19/11/07, 22:02:25 pm »

Suguru! xD

Por cierto el manga son 18 volumenes y la serie de la tele se kedo mas o menos por el 14... a si ke es compre obligada!

Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!

el meu preferit era un ke era com en Musculator pro en negre (o diferent en algo ???)... no recordo el nom i ara dubtu de si existia :D :D ma sembla ke si... ::)

explikem la historia daket personatge TunneT tiu :D ke recordo ke magradava tan kuan era "jove" ke l'anaba dibuxan per tot arreu :D :D JAJJA debia tenir algo de mol bó :P

oSTReS! i si tens alguna imatge sagrairia :D :D
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #12 en: 20/11/07, 01:57:11 am »

Suguru! xD

Por cierto el manga son 18 volumenes y la serie de la tele se kedo mas o menos por el 14... a si ke es compre obligada!

Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!

el meu preferit era un ke era com en Musculator pro en negre (o diferent en algo ???)... no recordo el nom i ara dubtu de si existia :D :D ma sembla ke si... ::)

explikem la historia daket personatge TunneT tiu :D ke recordo ke magradava tan kuan era "jove" ke l'anaba dibuxan per tot arreu :D :D JAJJA debia tenir algo de mol bó :P

oSTReS! i si tens alguna imatge sagrairia :D :D

Encantat de informarte  ;)

Només revelaré lo + superficial per si algun dia te la lleigeixes i així no fotret!

El Musculator negre te el sobrenom de "Musculator el Gran", aquest tiu esdevé a la serie perke es fa un torneig de dobles, el qual formará parella am en musculator, sota la mascara hi ha un altre personatge, ningú sap ki es (nomes en Musculator).

Formarán la perella anomenada "Muscul Brothers" xD

Aquest personatge tant misterios es per mi el gran protagonista del torneig, tindrá molta importancia. L´home sota la mascara no te´l rebelo perke surt anteriorment a la serie.

Aki tens un video:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=XydgpaAMkPI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=XydgpaAMkPI</a>


Tunnet
Visitante


Email
« Responder #13 en: 20/11/07, 02:28:05 am »

per cert tb tinc Totes les cançons de la serie ^^
BoNoi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palafrugell
Registro: 22-05-06
Facebook:
if you're ready...


Email
« Responder #14 en: 20/11/07, 19:42:40 pm »

Encantat de informarte  ;)

Només revelaré lo + superficial per si algun dia te la lleigeixes i així no fotret!

El Musculator negre te el sobrenom de "Musculator el Gran", aquest tiu esdevé a la serie perke es fa un torneig de dobles, el qual formará parella am en musculator, sota la mascara hi ha un altre personatge, ningú sap ki es (nomes en Musculator).

Formarán la perella anomenada "Muscul Brothers" xD

Aquest personatge tant misterios es per mi el gran protagonista del torneig, tindrá molta importancia. L´home sota la mascara no te´l rebelo perke surt anteriorment a la serie.

ets un pues :D kuan el combat es fica interesan es talla :-X kels hi pasa als protas? els hi entra un venazo i es fiken a parlar en Japo de cop i volta :D :D JAJAJJA

kina veu de yayo en "Musculator el Gran" no? ??? pro mas fet enrecordar de moltes coses :P com els comentaristes :D :D JAJAJJA eres bons... es solien barallar y el mes calvet sempre revia :P

i el pavo esquelet, "delta cubitos" JAJJA aket si ke em feia grasia de lo friki ke era :P

merci craK ;D com tu curres, estas fet un fiera :P (escoltan el CD de Bola de Drac ;D vaig cap allá...)
Páginas: [1] 2 3 4 ... 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |