Yeahhhhhhhhhhhh!!!
Aqui estem encara recoperantnos xDD
Primer donar les gracies a l'organitzacio i a tots els djs pel bon tracte q vem rebre i el bon rotllo q hi havia i mil gracies tambe a en Meet,Paranoid&cia.
Festival molt lograt el pavello estava prou be y lambient em va agradar bastant desde la una llarguesq vem arrivar no vaig veure pas cap mal rollo i tothomn anava d festa.
LEs sesions q vaig sentir molt be! i respecta a la meva vaig disfrutar moltissim d la musica y lambientillo d recta final...aixins dona gust amb tota l apista plena d'amics i gent d bon rotllo..sem va fer curt i tot XDD
Espero q no hi hagi cap problema mab les sesions i poguen recordar sempre q volguem la festa..i aixi els q no van venir li arrivaran les dents al terraXDDD
SAlutacions a tots els coneguts amics i gent q vai coneixer ahir i molt especialment als amics d Sabadell,Tordera,el Ripolles i els d Camprodon...q son uns fills d puta..XDDD
PD:Hem arrivat passats les 11 a casa i el pàjareo a Sant Antoni a sigut la clave xDD
Petons per tots i en especial al meu company d cruzadas Kullere!
PD2:Me cagun deuu !! ya heu deixat anar els gossos folls!!!!!! Motor calent la clave..
PD3:Ready or not....ale q rallareu el cdXDD