Anar buscant jo per internet... m'he trobat amb tota la familia santjoanina i rodalies... que foteu tots aqui?? ja veig la que voleu liar al pabello, no en tenia massa idea pero m'alegro de que tiri endevant... i de que algu faci coses per la comarca i el poble, ja era hora, tot i que ja sabeu que no es el meu estil, m'he registrat per dir-vos que fins i tot jo pasaré encara que sigui nomes una estoneta, com intento fer sempre que en monteu alguna...
Desde el prinieu aragones (estic de vacances) us desitjo lo millor, i ja sabeu que si necesiteu algo, aqui estic... es farà el que es pugui...
Meet, the agregat al messenger, en xevi jam va dir que tens la web feta... sta be! I aixi també parlem de on agafeu lekip de musika si vols... i et miru uns preus aiam si podem estalviar uns eurillos, ok?

Pos res gent, vaig a stirarme que per algo stan les vacances, per descansar!!!
Una abraçada,
Edu Zaka
pd. per cert... aviam si em dieu qui sou els que correu per aki i que conec, veig l'erik, en meet, en nochi, en paranoid, algun mes, pero ki son sneak i beat??? que mentere yo!!
Wenu, un plaer veureus per un foro dinternet i veure q la lieu, espero que us surti tots be, sabem que no es facil... pero esperem que sigui aixis...
Desde aquí tot el meu apoyo i el que faci falta!!