MAKINA > MAKINA: GENERAL
Salas miticas? VERDI,KGB Y BY PASS
<< < (4/5) > >>
--•[URI]•--:

--- Cita de: CAT en 02/06/06, 19:11:09 pm ---
--- Cita de: --•[URI]•-- en 02/06/06, 19:08:48 pm ---Flyer Essencia, que por cierto, no aparecen las SS que se ha comentado, aunque a mi tambien me suena haberlas visto en alguna invitacion o algo.

--- Fin de la cita ---

Veo k ya empiezan a rular los flyers por otras páginas...

--- Fin de la cita ---
Cat, igual que he hecho anteriormente con la foto de Demon, debo decir que este flyer no es mio.

Perdona si te ha sentado mal, no sabía del cierto si eras asidua a este foro :-\
mastersystem:
Tota aquesta época jo només la he sentit de paraula....

Com em maleeixo ara que estic a punt de fer-ne 22 de no haver pogut trepitjar festa al 96-98 :'(
CAT:

--- Cita de: --•[URI]•-- en 02/06/06, 19:14:19 pm ---
--- Cita de: CAT en 02/06/06, 19:11:09 pm ---
--- Cita de: --•[URI]•-- en 02/06/06, 19:08:48 pm ---Flyer Essencia, que por cierto, no aparecen las SS que se ha comentado, aunque a mi tambien me suena haberlas visto en alguna invitacion o algo.

--- Fin de la cita ---

Veo k ya empiezan a rular los flyers por otras páginas...

--- Fin de la cita ---
Cat, igual que he hecho anteriormente con la foto de Demon, debo decir que este flyer no es mio.

Perdona si te ha sentado mal, no sabía del cierto si eras asidua a este foro :-\

--- Fin de la cita ---

No problem. Soy más asidua al "otro" , por akí m paso d manera puntual  ;)
CAT:

--- Cita de: mastersystem en 02/06/06, 19:17:53 pm ---Com em maleeixo ara que estic a punt de fer-ne 22 de no haver pogut trepitjar festa al 96-98 :'(

--- Fin de la cita ---

Akestes sales són d´anys anteriors, encara k algunes van arribar al 96.
mastersystem:
Ho se....pero es fotut escoltar per exemple un cherry coke amb 11 anys y no poderlo ballar.

Un dels meus millors records d'infantesa va ser ballar en una disco el barbarian amb 13 anys...aquell dia em moria de felicitat.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa