si senyor bones fotus jordi i cia!!algu no anaba tajat????jo diria ke no!!jajajajajaja vaya panda de degenerats kestem fets xd!!Nau estigues trankil ken meet es mou menys ke un ocell de plom el cabron!! meet set van acumulant els enemics de les sesions grabades....al final kuan diguem de venirte a calentar serem un cullo!!!XD
putu kaki!!!!!!vaya morat portaves cabron!!!ets un liante!!aki triuu e ala meva novia o ala meva ex!!jajajajaja ke cabron!!! ens kins compromisos em poses marika XD!!!!Ens veiem avia foll!!!!
Cita de: dj tommy en 22/05/07, 23:42:50 pmputu kaki!!!!!!vaya morat portaves cabron!!!ets un liante!!aki triuu e ala meva novia o ala meva ex!!jajajajaja ke cabron!!! ens kins compromisos em poses marika XD!!!!Ens veiem avia foll!!!!Frase mítica la k va dir k jo tmbe ho vaig sentir xDDDDDDD
Cita de: DJ BuLL en 23/05/07, 13:35:25 pmCita de: dj tommy en 22/05/07, 23:42:50 pmputu kaki!!!!!!vaya morat portaves cabron!!!ets un liante!!aki triuu e ala meva novia o ala meva ex!!jajajajaja ke cabron!!! ens kins compromisos em poses marika XD!!!!Ens veiem avia foll!!!!Frase mítica la k va dir k jo tmbe ho vaig sentir xDDDDDDDxdxd y jo tmbe, beat tinc un prublema k faries tu¿?¿? putu kaki xd
meeeet no triguis gaire a pujar-les xDDD
Cita de: N3N4_XQUE en 23/05/07, 15:11:15 pmmeeeet no triguis gaire a pujar-les xDDDaixo sera etern xddd
Cita de: dj meet en 23/05/07, 15:12:40 pmCita de: N3N4_XQUE en 23/05/07, 15:11:15 pmmeeeet no triguis gaire a pujar-les xDDDaixo sera etern xddd xDDDDDDDDDDD x?