oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 2 de març dj sonic a sala Go (Roquetes)  (Leído 4333 veces)
-·!¦[· GEM ·]¦!·-

Registro: 11-01-07
HaRDc0Re WiLL NeVeR Dieeee!!!

Email
« Responder #45 en: 28/02/07, 19:26:57 pm »

kizas baje en tren con la lokura, alguien de tgn se aputna a bajar en tren? mas k nada xq la vuelta con tol ciego io solo pos puede ser bastante criminal XD
komo se te va... [pipol]
-·!¦[· GEM ·]¦!·-

Registro: 11-01-07
HaRDc0Re WiLL NeVeR Dieeee!!!

Email
« Responder #46 en: 28/02/07, 19:29:25 pm »

per cert, com estara el tema femení? XD q com diu un bon amik meu: en tiempos d guerra kualkiera agujero es trinxera  :D :D :D

dj tetyck// jaja tema femeni??? pa que ne vols daixo tio si atu no te fa falta jaja
yo tinc unatre dit destos jeje ninguna mujer es fea por donde mea jaja chicas no hos ofendais jaja enga.........

La mare que us va parir XD  ;D

Como se desvía el tema…  :o sin comentarios…   :-\
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #47 en: 28/02/07, 19:42:57 pm »

per cert, com estara el tema femení? XD q com diu un bon amik meu: en tiempos d guerra kualkiera agujero es trinxera  :D :D :D

dj tetyck// jaja tema femeni??? pa que ne vols daixo tio si atu no te fa falta jaja
yo tinc unatre dit destos jeje ninguna mujer es fea por donde mea jaja chicas no hos ofendais jaja enga.........

Astem lokos aki o ke xDDDDDDDDDDDD VAYA MONO DE GOOOOOO!!!!!!!! Sonic tiu que faras et carregaras la maleta al coll desde la Go fins lhotel a les 5 i pico del mati??? xDDDDDDD
PuLLaSTRe

Registro: 13-07-05
^^

Email
« Responder #48 en: 28/02/07, 19:46:20 pm »

Astem lokos aki o ke xDDDDDDDDDDDD VAYA MONO DE GOOOOOO!!!!!!!! Sonic tiu que faras et carregaras la maleta al coll desde la Go fins lhotel a les 5 i pico del mati??? xDDDDDDD

si, estem locos xD  [cabezazo]
NiN3Ta

Registro: 08-01-07

Email
« Responder #49 en: 28/02/07, 21:55:15 pm »

ke rabia ke no pueda ir esta vez, me lo pase super bien pero el sabado curro  :embarassed: ojala se llene tanto como la otra vez y ala proxima pueda ir, liala muxo sonic!!! y pasaroslo muy muy bien :P
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #50 en: 28/02/07, 22:03:20 pm »

dj tetyck// ec marc ya lallargare yo tio si aixo que pa na a casa vaig per alli y cap problem
DJ Sonic

Registro: 17-06-03
www.djsonicbcn.com

Email
« Responder #51 en: 01/03/07, 09:19:23 am »

La nostre intencio es deixar preparat tot avui i dema baixar d'hora,aixi podrem anar a sopar y aixo..suposo que per alla les 8.30 ja serem per alla,començara d'hora la festa Xd..el caminet al hotel
sera lo mes  ;D ki s'encarrega de portar una ampolla de Jack Daniels per la cabina? :D anem forts..
K-Project

MxM

Email
« Responder #52 en: 01/03/07, 11:53:10 am »

La nostre intencio es deixar preparat tot avui i dema baixar d'hora,aixi podrem anar a sopar y aixo..suposo que per alla les 8.30 ja serem per alla,començara d'hora la festa Xd..el caminet al hotel
sera lo mes  ;D ki s'encarrega de portar una ampolla de Jack Daniels per la cabina? :D anem forts..

A veure! Meu de dir quan sereu a sopar aixi "encomano taula".... xDDDDDD jajajjajaja em semble que tacompanyarem tot cegus pa lhotel a peu xDDDDDDDD

Ya parlarem amb el david de les condicions. Jack Daniels a cabina + Wisky peche (A lo traiguera xDD).
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥

Email
« Responder #53 en: 01/03/07, 12:12:42 pm »

A veure! Meu de dir quan sereu a sopar aixi "encomano taula".... xDDDDDD jajajjajaja em semble que tacompanyarem tot cegus pa lhotel a peu xDDDDDDDD

Ya parlarem amb el david de les condicions. a cabina Jack Daniels + Wisky peche (A lo traiguera xDD).

Jack Daniels  [vomitar]

Wisky peche  [amor]
K-Project

MxM

Email
« Responder #54 en: 01/03/07, 12:34:35 pm »

Ya parlarem amb el david de les condicions. a cabina Jack Daniels + Wisky peche (A lo traiguera xDD).

Jack Daniels  [vomitar]

Wisky peche  [amor]

[adorar]  [adorar]
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #55 en: 01/03/07, 14:12:40 pm »

yo apuesto por el chartres o como sescriva jaja eso si que es a lo traiguera marc jaja arriva y engrana jaja
PuLLaSTRe

Registro: 13-07-05
^^

Email
« Responder #56 en: 01/03/07, 14:57:25 pm »

yo apuesto por el chartres o como sescriva jaja eso si que es a lo traiguera marc jaja arriva y engrana jaja

el chartreusse si k es la klave, 2 xupitos ja te posan a tono i te deixen tokat XD
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #57 en: 01/03/07, 16:34:36 pm »

Vale porteu tb smirnoff, fanta de taronja, gel i gots tot a la cabina jajajajaja. k ademes de tirar cds, tirarem cubates a la peole.
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #58 en: 01/03/07, 16:45:10 pm »

I tema full monty com a k yo paso :laugh:, no me vex en cor ;D. Dema porteu nevera a cabina i cadires k farem un picnic de botellon. Jack Daniels, Smirnoff, pexe... bo bo, astem locos xo pisigarem unes cebes k deu nido... ;D
kapsano

Registro: 21-03-06
MOH 2012

Email
« Responder #59 en: 01/03/07, 18:36:52 pm »

aveure si depues ningu se veura en cor de punxa!!!ajajajjaja
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6   Ir Arriba   Imprimir