oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 32   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: GO·DC (Programación octubre 2007 HALLOWEEN con DJ.MORE !)  (Leído 22588 veces)
FRANxxx
Desconectado

Sexo: Masculino De: XERTA
Registro: 30-09-07

Email
« Responder #135 en: 30/09/07, 21:21:08 pm »

BONESSS GOEROOSSSS¡¡¡¡ NUSE KUANTA GEN ME BA DI K INGRESES PER ESTE FORO I MIRA ME RALLAVA I AKI STIK..XD

BEN TREBALLAT KOTTIS JUAS K PILLAT ESTAS PERO BEN DIT.

 NO RES AVER SI SE LIA EL PROXIM DIVENDRES PER K ESTE NO ESTABA EN KONDICIONS I ME SAP MAL PER MENTE K ERA EL SEU KUMPLE I LA VAI LIA ZERO USENTO KABRON PERO WNO ALMENOS MOS VAM ARREA BON SOPA XD TOPO A LA PLANXA :P JEJE

AU LOKOS ASTA LA PROXIMA ;D ;D ;D
Pabel
Desconectado

Registro: 24-01-06
Email
« Responder #136 en: 30/09/07, 21:30:47 pm »

O-M-G!
Ophidian!!!
Angeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!
Mente
Desconectado

Sexo: Masculino De: Tarragona
Registro: 02-12-02

Email
« Responder #137 en: 30/09/07, 23:29:21 pm »

BONESSS GOEROOSSSS¡¡¡¡ NUSE KUANTA GEN ME BA DI K INGRESES PER ESTE FORO I MIRA ME RALLAVA I AKI STIK..XD

BEN TREBALLAT KOTTIS JUAS K PILLAT ESTAS PERO BEN DIT.

 NO RES AVER SI SE LIA EL PROXIM DIVENDRES PER K ESTE NO ESTABA EN KONDICIONS I ME SAP MAL PER MENTE K ERA EL SEU KUMPLE I LA VAI LIA ZERO USENTO KABRON PERO WNO ALMENOS MOS VAM ARREA BON SOPA XD TOPO A LA PLANXA :P JEJE

AU LOKOS ASTA LA PROXIMA ;D ;D ;D
no te vaig veure massa animat no pero t'estimo igual jijiiji. (K)
Dj PaPaRaZZi !!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 16-05-06
Yo no pienso... SOLO ACTUO POR INSTINTO



Email
« Responder #138 en: 01/10/07, 09:06:56 am »

 :laugh: :laugh: JOJOJO los residentes  :laugh: increibles!! verlos ahi disfrazaos, el otro kon un pene en la kabeza buff no tiene precio xdddd Mezclas muy raras, para lo que estoy acostumbrao...  ::)
Lo mejor de la noche... los temazos javi boss de Al-Fredo xDDD sobretodo el disco partido xDDD

Hasta la proxima !!
Bolin
Desconectado

Sexo: Masculino De: XERTA
Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Email
« Responder #139 en: 01/10/07, 11:58:06 am »

el cottis tiene razon lo que se tiene que hacer es que se aga otra vez las fiestas en sabado que es cuando viene la peña almenos los dias de fiesta  cañera que viene alguien importante los otros dias tanto da.

i como se lia con el vip que lo tienen los de fuera i los de la casa como el sr cotis el fran i un servidor siempre a pagar 10 euracos juas juas
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #140 en: 01/10/07, 14:08:34 pm »

hem  comensat la temporada a GO dc, molt baixa en falta dassistencia, apart que poc dir ke tampok han agut cartelakos a nivell, i que molta gent a comensat el curs, pero penso que la falta de comunicació i sobretot publicitat a decaigut molt,

Es avident que la go els dissbtes aposta per sesions house, i tampok estic en contra, ya k  aixo ba a direccio del gerent, pero penso que sesta fetn un us de publicitat ecxesiu en les sesions de house, unes 40 cuyes per dia arriban a 200 cuyes per semana, total pa que els disbtes sompligue la discoteca amb unes 70 persones com a molt, es trist que entres el divdres a les sesions harcore i et trobes un decorat house per al disbte, es trist pagar una quantitat elevada de euros per un dj k punxa house, quan hi han 70 persones, ES TRIST I REAL SABER QUE  ANESTES TERRES LA METRO SEU MINJA TOT, i no en questio de aposta djs comercials, i publicitat de discoteques , si no pel fet de ke la peña vol jaleo,

Penso que sauria de tindrre en consideranció una mika de igualtat  en la publicitat, i fer balança entre divdres i disbtes, per a ke tot estigue ekilibrat i tots contens,  perque si no les sesions hardcore aniran baixan en decadensia, una cosa que esta feta, lem d'intentar  de fer dura, perque natros som la GO dels Divdres.

I desde aki agrair com no al pedazo de residents ke sukurren i agunten alli kom a fieres tot el ke pasa dins i fora de la cavina! i ala peña de Go esa familia!

i Com no abore si se lia lo dia 12 en lo rei de reies, un sadulo pa la peña del foro go, nos bemos otro viernes.

DJ TETYCK//    cottis tens tota la rao tio, este divendres hauria vingut moltisima mes gent de la que va vindre, es verdad el jefe mos a donat una mica de costat en el tema de la publi pero tranquils por que ya se la fet entra en rao y ara ya se ficara les piles (AIXO ESPEREM)

en el tema del jaus pos bueno que vols que te digue tio la disco es seua jeje ta en tot el seu dret de invertir la pasta en lo que vulgue y com vulgue pero claro sento mol dir aixo y hauria de pensa una mica mes en natros que som los quel vam aixecar la temporada pasada cuan no tenia a ningu per alli.

tranquils home que tot arrivara y sen donara conte de lo que hay pero de moment sa de tindre paciencia y seguir apostan per la linea que portem y mai vaixa la guardia per que tmb hem de pensar lo que tu dius, ara es temporada vaixa y no si pot fer mes.

tampoc crec que 250 persones en divendres tigue mal pero ta clar que no es lo que se va conseguir les primeres festes por que sa vaixat una mica la guardia.

desde aqui ua forta abrasada y entre tots intentarem aixecar la go pa que sen donen conte jejeje de qui son joder!!!!!!!!!.

espero que estos comentaris no senten mal jeje a ningu!!!!!!!!!
Bolin
Desconectado

Sexo: Masculino De: XERTA
Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Email
« Responder #141 en: 01/10/07, 14:15:53 pm »

i lo del vip?
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #142 en: 01/10/07, 14:22:39 pm »

i lo del vip?

dj tetyck// haber como te lo explico.............
per una regla de tres entraria tothom gratis, ua se que heu vingut alguna vegada a puncha y no sera la ultima pero lo del vip u parleu en lo jefe y au tio no se.
que yo sapigue de vips no ni han pero bueno si u dieu per los frenetics son colaboradors forts de go y practicament tots els mesos tan a go colaboran y tan apuntats a una llista.
 

lunic que vos puc dir parleu en lo jefe haber que vos diu.
FRANxxx
Desconectado

Sexo: Masculino De: XERTA
Registro: 30-09-07

Email
« Responder #143 en: 01/10/07, 20:10:44 pm »

wno lo vip me la xupa pero... neng k nomes e fallat un dia en tot lo k portem  i era a la sala menuda k nomes punxaven residens jojo no el tink pero krek k sok vip XDXDXD jejeje

Krek k este finde flipareu en la samarreta k mos kurrem io i kottis si tot va b. [vomitar]

Enga bolin a liarlaaaa. [chikypark] i no te ralles neng
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #144 en: 01/10/07, 20:45:34 pm »

wno lo vip me la xupa pero... neng k nomes e fallat un dia en tot lo k portem  i era a la sala menuda k nomes punxaven residens jojo no el tink pero krek k sok vip XDXDXD jejeje

Krek k este finde flipareu en la samarreta k mos kurrem io i kottis si tot va b. [vomitar]

Enga bolin a liarlaaaa. [chikypark] i no te ralles neng


dj tetyck// bueno, e parlat en el atun que tun  HEEEEJAAAAAA (calvo :P) yo no puc fer mes tios!!!!!  ma dit que teoricamente se fara una llista en tots els colaboradors ok? mexplico colaboradors = a djs promos.


osea :
dj bolin
dj cottis
dj jota de jesus
dj jota de bitem
frenetics
y aixi tota la gent que be a punchar a go sense cap interes tareu apuntats a una llista de colaboradors ok???

teoricament solo haureu de dir el vostre nom a tauqilla y enseñar el dni o algo aixi.

no se dema ma dit que u explicara una mica enga cabreones que tem masa mal acostumats jeje adeu!!!!!!!!!!!

cottis que el mes que be et toca a tu ala gran cabron jeje!!!!!!!!!!!
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #145 en: 01/10/07, 20:47:13 pm »

wno lo vip me la xupa pero... neng k nomes e fallat un dia en tot lo k portem  i era a la sala menuda k nomes punxaven residens jojo no el tink pero krek k sok vip XDXDXD jejeje

Krek k este finde flipareu en la samarreta k mos kurrem io i kottis si tot va b. [vomitar]

Enga bolin a liarlaaaa. [chikypark] i no te ralles neng

Cottis
Desconectado

Sexo: Masculino De: Tortosa
Registro: 08-04-04


Email
« Responder #146 en: 02/10/07, 09:59:09 am »

estoy con el hary socio del after casilla escuxando al señor montero teoria sobre creacion de empresas.jojo soplan de clase,  :angel:

ya estem a dimats y ya bull sapigue ki bindra este finde ala go, la putada eske lo disbte treballo i no la puk liar molt i aixo ke lo disbte es lo meu cumple. abore si ya cartelako pa este finde.  ke sonau aixi ke tengo casi pase vip entre comillas, o reis puto bolin ke liante. bueno pos baig parlar en mente i lo dia 12 en teoria no se si ta parlat pero fem un vs los dos juntos, ya ke ma dixo ke ya esta a tope. de totes maneres ya parlarem, ala goueros cambio i corto.
Bolin
Desconectado

Sexo: Masculino De: XERTA
Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Email
« Responder #147 en: 02/10/07, 13:18:33 pm »

que amo tetyck te quiero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
juas juas lo que prtiria esque enves de enseñar el dni que nos curresemos una tarjeta de vip con nombre i foto dl dj, partiria o no cotillon?

voy a liarla un poco mas por aqui juas juas
luis ortiz
Visitante


Email
« Responder #148 en: 02/10/07, 13:37:44 pm »

que amo tetyck te quiero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
juas juas lo que prtiria esque enves de enseñar el dni que nos curresemos una tarjeta de vip con nombre i foto dl dj, partiria o no cotillon?

voy a liarla un poco mas por aqui juas juas

dj tetyck// si hombre y ya que tamos qeu cuantdo te vean llegar, te salga una negrita y te la chupe  ;D ;D  que esto es go!!!! no pacha jajajaja
Bolin
Desconectado

Sexo: Masculino De: XERTA
Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Email
« Responder #149 en: 02/10/07, 14:02:05 pm »


jajajajajaja pues no estaria mal io lo que digo es currarnos nosotros un vip nosotros mismos i luego por ejemplo que lo firmew el calvo seria wena idea no? rollo el vip after casilla xo firmado por el propietario de la go juas juas que ideas tengo de bombero xo son wenas xs
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 32   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |