| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| trabajo universitario makinero xD |
| << < (3/11) > >> |
| Carloselmakinero:
jajaja que grande el texto, vaya partidón :laugh: |
| david_makinero_bcn:
por el foro tambien habia un investigador de estos... seguramente los que os meteis en el apartado del Pont lo recordareis... |
| DJN®:
ja que la música d’abans només eren cantades i no es podien barrejar prou be perquè el dj’s tingués creativitat musical. Hombre,al no ser que el dj pusiera solamente dance de la epoca,pues entonces entenderé este texto,pero en las salas makineras si un caso ponían techno y makinita y muy pocas cantadas.. Pero bueno,el dance de aquella epoca se podía mezclar perfectamente,aunque la mayoría de mezclas eran a empalmes,ya habían bastantes temas que se podían poner como base.. |
| APETO:
"Tots tres alcen la veu per comentar la cançó. Jo no paro de sentir-me observat per la resta de passatgers que van al vagó, però intento de no fer-ne cas i centrar-me en la conversa que porten tots tres. La cançó que sona es Rotterdam Holligans, amb una força musical increïble, amb molts crits de veus masculines i molt melòdica. " JJAJAJA.Grande :D ;D. Si seguro que estan x el foro sus colegas xdddd |
| DJN®:
--- Cita de: APETO en 30/08/06, 16:17:13 pm ---"Tots tres alcen la veu per comentar la cançó. Jo no paro de sentir-me observat per la resta de passatgers que van al vagó, però intento de no fer-ne cas i centrar-me en la conversa que porten tots tres. La cançó que sona es Rotterdam Holligans, amb una força musical increïble, amb molts crits de veus masculines i molt melòdica. " JJAJAJA.Grande :D ;D. Si seguro que estan x el foro sus colegas xdddd --- Fin de la cita --- Una voz de unos TENORES a la italiana muy sublimes supongo :gné :ñe |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |