Hola a tothom !! Bueno fa temps que no passaba pke estaba de vancancetessss x les illes !! K sempre va be.
Doncs fen una pinzalladeta als temes dits.. Veig k a anat tot de luxeeee x Chasis !!

muu beee !!
Divendres dia 17 hi serem Nau i un servidorr !! Ja que el Brother esta en unes merescudes vacances !!
Llavors referent al meu estil : El meu treball quan hi som els tres es estar de Warm Up ( calentament ) i llavors em posu potser x el mitg tmb. Akest Divendres hi serem els 2 , i bueno doncs amb un calentament de Bumping,NewStyle i Jump, I Llavors el mamonas del Nau i Un servidor amb l'estil makina k ens predomina i com ja ha dit HardCore i HardStyle.
El meu estil predominan es Makina i HardStyle , jiji , wnu amb el k mes e disfrutat sempreee !!
Esperem veureeeee un gran ambienttt i amb tots vosaltres.. k Sou la familia CHASIS !
Tmb donar una noticia... tothom k vingui, passan x cabina tindreu un detall x tots vosaltres !
Sera el CD DJ Fran Bit Vol.2 x vosaltress !! ( Makina,HardStyle i HardCore ) Que dintre de poc podreu tobar-hi a la web
www.djoancreus.com com ja el el Vol.1.
Una abracadaaaaa !! I fins a reveureeeee a tothom el Divendreessss !!