Capa
Email
|
 |
« en: 08/11/06, 04:57:29 am » |
|
A ver si alguien puede colgar información del programa mensual de esta discoteca. Ugoh, a vore si tu pots informar de algo pq nomès es veu informació de KDW. Hu dic pq....els del meu poble i part dels de Traiguera...van molt a Sant Mateu i els que baixem allà algún cap de setmana...ens interessa saber-ne la programació. Per cert.....al meu poble han parlat de fer una bona comissió de festes per l'any que bé i montar una rave, o sigui que...en podriem fer algo guapo. Els 2-3 que punxem allà més gent convidada. Pues eso.
|
|
|
|CHuPa|
Registro: 21-02-04
Con Julio & Torria ! Os kiero hijos mio
Email
|
 |
« Responder #1 en: 08/11/06, 14:55:26 pm » |
|
este finde pincha Dj Pablo de CHR x alli
|
|
|
|
 |
« Responder #2 en: 08/11/06, 16:23:32 pm » |
|
A ver si alguien puede colgar información del programa mensual de esta discoteca. Ugoh, a vore si tu pots informar de algo pq nomès es veu informació de KDW. Hu dic pq....els del meu poble i part dels de Traiguera...van molt a Sant Mateu i els que baixem allà algún cap de setmana...ens interessa saber-ne la programació.
Per cert.....al meu poble han parlat de fer una bona comissió de festes per l'any que bé i montar una rave, o sigui que...en podriem fer algo guapo. Els 2-3 que punxem allà més gent convidada.
Pues eso. 
doncs apa noi anirem al teu poble!
|
|
|
dj_gomka
Registro: 27-06-04
karakostyle
Email
|
 |
« Responder #3 en: 08/11/06, 16:39:24 pm » |
|
no esta mal el orbita y peta bastante xdxd  habra ke volver, ara ke recuerdo alli conoci en persona a la chupa xdxd
|
|
|
Capa
Email
|
 |
« Responder #4 en: 08/11/06, 19:50:31 pm » |
|
no esta mal el orbita y peta bastante xdxd  habra ke volver, ara ke recuerdo alli conoci en persona a la chupa xdxd
Collons, tan lluny aneu per poder-vos coneixer? No us queda més a prop bcn o girona ?? jajajaj
|
|
|
Capa
Email
|
 |
« Responder #5 en: 08/11/06, 19:53:56 pm » |
|
A ver si alguien puede colgar información del programa mensual de esta discoteca. Ugoh, a vore si tu pots informar de algo pq nomès es veu informació de KDW. Hu dic pq....els del meu poble i part dels de Traiguera...van molt a Sant Mateu i els que baixem allà algún cap de setmana...ens interessa saber-ne la programació.
Per cert.....al meu poble han parlat de fer una bona comissió de festes per l'any que bé i montar una rave, o sigui que...en podriem fer algo guapo. Els 2-3 que punxem allà més gent convidada.
Pues eso. 
Ya hemos hablando por privado tu y yo, asi que ya sabes que estás invitada. Allí si quieres sonido rollo Masia lo más cercano es Orbita y si quieres ya algo más....rollo Pont, pues el Piramide. El Orbita no está mal y como ya han dicho no peta del todo mal. Es una discoteca guai, en familia y me gusta pq....es entrar y conocer a todo dios, entre los de mi pueblo y los de los pueblos de alrededor...en familia. Supongo que por eso toda la gente de la comarca..prefiere Orbita a Piramide.
|
|
|
J@im3
De: San celoni
Registro: 28-08-04
akaaaa GRAIMILLO XDDDD
Email
|
 |
« Responder #6 en: 09/11/06, 02:35:56 am » |
|
Pues eso. 
Ya hemos hablando por privado tu y yo, asi que ya sabes que estás invitada. Allí si quieres sonido rollo Masia lo más cercano es Orbita y si quieres ya algo más....rollo Pont, pues el Piramide. El Orbita no está mal y como ya han dicho no peta del todo mal. Es una discoteca guai, en familia y me gusta pq....es entrar y conocer a todo dios, entre los de mi pueblo y los de los pueblos de alrededor...en familia. Supongo que por eso toda la gente de la comarca..prefiere Orbita a Piramide.
Piramide rollo pont ..........joderrrr si el 80 % de la noxe ponen newstyleeeee.
|
|
|
DJ Sonic
Registro: 17-06-03
www.djsonicbcn.com
Email
|
 |
« Responder #7 en: 09/11/06, 04:11:52 am » |
|
A mi personalmente es una discoteca que me encanta,las veces que he bajado a pinchar ha sido un autentico festival,la gente la lia bastante..El 9 de Diciembre alli estaré de nuevo.
|
|
|
|
 |
« Responder #8 en: 09/11/06, 04:16:23 am » |
|
Se pone makina alli?
|
|
|
|CHuPa|
Registro: 21-02-04
Con Julio & Torria ! Os kiero hijos mio
Email
|
 |
« Responder #9 en: 09/11/06, 06:26:18 am » |
|
Joas es verdad, era el dia ke hemos llegado de sorpresita kuando pinxaba Nenna & Marieta , vaya fiestas, vaya risas, vaya morao y pedazo de xape piramide x acabar la fiesta xDD
|
|
|
Capa
Email
|
 |
« Responder #10 en: 09/11/06, 07:06:06 am » |
|
Pues eso. 
Piramide rollo pont ..........joderrrr si el 80 % de la noxe ponen newstyleeeee.
Es que desde la Summer Rave que no voy allí, así que no sé entonces. la última vez que bajé que hicieron sesión 100% Piramide...fue de todo menos newstyle, así que más o menos..entre el rollito del John Core y el de Dj Thomas pues lo que te he dicho antes. Si ahora solo ponen newstyle o casi todo newstyle, llavors res.
|
|
|
Capa
Email
|
 |
« Responder #11 en: 09/11/06, 07:12:36 am » |
|
A mi personalmente es una discoteca que me encanta,las veces que he bajado a pinchar ha sido un autentico festival,la gente la lia bastante..El 9 de Diciembre alli estaré de nuevo. 
Així que ja has baixat més d'un cop? Jo es que no hu sabia. Jo vaig estar quan el Sisu va venir a punxar i vam estar un rato fora parlant i tot el rollo pero no sabía que tu havies baixat tb !! Per cert...si t'has de quedar a dormir....hu podries fer al meu poble, que allà si dius que vens de la meva part et miraràn amb uns altres ulls, je je je!! Pero bueno, al ser una casa rural....Aviam si em baixo un dia que tu punxis. El so està molt bé no sé y la música pues del rollito que ara es porta per allà!! Jo haviam si parlu un dia amb el humphrey per punxar un dia que estigui per allà pel poble de cap de setmana. En fi, un dia que hagis de baixar....haviam si puc jo tb i fins i tot un dia anar amb el mateix cotxe i quedar-nos a sobar a casa meva. Una abraçada nanu!!!
|
|
|
KuPaS
Registro: 05-12-02
Email
|
 |
« Responder #12 en: 09/11/06, 07:42:03 am » |
|
tengo muy buenos recuerdos de la excursion el año pasado al orbita.
la discoteca pekeñita pero me gustó muxa la decoracion y la distribución.
y por cierto muy buen ambiente por allí
|
|
|
Capa
Email
|
 |
« Responder #13 en: 09/11/06, 08:13:40 am » |
|
tengo muy buenos recuerdos de la excursion el año pasado al orbita.
la discoteca pekeñita pero me gustó muxa la decoracion y la distribución.
y por cierto muy buen ambiente por allí
Es lo que más abunda por allí, el buen ambiente y el buen rollo. Supongo que por eso tanta gente que conozco de allí incluídos primos....no les apetece mucho subir a tierras catalanas pq saben que el ambiente es diferente, desgraciadamente. El local pequeño pero....la atención al cliente muy buena tb y las camareras muy guapas, je je je!!! Un saludo a toda la gente de St. Mateu....de los pueblos de la comarca y de Vinaròs.
|
|
|
Ugoh
Registro: 17-05-03
Email
|
 |
« Responder #14 en: 09/11/06, 10:53:56 am » |
|
Hey!! Capa fico lo de KDW perque porto la programació jo,a ORBITA nomes porto djs que me demana el jefe i no fico la programació completa perque no m´entero de tot lo que fan,ja li vaig comentar fa poc a Miguel Angel (q es el amo de la disco) q me enviaren a finals de mes la programació completa per a que la fique tambe per aqui... Lo pròxim que porto jo es a la DJ K de MASIA el dissabte 18 de novembre i al cabronaç del Sonic(per 3a vegada a ORBITA) el 9 de desembre (q la foto eixa que ha ficat surt el meu cotxe en la capota oberta i jo dins xD no havia vist eixa foto encara) ,al desembre tambe DJ HÉCTOR de MASIA pero me tenen que donar la data encara,jejeje... Bueno pos a vore si el mes que ve ja vos fico la programació completa d´ORBITA tambe... Capa & co. aviseu si veniu per aqui,ja siga a ORBITA o a KDW...
|
|
|
|