Pues eso, vendo stos discos xk no los utilizo. tmb se venden en lotes. - cj alarm - jumping on the clouds (bit)- virthu-all- rainbow 2 (bit) guardado- makina remember special ep (bit)- hardsyme (future records)- enigma gold e.p. (azul) (future records)- afterhought- are you (future records)- al-fredo&javi tracker testamento (pressure records) guardado- dj motor presents neno dj (pressure records)- ruboy vs dany bpm- take control (ruboy records) guardado- quazor (speedsadd)- deepless-love inside of me (speedsadd)- chamaleon industries- makina quimika (xque records)- dj t-ty- fallout shelter (xque records)- dj sasy- new ideology (xque records) guardado- pastis & buenri- stripped remix (xque records)REMEMBER- words- the sign (max music)- sirrow- pullover (naughty recordings)- omnibus- time to time (strictly dance) guardado- chimo bayo- bombas (bol records)- legend b- the spirit (boy records)- dj manga- sun,moon,stars- jerry daley- gold (lethal records)- encore- le paradis (boy records)- the team of kief (falco music)- ramirez- orgasmico (power house records)- solar gate vs dj llordy- total revelation (reality bites)los demas siguen a la venta. enga k stan cmo nuevos
¿Me puedes decir que trae el - encore- le paradis (boy records)?
Cita de: Dj Viking Girona en 29/07/06, 08:16:12 am¿Me puedes decir que trae el - encore- le paradis (boy records)?los cortes son:a1. john b. norman remixa2. bossi meets cyrus & the joker remixb1. original extendedb2. dirk sengotta remix
makina remember special ep (bit) k kortes lleva este??