Bueno recien levantado como aquel que dice voy a valorar un poco!
Llegamos q estava el More pinchando y si pude ver lo de la bolsita y lo de la muñeca xD
Havia gente q no le hizo gracia yo lo veo como siempre..underground,anticomercial y sintiendo lo q pone lo q hace y lo q dice..sin mas es More

(Me gusto cuando se le escapo un temita de aquellos de antes del 2000 rollito Thunderdome)
Neno y Antuan como siempre buenas mezclas y algun puntazo de base rollo las trompetas XD
T-Ty&Kullere quiza los mas perjudicaods de la noche por el tema de la agujas pero en su linea a tope,the rithem of the nigh,la cara b del ruinas con el the sound of nau nau nau! XDD

Mr.Sisu Gozando com sempre,bona musica bona tecnica i bons riures sempre u he dit i u segueixo dient es un referent i per molts anys!
Alfredo y Tracker molt bona musica al principi temes mes happies y recta final mes fosc incluint varies maketes del Alfredo(i dic maketes per q u diu ell..q sonar sonen d Pm y la ultima yo firmava per q surtis a la venta dema mateix),En resum molt be com sempre!
De mi no parlare,nomes dir q hem vaig sentir molt agust amb tothom que hi havia molt bon rollo a la pista a ultima hora i tot i q savia q la gent a aquelles hores estaria rebentada la peña u a disfrutat y yo encara mes veientos a tots! GRACIES.
Gracies a la organitzacio per comptar amb mi per aquest festival,aixo si q no sacavi el redbull y el vodka tan rapid please xD a la seguretat made in Xque(Gracies Jaume).
La espuma es ficava hasta sota els plats xDD y el punt de la nit cuan vaig tirar aigua desde el costat de la cabina i mullo a un compi(que conec) y el del costat es ralla y cuan estic llirat me tira el cubata per sobra la samarreta xDD ya tu vai dir si tas rallat es el teu problem q yo u feia de bon rollo haya tu amb els teus calers... pero el proxim com que no sigui de wiski..quin tufo XD
Nem per saludar!
Al Raton,Kulli aka Dude(tirate de la motooo!!!),a la Martona,Muerenet,Rottar&novia,al Javi.
Kaki&Robert(Gracies),Laura y Jordi

,T-Ty,Kim,Jonhy,gRamon,a la peña Psicosis(Psicosiano,Antony and Cia

), al Roy(FELICIDADESSSSS!)
Al CRoss(no vas parar en tota la nit mestre!

),la gent de Sant joan i voltants(Meet,javilo,juanki,Tommy and cia).Als Pussy Lovers(Antuan&Neno and Cia),Als deskesianos q rondaven per aya com la Could o lAlberto i com no al Alfredo&Tracker.A els espontanis de Tordera...(oye tu no curras en....i yo si..joder XD),als Sckranceros del Parking

y en general a tothom q vaig veure,vai coneixer i va fer posible aquesta nit!
Vem marxar q estaven en Robert y en Kaki fen el cierre i lo poc q vai veure doncs way algo de hardcore y temas felicians per despedir la peña..pero clar despres de 12 h la gent nava com podia..pero molt be per ells!
Molta sort a ells i ala sala,espero q funcioni com algo mes mensual o semanal y que no sacavi el Redbull xDD UNa abrasada!
PD:DE La moto Tirateeeee! (se ven Piooner cdj1000)

PD2:Q hus van semblar les samarretes?