oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 2 de març dj sonic a sala Go (Roquetes)  (Leído 4316 veces)
nita 23o04
Visitante

Email
« Responder #30 en: 26/02/07, 22:52:45 pm »

:o,QUE DIUS ARA? NOTHING IS IMPOSIBLE!!! ;D  800 gaire be mara meva!!! ;D

en ingles el adjetivo va delante del nombre :$ impossible is nothing
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #31 en: 26/02/07, 23:06:33 pm »

Bueno bueno s'aproxima lo 2 antentat a la Go, ;D lo 1 ya va ser un exit, pos a vore si lo 2 u rebentem tot, i hasta mos ascolta lo papa desde latre barri jejejeje. A vore si algun dia aconseguim fer unes primeres 12 hores live @ Go :laugh:. Va brother contesta k se k tens ganes de dir algo jajajajaja. Ale familia mos veem x aki! 

jeje ya voras ya ara no podras parar d'escriure :) Pos si brother este divendres ya la liarem abans al puto sopar que farem i després a la GO ya vuras ja :D :D Vaya festivals mos asperen jacob!!!!!!!!!!!!  ;)
Mente

Registro: 02-12-02

Email
« Responder #32 en: 26/02/07, 23:10:44 pm »

Bueno bueno s'aproxima lo 2 antentat a la Go, ;D lo 1 ya va ser un exit, pos a vore si lo 2 u rebentem tot, i hasta mos ascolta lo papa desde latre barri jejejeje. A vore si algun dia aconseguim fer unes primeres 12 hores live @ Go :laugh:. Va brother contesta k se k tens ganes de dir algo jajajajaja. Ale familia mos veem x aki! 

Lo puto amo jacoooob!! jejeje.
Pos no triunfaria ni res unes 12h en dissabte a la gooo, pero de moment ja es triunfada en divendres nit.  ;D ;D ;D
K-Project

MxM

Email
« Responder #33 en: 27/02/07, 12:41:27 pm »

Gent de Sta Barbara, amposta etc... vindreu!?!?!?!?!?!?!?!????????????? No vos ho podeu perdre eh!!!  ;)
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #34 en: 27/02/07, 20:32:25 pm »

Sonic! com portes lo tema x al divendres a la Go?¿ a vore si aconseguixes posar la discoteca del reves o la petes directament, te dixo triar jejejeje, xo abans l'ascalfament en un sopar d'estos besties eh, en lo lambrusco i la sangria k no falte ::). wno a vore si podem superar les 796 persones de la 1 festa, ara k venin de tu fijo k fem ballar hasta la gent del cine de davant ;D
DJ Sonic

Registro: 17-06-03
www.djsonicbcn.com

Email
« Responder #35 en: 27/02/07, 21:06:57 pm »

Sonic! com portes lo tema x al divendres a la Go?¿ a vore si aconseguixes posar la discoteca del reves o la petes directament, te dixo triar jejejeje, xo abans l'ascalfament en un sopar d'estos besties eh, en lo lambrusco i la sangria k no falte ::). wno a vore si podem superar les 796 persones de la 1 festa, ara k venin de tu fijo k fem ballar hasta la gent del cine de davant ;D
Tinc moltisimes ganes de que sigui divendres,el hotel esta a 2 minuts caminant Xd la liada sera bestia,jo aviso!!! ;D
DJ Sonic

www.djsonicbcn.com

Email
« Responder #36 en: 27/02/07, 21:08:22 pm »

wno a vore si podem superar les 796 persones de la 1 festa, ara k venin de tu fijo k fem ballar hasta la gent del cine de davant ;D

Havere si tornem a batre record jaja kin festival alla amb la penya ens espera. ;)
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #37 en: 27/02/07, 21:42:11 pm »

Gent de Sta Barbara, amposta etc... vindreu!?!?!?!?!?!?!?!????????????? No vos ho podeu perdre eh!!!  ;)

dj tetyck// segur que si que venen ma dit angels que son una pasada de gent encara que yo no la conec y que son cuper cañeros jaja, no se si son los mateixos que tu dius pero teoricament  cada migdia ala 1.30 los alegro el dia pasan en lo cotxe per vaig del bau en la musica a toa leche jeje.
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #38 en: 27/02/07, 21:43:57 pm »

dj tetyck// madre mia e sentit lambrusco???? e sentit sangria fuaaaaaa neng que flipe jaja yo no me faig responsable de la meua sesi jusjus
K-Project

MxM

Email
« Responder #39 en: 28/02/07, 00:44:12 am »

jejeje vine a pata en la maleta al coll desde l'hotel!!! Tornar ja vurem com ho fas jajaja

Aqui vos dixo la cuña de la Flaix FM pa qui li faigue gracia!!!!

PD: A la cuña diu Resident K-Project, san dixat al mente i tetyk!!! a la proxima tot solucionat ja ;)

PuLLaSTRe

Registro: 13-07-05
^^

Email
« Responder #40 en: 28/02/07, 01:09:11 am »

per cert, com estara el tema femení? XD q com diu un bon amik meu: en tiempos d guerra kualkiera agujero es trinxera  :D :D :D
luis ortiz
Visitante

Email
« Responder #41 en: 28/02/07, 13:56:52 pm »

per cert, com estara el tema femení? XD q com diu un bon amik meu: en tiempos d guerra kualkiera agujero es trinxera  :D :D :D

dj tetyck// jaja tema femeni??? pa que ne vols daixo tio si atu no te fa falta jaja
yo tinc unatre dit destos jeje ninguna mujer es fea por donde mea jaja chicas no hos ofendais jaja enga.........
DJ Sonic

www.djsonicbcn.com

Email
« Responder #42 en: 28/02/07, 15:09:44 pm »

dj tetyck// jaja tema femeni??? pa que ne vols daixo tio si atu no te fa falta jaja
yo tinc unatre dit destos jeje ninguna mujer es fea por donde mea jaja chicas no hos ofendais jaja enga.........

La mare que us va parir XD  ;D
PuLLaSTRe

Registro: 13-07-05
^^

Email
« Responder #43 en: 28/02/07, 18:48:10 pm »

kizas baje en tren con la lokura, alguien de tgn se aputna a bajar en tren? mas k nada xq la vuelta con tol ciego io solo pos puede ser bastante criminal XD
-·!¦[· GEM ·]¦!·-

Registro: 11-01-07
HaRDc0Re WiLL NeVeR Dieeee!!!

Email
« Responder #44 en: 28/02/07, 19:25:17 pm »

Buaaa la k se va a liar!!! Va a reventar fijo!!!!   [chikypark] K ganas ya!!!   [adorar]
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6   Ir Arriba   Imprimir