oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Programacion SITIS septiembre (sant joan abadesses)!!  (Leído 2234 veces)
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #15 en: 08/09/07, 14:28:38 pm »

This is a day
pedret

Registro: 05-11-05

Email
« Responder #16 en: 08/09/07, 16:31:02 pm »

vaya festival el de ahir!!!avui un altre racio de sitis!!!!!yujuuuuuu!!! :D :D
marta^xque

Registro: 14-07-06
Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #17 en: 08/09/07, 18:31:19 pm »

Va estar bé ahir, avuii tornem-hi m'han dit !!  ;D xDD

Fins a la nit 
marta^xque

Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #18 en: 09/09/07, 06:45:41 am »

Bua segunda valoraciÓn seguida...xDD

Da iguaL jajajja Vaya festivaaal me metido en el puto Sitiss de Déuu! xDDD oH Dios mío vaya temas han sonadooo x allí j0j0 vayaa baileees cn mi gente, vayaaa moraoo más guapoo y sobretodoo vayaa trayaa metíaan..
Oh Paranoyd y Pinza como siempre tremendoo, se tema dedicatt The Pinza te lo curras xdd

Mejor momento de la noche?? El tema de Thank youu jaja parecía el Xque esooo, sólo faltaba la gente llorando..xd

Ale pués a liarla como siempreee!

Esa gente de San Joann sou uns crakss totssss! festes aixís són les k molen! No com a Ripoll k no carden res ostiass xd

Bona niitt!

PD: Pengeuu fotooss q he vist flash flashhh xDDD
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #19 en: 09/09/07, 17:17:43 pm »

que tenquin el sitis a les 5 de la matinada i que em quedi dormit al cotxe i que em desperti a les 7 i que els meus colegues hagin baixat amb autobus a ripoll i hagi de baixar solet no te preu   [llorar] [llorar] [llorar] [llorar] [llorar] [llorar]
Gran festival laputa bomba com sempreenhorabona a la people de st joan i del sitis una forta abraçada
Repercutit de tanta festa [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar]  [vomitar]
viciosa xque fan estas com un llum tia xdxdxdxdxdxd
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #20 en: 09/09/07, 17:20:00 pm »

que tenquin el sitis a les 5 de la matinada i que em quedi dormit al cotxe i que em desperti a les 7 i que els meus colegues hagin baixat amb autobus a ripoll i hagi de baixar solet no te preu   [llorar] [llorar] [llorar] [llorar] [llorar] [llorar]
Gran festival laputa bomba com sempreenhorabona a la people de st joan i del sitis una forta abraçada
Repercutit de tanta festa [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar] [vomitar]  [vomitar]
a les 6:00 es va xapar jajaja vaya foll stas acabat ya!!xddd va star way bones meskles i bona gent!!!se liaaaa!!! ;D ;D
marta^xque

Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #21 en: 09/09/07, 18:19:49 pm »

Van marxar en buss aquells?? No els vaig pas veure! xD Aixís anavaa..jajajaja Vaya liadasss a fora el Sitis estàveu fetss polss eh!
Paranoyd recorda:
Palabras necias, ostias al canto! xDD com vaig riure ahir mare de Déuu! xd
SITISIANA!!!!! xddd
DJ BuLL

Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #22 en: 09/09/07, 23:40:24 pm »

Veient el panorama em venen ganes d pasarme x terres santjoanenques jajajajaj
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #23 en: 10/09/07, 00:25:38 am »

Veient el panorama em venen ganes d pasarme x terres santjoanenques jajajajaj
jaja alli alli ens veiem daki pok Y acabareu jaja us deixu alguna fotillo del panorama de ahir sobre les 12  devien ser !!! ;) bull malparit cuidet!!!
pd:pocholo vulem fotos d`ahir k vax veuret amb accio jaja
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #24 en: 10/09/07, 21:56:08 pm »

xdxdxdxd grans moments aquestes fotos  començament de la nostra sesio va ser la bomba marta noplovia era boira pixanera xdxdxdxdxd
per cert anar als autoxoques i sentir una sesio meva d'en biks i d'en tommy no te preu ya em sonaven a mi aquelles mescles jajajajajaja SITIS A TOPEEEE
djbeat

MEET VS BEAT WE ARE

Email
« Responder #25 en: 10/09/07, 22:33:23 pm »

menudo festival dios! gracias a los señores meet tommy snake pinza paranoyd x venir... y komo no a la gente k veniis cada viernes y nos apoyais soys de puta madre!
kn ganas ya de octubre familia! ese vol 7 k no pare... dios xdxdxd!
marta^xque

Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #26 en: 11/09/07, 23:56:05 pm »

xdxdxdxd grans moments aquestes fotos  començament de la nostra sesio va ser la bomba marta noplovia era boira pixanera xdxdxdxdxd
per cert anar als autoxoques i sentir una sesio meva d'en biks i d'en tommy no te preu ya em sonaven a mi aquelles mescles jajajajajaja SITIS A TOPEEEE

Tremendes fotoooss si senyor!! ajjaja sorto en dos destrangiss ^^

Grans xerradess a fora el Sitis sobre el clima atmosfèric, no vaig riure quasi..xdd mare de Déu s'havia d'haver gravat! Plauja pinxanera? k va xispejavaa xD

Sitiiis a tope!
joseantgv

Registro: 05-06-06

Email
« Responder #27 en: 11/09/07, 23:59:35 pm »

frYend = amigo?
Alberteleh

Email
« Responder #28 en: 12/09/07, 09:01:21 am »

OYE, EL SITIS NO SERA EL PUB AKELL K PORTEN UNS GAYS NO? O ES UN ALTRE K HI HA MES ABAIX?
DJ BuLL

Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #29 en: 12/09/07, 11:18:27 am »

OYE, EL SITIS NO SERA EL PUB AKELL K PORTEN UNS GAYS NO? O ES UN ALTRE K HI HA MES ABAIX?

xDDDDDDDDDDDDDD
Páginas: 1 [2] 3   Ir Arriba   Imprimir