K-Project
Registro: 14-07-05
MxM
Email
|
 |
« Responder #60 en: 01/03/07, 18:53:33 pm » |
|
aveure si depues ningu se veura en cor de punxa!!!ajajajjaja
yo passo xDDDD Al meu temps punxaran mano mano Jacob i Gemma fent de Mc xDDDDDDDD
|
|
|
|
 |
« Responder #61 en: 01/03/07, 19:44:39 pm » |
|
aveure si depues ningu se veura en cor de punxa!!!ajajajjaja
yo passo xDDDD Al meu temps punxaran mano mano Jacob i Gemma fent de Mc xDDDDDDDD
Jajajajaja cuidado si graben sessió llavors......!!! Que despres no hi haura ki ho escolti aixo!! xDDD pd: Dema festival...iwal akest cop no pujo al podium no vagi ser q caigui...que esta molt amunt!!xD
|
|
|
|
 |
« Responder #62 en: 01/03/07, 20:44:28 pm » |
|
|
|
|
PuLLaSTRe
Registro: 13-07-05
^^
Email
|
 |
« Responder #63 en: 01/03/07, 21:50:17 pm » |
|
|
|
|
K-Project
Registro: 14-07-05
MxM
Email
|
 |
« Responder #64 en: 01/03/07, 22:00:31 pm » |
|
Perfecte tio! ya et vindrem a buscar!! no surtim vius del sopar xDD
|
|
|
Jacob_ MOH
De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07
Email
|
 |
« Responder #65 en: 01/03/07, 22:18:45 pm » |
|
Tooooooomaaaaaaaaaaa, dma explotem la Go, x cert brother dma no surtim vius del sopar ni surtirem vius de la Go xk de les doblegades k pisigarem... farem concurs d'alcolimetro a vore ki u peta primer jajajaja. Rous muntar millor a la tarima de dalt xk a vore si tornes a rellisar com a vallderobles  o posat a les atres tarimes  aixi dma ai de fer de MC?¿ pos no no paso paso k yo kuan vax doblegat nose ki soc  . Teteeeeeeee dma intentare forterte doblegat jajajaja començant ya al sopar en la sangrieta i en lo lambrusco jujuju
|
|
|
PuLLaSTRe
^^
Email
|
 |
« Responder #66 en: 01/03/07, 22:18:45 pm » |
|
Perfecte tio! ya et vindrem a buscar!! no surtim vius del sopar xDD
sisisi!!!!! lambrusco a piñon de sanhi LARRIS xD weno jo avui men vai disfrassat d jausero d merda al enjoy. festa de enfermeria, avere si conec alguna enfermera ke vulgui pikar la kaña XD
|
|
|
PuLLaSTRe
^^
Email
|
 |
« Responder #67 en: 01/03/07, 22:21:34 pm » |
|
|
|
|
luis ortiz
Visitante
Email
|
 |
« Responder #68 en: 01/03/07, 22:28:26 pm » |
|
Tooooooomaaaaaaaaaaa, dma explotem la Go, x cert brother dma no surtim vius del sopar ni surtirem vius de la Go xk de les doblegades k pisigarem... farem concurs d'alcolimetro a vore ki u peta primer jajajaja. Rous muntar millor a la tarima de dalt xk a vore si tornes a rellisar com a vallderobles o posat a les atres tarimes aixi dma ai de fer de MC?¿ pos no no paso paso k yo kuan vax doblegat nose ki soc . Teteeeeeeee dma intentare forterte doblegat jajajaja començant ya al sopar en la sangrieta i en lo lambrusco jujuju
dj tetyck// jaja mare de deu jacobo como que me fotras doblegat y si ti foto yo atu que jaja, ec ara en serio tio me podries fer de mc tio me fa molta ilu jaja. al final no e preparat sesio jaja sera casi tot improvisat tio jaja aixi que a veure com a loccos y que surtigue loq ue deu vulgue jaja
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #69 en: 01/03/07, 22:39:23 pm » |
|
k no k no, k no yo no fax de mc, k tinc mala veu segons la rous jejejeje i ademes si fax de mc te presentaria com: a cabina dj tetyck, alias dj se litooooo jajajajaja, i en lo tema de foterme doblegat va ser k no eh, dma nire a x tu en la sangria ya u voras teteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee jajajajajaja
|
|
|
|
 |
« Responder #70 en: 01/03/07, 22:45:16 pm » |
|
|
|
|
luis ortiz
Visitante
Email
|
 |
« Responder #71 en: 01/03/07, 22:52:46 pm » |
|
k no k no, k no yo no fax de mc, k tinc mala veu segons la rous jejejeje i ademes si fax de mc te presentaria com: a cabina dj tetyck, alias dj se litooooo jajajajaja, i en lo tema de foterme doblegat va ser k no eh, dma nire a x tu en la sangria ya u voras teteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee jajajajajaja
dj tetyck// hay mare jacobo me comenses a fer temo jaja
|
|
|
Jacob_ MOH
Email
|
 |
« Responder #72 en: 01/03/07, 22:59:41 pm » |
|
ya pots patir x a dma tete k dma volaras en la sangria jajajajaja. Trankila Rous k es broma jajajajaja x cert a kina tarima te posaras dma?¿  rellisarem, no rellisarem?¿ dma la senyora rous mos u dira
|
|
|
DJ Sonic
Registro: 17-06-03
www.djsonicbcn.com
Email
|
 |
« Responder #73 en: 02/03/07, 09:21:27 am » |
|
Esto ya esta aki,REBENTADA MADRE HOY!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #74 en: 02/03/07, 14:29:49 pm » |
|
La nostre intencio es deixar preparat tot avui i dema baixar d'hora,aixi podrem anar a sopar y aixo..suposo que per alla les 8.30 ja serem per alla,començara d'hora la festa Xd..el caminet al hotel sera lo mes ki s'encarrega de portar una ampolla de Jack Daniels per la cabina? anem forts..
A veure! Meu de dir quan sereu a sopar aixi "encomano taula".... xDDDDDD jajajjajaja em semble que tacompanyarem tot cegus pa lhotel a peu xDDDDDDDD
Ya parlarem amb el david de les condicions. Jack Daniels a cabina + Wisky peche (A lo traiguera xDD).
|
|
|
|