oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: festival qbase-9septembre- weeze- germany- total 100 euros  (Leído 2262 veces)
dj junai
Visitante


Email
« en: 25/05/06, 16:14:14 pm »

fillssssssssss que grande... el proxim 9 de septembre es celebre el airport weeze situat entre alemania i holada un festival de 16 horas amb mes 10 estils diferents de musica desde el hardcore fins el techno pasant xl hardstyle..ETC ETC en una area militar....... o sigui nens.. que seran busquers.. pero x anar de festa...

la clau de tot plegat es que aerport si pot anar desde girona....

ALLA VA.. INTERESATS EN UN DELS FESTIVALS MES DIGNES DE HOLANDA... TARDEU....

ENTRADA 42.50€ ENLLAÇ WEB http://webshop.ticketonline.nl/

EL VOL A DATA DE AVUI VAL 40€ ANAR I TORNAR AMB TAXES i IMPOSTOS

ENLLAÇ WEB http://www.ryanair.com/site/CA/

EL VOL ES DESDE GIRONA FINS A DUSSELDORD(WEEZE)

la idea es anar el dia 9 montarnos la festa i tornar el dia 10 ....GRANDE GRANDE... ELS HORARIS DE VOL ESTAN CASI QUADRATS...

EL BUS DESDE BARCELONA 11€ ANAR I 11€ TORNAR.. HI HA UN TIQUET DE ANAR I TORNAR MES BARATS...

SI FEU LA SUMA ESTIMATS AMICS SON 100 EUROS I US PUC ASEGURAT PERQUE ELS HE VISCUTS...

QUE SERA UN DELS FESTIVALS DE LA VOSTRA VIDA

post data: info www.q-dance.com

ATENCIO EL TRAILER http://events.q-dance.nl/2006-09_09-september_q-base/trailer/  ( ES NECESSITA QUICKTIME.)

LA WEB ENCARA NO HI ES.... QUAN POSIN LA WEB JA POSARAN ELS DJS...LA WEB SERA GRANDEEEEEE!!!

QUALSEVOL DUBTE: [email protected]

X LA GENT QUE NO SAPIGUES EL QUE ES.. MOLTA MOLTA DE GENT I AMB GANES DE FESTA BALLANT MUSICA FOSCA I CONTUNDENT DURANT 16 HORES EN UNA AREA MILITAR AMB BUNQUERS AL AIRE LLIURE I TANCATS.


FILLS....... AIXO SERA GRANDEEEEEEEEEEEEEE!!!

Nortesiano 04
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sant Feliu de Codines
Registro: 07-10-04
per molt k diguin sobren les paraules


Email
« Responder #1 en: 25/05/06, 16:19:49 pm »

encara hi ha temps per estudiar akesta oferta, sens dubte k sestudiara...  ;)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #2 en: 25/05/06, 16:21:10 pm »

fills les entrades es posen ala venda aquest dissabte.. dia 27 i volaran...lo mes digne seria anarhi com mes penya milllor...

el cartell la web encara no estan publicats..
Ruby_G
Visitante


Email
« Responder #3 en: 25/05/06, 16:28:51 pm »

Junai aquest post el vaig fer jo la semana pasada esta a kedadas y fiestas...

Y bueno esta clar que aquest no m'el perdo cambiarem aquest any la Qlimax per la Q-base... :D
Ruby_G
Visitante


Email
« Responder #4 en: 25/05/06, 16:31:58 pm »

Info adicional...


RAF Airbase Laarbrüch, Weeze (KLE) [NRW]
Airport Niederrhein (Weeze)
2006-09-09 - 16:00-08:00


Información general!!!

¡La Q-Base será llevada a cabo por la 3era vez! Esta Q-Base de este año durará 16 HORAS!!!!!
¡Comienza en 16:00 hasta 00:00 después que la 2da parte comenzará y que durará hasta 08:00 el domingo!
Áreas y estilos previstos: Hardcore, Oldstyle, Techno, Hardstyle, Trance psychedelic, Drum n' bass, Hardtrance, Hardhouse y Jumpstyle. Además del hangar grande, una zona al aire libre y tres arcones allí serán área recibida cerca renowed los recordlabels como Scantraxx, fusión, Babaorum, expedientes del puente  y el tercer movimiento (Hardcore y Techno industriales).
Transporte Info: En avión está justo al lado de Q-Base en una derecha del terreno al lado del aeropuerto de Dusseldorf-Niederrhein de donde está posible CAMINAR hasta la Q-Base. Si los vuelos a este aeropuerto son inconvient de su mirada del país en la lista abajo.

Krlos
Desconectado

Sexo: Masculino De: Gelida(bcn)
Registro: 25-12-03

Email
« Responder #5 en: 25/05/06, 16:35:19 pm »

Interesante,Jumpstyle  [amor]
dj junai
Visitante


Email
« Responder #6 en: 25/05/06, 16:43:29 pm »

ruby: disculpa no lhavia vist... :)

aquest festival es x gent amb ganes de festa i mes festa... anirem el dia 9 o sigui dissabte i tornarem diumengeeeeeeee la idea es pillar com es penya millor...... tots el mateix aviooooooo

nota mental: GRANDEEEEEEEEEE :)
Ruby_G
Visitante


Email
« Responder #7 en: 25/05/06, 17:09:28 pm »

ruby: disculpa no lhavia vist... :)

aquest festival es x gent amb ganes de festa i mes festa... anirem el dia 9 o sigui dissabte i tornarem diumengeeeeeeee la idea es pillar com es penya millor...... tots el mateix aviooooooo

nota mental: GRANDEEEEEEEEEE :)

Yo ya tinc experiencia en aixo de muntar viatges organitzats per la gent i dspres de com han anat les coses s'he m'han pasat les ganes de montar res mes per a ningú, yo y dos persones mes com a molt.
Per una cosa o una altre sempre surten malament no es lo mateix que montar busos, si montes viatges com aquests per a moltes persones t'has de avindre molt i molt be amb ells ya que inclus ni portante de p.mare surten be les coses...aixi que jo aniré per el meu compte amb la meva nena i si dspres coincideixo amb algú alla doncs bé.
dj junai
Visitante


Email
« Responder #8 en: 25/05/06, 17:16:36 pm »

jo tota la gent que vulgui anarhi aqui amb te x donarli un cop de ma i explicarho com ferho
dj junai
Visitante


Email
« Responder #9 en: 26/05/06, 19:46:36 pm »

antecio amb line-up diosssssssssssssssssssss sssssssssssssssss!!!! ja se de un parell que ja ho tenen tot...

http://events.q-dance.nl/2006-09_09-september_q-base/line-up/
Ruby_G
Visitante


Email
« Responder #10 en: 27/05/06, 06:29:54 am »

La setmana que ve ho reservo tot si hi han entrades encara que se suposa que si y sino doncs esperarem a la Qlimax de novembre, a part el Line up no mata gaire...Cosmic gate,Hernes & cold,zany,pavo,the prophet...vaja els de sempre...yo volía l'Armin van Buuren!!!
-Blaster-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 17-07-04

Email
« Responder #11 en: 27/05/06, 17:08:50 pm »


X LA GENT QUE NO SAPIGUES EL QUE ES.. MOLTA MOLTA DE GENT I AMB GANES DE FESTA BALLANT MUSICA FOSCA I CONTUNDENT DURANT 16 HORES EN UNA AREA MILITAR AMB BUNQUERS AL AIRE LLIURE I TANCATS.


FILLS....... AIXO SERA GRANDEEEEEEEEEEEEEE!!!

cuando tiempo sin verte por el foro Junai,y encima hablando de musica oscura dichosos los ojos ;D

Un salut company
dj junai
Visitante


Email
« Responder #12 en: 29/05/06, 16:41:02 pm »

jo si que escric per a la seccio de la radio i en algun post puntual...
SaBrY
Desconectado

Registro: 02-03-06
Email
« Responder #13 en: 31/05/06, 15:39:44 pm »

interesante  ::)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #14 en: 31/05/06, 18:05:52 pm »

doncs per mi el line up esta molt wapu.. encara que lo que a mi mes magrada es la festa de alla..el ambient i com so current els de qdance.. de vegades penso que es mes que un festival.. es impresionant... semblo com anar a veure un obra de teatre.....

mes endavant ja posar els bunkers i els djs...

Páginas: [1] 2   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |