oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 2 de març dj sonic a sala Go (Roquetes)  (Leído 4343 veces)
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #60 en: 01/03/07, 18:53:33 pm »

aveure si depues ningu se veura en cor de punxa!!!ajajajjaja

yo passo xDDDD Al meu temps punxaran mano mano Jacob i Gemma fent de Mc xDDDDDDDD
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥

Email
« Responder #61 en: 01/03/07, 19:44:39 pm »

aveure si depues ningu se veura en cor de punxa!!!ajajajjaja

yo passo xDDDD Al meu temps punxaran mano mano Jacob i Gemma fent de Mc xDDDDDDDD

Jajajajaja cuidado si graben sessió llavors......!!! Que despres no hi haura ki ho escolti aixo!! xDDD

pd: Dema festival...iwal akest cop no pujo al podium no vagi ser q caigui...que esta molt amunt!!xD  ::)
-·!¦[· GEM ·]¦!·-

Registro: 11-01-07
HaRDc0Re WiLL NeVeR Dieeee!!!

Email
« Responder #62 en: 01/03/07, 20:44:28 pm »

buff, kom us esteu desmadran jajajaja. dema es liarà a Go una...  :D Ja falta pokeeeeeet!!  :D :D :D :D
PuLLaSTRe

Registro: 13-07-05
^^

Email
« Responder #63 en: 01/03/07, 21:50:17 pm »

decidit, dema ens la veiem dl reves ala go, xD ja m'esperareu ala estacio putes, x cert piyo el tren alas 20:38 a tgn  ;D ;D  [cabezazo] [cabezazo] [cabezazo]
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #64 en: 01/03/07, 22:00:31 pm »

Perfecte tio! ya et vindrem a buscar!! no surtim vius del sopar
xDD
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #65 en: 01/03/07, 22:18:45 pm »

Tooooooomaaaaaaaaaaa, dma explotem la Go, x cert brother dma no surtim vius del sopar ni surtirem vius de la Go xk de les doblegades k pisigarem... farem concurs d'alcolimetro a vore ki u peta primer jajajaja. Rous muntar millor a la tarima de dalt xk a vore si tornes a rellisar com a vallderobles ;D o posat a les atres tarimes :laugh: aixi dma ai de fer de MC?¿ pos no no paso paso k yo kuan vax doblegat nose ki soc ::). Teteeeeeeee dma intentare forterte doblegat jajajaja començant ya al sopar en la sangrieta i en lo lambrusco jujuju
PuLLaSTRe

^^

Email
« Responder #66 en: 01/03/07, 22:18:45 pm »

Perfecte tio! ya et vindrem a buscar!! no surtim vius del sopar
xDD

sisisi!!!!! lambrusco a piñon de sanhiLARRIS xD

weno jo avui men vai disfrassat d jausero d merda al enjoy. festa de enfermeria, avere si conec alguna enfermera ke vulgui pikar la kaña XD
PuLLaSTRe

^^

Email
« Responder #67 en: 01/03/07, 22:21:34 pm »

buff, kom us esteu desmadran jajajaja. dema es liarà a Go una...  :D Ja falta pokeeeeeet!!  :D :D :D :D

la desmadrada sera dema, el alkolimetro dira: NEW WORLD RECORD, INSERT COIN
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #68 en: 01/03/07, 22:28:26 pm »

Tooooooomaaaaaaaaaaa, dma explotem la Go, x cert brother dma no surtim vius del sopar ni surtirem vius de la Go xk de les doblegades k pisigarem... farem concurs d'alcolimetro a vore ki u peta primer jajajaja. Rous muntar millor a la tarima de dalt xk a vore si tornes a rellisar com a vallderobles ;D o posat a les atres tarimes :laugh: aixi dma ai de fer de MC?¿ pos no no paso paso k yo kuan vax doblegat nose ki soc ::). Teteeeeeeee dma intentare forterte doblegat jajajaja començant ya al sopar en la sangrieta i en lo lambrusco jujuju

dj tetyck// jaja mare de deu jacobo como que me fotras doblegat y si ti foto yo atu que jaja, ec ara en serio tio me podries fer de mc tio me fa molta ilu jaja.
al final no e preparat sesio jaja sera casi tot improvisat tio jaja aixi que a veure com a loccos y que surtigue loq ue deu vulgue jaja
Jacob_ MOH

Email
« Responder #69 en: 01/03/07, 22:39:23 pm »

k no k no, k no yo no fax de mc, k tinc mala veu segons la rous jejejeje i ademes si fax de mc te presentaria com: a cabina dj tetyck, alias dj se litooooo jajajajaja, i en lo tema de foterme doblegat va ser k no eh, dma nire a x tu en la sangria ya u voras teteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee jajajajajaja
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥

Email
« Responder #70 en: 01/03/07, 22:45:16 pm »

k no k no, k no yo no fax de mc, k tinc mala veu segons la rous jejejeje i ademes si fax de mc te presentaria com: a cabina dj tetyck, alias dj se litooooo jajajajaja, i en lo tema de foterme doblegat va ser k no eh, dma nire a x tu en la sangria ya u voras teteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee jajajajajaja

Yo??????????????? Si yo no he dit res... [pipol]
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #71 en: 01/03/07, 22:52:46 pm »

dj tetyck// hay mare jacobo me comenses a fer temo jaja
Jacob_ MOH

Email
« Responder #72 en: 01/03/07, 22:59:41 pm »

ya pots patir x a dma tete k dma volaras en la sangria jajajajaja. Trankila Rous k es broma jajajajaja x cert a kina tarima te posaras dma?¿ :laugh: rellisarem, no rellisarem?¿ dma la senyora rous mos u dira ::)
DJ Sonic

Registro: 17-06-03
www.djsonicbcn.com

Email
« Responder #73 en: 02/03/07, 09:21:27 am »

Esto ya esta aki,REBENTADA MADRE HOY!!! ;D
jungle_825

Registro: 02-03-07
Email
« Responder #74 en: 02/03/07, 14:29:49 pm »

La nostre intencio es deixar preparat tot avui i dema baixar d'hora,aixi podrem anar a sopar y aixo..suposo que per alla les 8.30 ja serem per alla,començara d'hora la festa Xd..el caminet al hotel
sera lo mes  ;D ki s'encarrega de portar una ampolla de Jack Daniels per la cabina? :D anem forts..

A veure! Meu de dir quan sereu a sopar aixi "encomano taula".... xDDDDDD jajajjajaja em semble que tacompanyarem tot cegus pa lhotel a peu xDDDDDDDD

Ya parlarem amb el david de les condicions. Jack Daniels a cabina + Wisky peche (A lo traiguera xDD).
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6   Ir Arriba   Imprimir