oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: HaRdSoUnD FeStIvAl @ LeNnOn`S (PlAyA d`ArO)SpEcIaL AnIvERsArI Dj SePi 25 AgOsTo  (Leído 5811 veces)
DJ BuLL

Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #60 en: 06/08/07, 20:15:34 pm »

itant paranoyd, aket dia es liara un bon pollastre a mes a mes a celebrar el meu putu kumple!
si si oitant celebrarem el teu cumple com et mereixes aixo esta clar et tinc una mescla preparada amjb la acapela del dinamix 3 don't touch the dial especialoment per tu

Paranoyd a veure si localitzes al sr bombona d butano y tmbe ve a la festa jajajajaj
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #61 en: 06/08/07, 21:22:12 pm »

Bueno el cartel esta cerradoya con muchas ganas de liarla y reventar playa de anillo!!!xdd  :D :D
N3N4_xQuE_69
Visitante

Email
« Responder #62 en: 07/08/07, 21:01:31 pm »

Ahi staremos celebrando el kumple dl sePi!!!! ^^

Q un festival makina EN MI PUEBLO no se hace cada dia... aver si sale bien!! ;)

Intentare traer0s gente, 0k??

1 bexazo0 tod0s y nos vemos en el len0n's!! ;)
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #63 en: 07/08/07, 23:03:32 pm »

itant paranoyd, aket dia es liara un bon pollastre a mes a mes a celebrar el meu putu kumple!
si si oitant celebrarem el teu cumple com et mereixes aixo esta clar et tinc una mescla preparada amjb la acapela del dinamix 3 don't touch the dial especialoment per tu

Paranoyd a veure si localitzes al sr bombona d butano y tmbe ve a la festa jajajajaj
bua nomes ens faltaria aquets seria laputa bombaaaaaaa pero bueno amb en bull blanc i en bull negre en tinc prou xdxdxd una abraçada malparit ya hi han ganes de veureus a tu i al sepi
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #64 en: 07/08/07, 23:04:59 pm »

Bueno el cartel esta cerradoya con muchas ganas de liarla y reventar playa de anillo!!!xdd  :D :D
tu calla i ves a canviar filtres olis i corretjes als cotxes mecaniko loko xdxdxd :-* :-* :-* :-*
LaUReTaH

Registro: 19-02-07
las cosas claras y el chocolate espeso xd

Email
« Responder #65 en: 08/08/07, 00:11:08 am »

ahi taremos como no liandola con el sr.Manel y con todos los demas!  ahi taremos liando un buen festival!! nos vemos!!  8)
marta^xque

Registro: 14-07-06
Barça orgàsmic . . .

Email
« Responder #66 en: 08/08/07, 03:22:12 am »

Paranoyydd q he estat llegint.. Què fas tirant la canyaa amb aquella noia?  :'( valee ehh ! xDD Vagi bé a Benidormm, vigila no et gravin furnicant per la platja, q depsrés tot se sap, el youtube els videos corren q telaa! xDDD  :-*

Estarem x aquella zona, soposo q anirem a liar-la foooort i ress més, la putada que no venguin alchol als menors xDDD perÒ buen0o a base d'aigüess aniremm xd
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #67 en: 08/08/07, 13:15:52 pm »

Paranoyydd q he estat llegint.. Què fas tirant la canyaa amb aquella noia?  :'( valee ehh ! xDD Vagi bé a Benidormm, vigila no et gravin furnicant per la platja, q depsrés tot se sap, el youtube els videos corren q telaa! xDDD  :-*

Estarem x aquella zona, soposo q anirem a liar-la foooort i ress més, la putada que no venguin alchol als menors xDDD perÒ buen0o a base d'aigüess aniremm xd
Tu aigua xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxx dd com et fliiiiiiiiiiiiipes
Furnikades en laplaya de benidorm (L)
DJ BuLL

Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #68 en: 08/08/07, 13:42:56 pm »

bua nomes ens faltaria aquets seria laputa bombaaaaaaa pero bueno amb en bull blanc i en bull negre en tinc prou xdxdxd una abraçada malparit ya hi han ganes de veureus a tu i al sepi

Tu tranquil k aquesta nit hi haura bulls de tots els colors jajajaj. Ganes de liarla junts...  ;)
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #69 en: 08/08/07, 14:24:52 pm »

Tu tranquil k aquesta nit hi haura bulls de tots els colors jajajaj. Ganes de liarla junts...  ;)
a veure a veure s'ha de liar aquell dia i despresalaplatja si fa falta
dj meet

Registro: 23-04-05
MEET & TOMMY SEMPRE!!!

Email
« Responder #70 en: 08/08/07, 17:58:42 pm »

Subido el flyer com se lo curra el sr power gracies fill de perra ten dec unes cuantes  ;) ;) ;) ya falta menos familiaaa!!!!!
dj power

DJ Pastis xSempre! XQUE¿? & ACTIVA

Email
« Responder #71 en: 08/08/07, 18:38:20 pm »

Subido el flyer com se lo curra el sr power gracies fill de perra ten dec unes cuantes  ;) ;) ;) ya falta menos familiaaa!!!!!

yeaaaa de re tiu...tu tb tu curres vaya festes estas fent  :D :D festatopeee!!! ;)
javiolo
Visitante

Email
« Responder #72 en: 08/08/07, 22:02:26 pm »

weno suerte a todos los djs ke seguro ke os lo kurrais enga un saludo
pena x no poder asisitir pero wenoo
djparanoyd
Visitante

Email
« Responder #73 en: 09/08/07, 16:01:32 pm »

gran fyer gran fyerrrrrrrrrrr hi han ganes deliarla amb aquesta colla de golfos meet malparito ya queda menosssssss
DJ BuLL

Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #74 en: 10/08/07, 13:39:29 pm »

Molt currat el flyer  ;D ;D Ganes k arribi jeje
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6   Ir Arriba   Imprimir