en principio teniamos pensado ir ya k me encanta lady core (L) xo acemos change planing x el viernes EIBISI lelelele k ho paseu be!!! GlO makaaaa vas aket finde al xQue? xDDD o estas de examens ja? :s petonetsss ;***
Cita de: VaNe_xQuE en 15/05/07, 20:41:13 pmen principio teniamos pensado ir ya k me encanta lady core (L) xo acemos change planing x el viernes EIBISI lelelele k ho paseu be!!! GlO makaaaa vas aket finde al xQue? xDDD o estas de examens ja? :s petonetsss ;***Wapiiii doncs no vaig aquest finde tinc els examens al caure i anar allà es perdre tot el diumenge xd xo tia vas al eibi? jo tinc pensat anar xo dissabte!! no coincidim
Cita de: « GLo » en 15/05/07, 22:02:05 pmCita de: VaNe_xQuE en 15/05/07, 20:41:13 pmen principio teniamos pensado ir ya k me encanta lady core (L) xo acemos change planing x el viernes EIBISI lelelele k ho paseu be!!! GlO makaaaa vas aket finde al xQue? xDDD o estas de examens ja? :s petonetsss ;***Wapiiii doncs no vaig aquest finde tinc els examens al caure i anar allà es perdre tot el diumenge xd xo tia vas al eibi? jo tinc pensat anar xo dissabte!! no coincidim a ver a ver glo, si vas al xque pierdes todo el domingo, y si vas al eibisi no? jijiijijij
Cita de: Nitu en 15/05/07, 23:32:42 pmCita de: « GLo » en 15/05/07, 22:02:05 pmCita de: VaNe_xQuE en 15/05/07, 20:41:13 pmen principio teniamos pensado ir ya k me encanta lady core (L) xo acemos change planing x el viernes EIBISI lelelele k ho paseu be!!! GlO makaaaa vas aket finde al xQue? xDDD o estas de examens ja? :s petonetsss ;***Wapiiii doncs no vaig aquest finde tinc els examens al caure i anar allà es perdre tot el diumenge xd xo tia vas al eibi? jo tinc pensat anar xo dissabte!! no coincidim a ver a ver glo, si vas al xque pierdes todo el domingo, y si vas al eibisi no? jijiijijij jaja tomaket si vaig al xque arribo a casa meva a les 11 del matí si vaig x aki aprop arribu com a molt a les 6 i puc dormi i aprofita el diumenge x la tarda Q aniràs a balla pitus Nitu? em sorprens jijijiji
menus xat vosaltres xd