ulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa les fotos se surten xupete... que cabronas.....
la veritat va estar força wapu.. jo feia la biblia en verso que no pujava... pero mo vaig pasar de puta mare.......
despres de fer el contundenz a casa den fonty que ja x si ja va ser subrat, vem enfilar cap al xque amb el cotxe del xupete...
moments grandes: jo posantli un billet de 5 euros dintre de la samarreta...
x si el viatge va ser molt digne el unic que la musica estaba tope forta i vaig acabar que em resonanva una contra al cap.. ( res de altre mon), ( normalment hi tinc veus)

com que hi havia la cua de la indignitat ens vem mortificar com bons ocellots al cotxe del xupete,amb tota la penya que tambe van apareixer el sasy i em jaime ( gran tertulia ), la katy
nota mental: junai (v.o.h)= viajes organitzados a holanda xd

despres de un ratu donatli al muesli al danup vem anar cap a dintre... uffffffff alla va ser un cho-------- yeahhhhhhhh si nena..
mhavia acostumat ala musica lenta ( rollo import a 33 ) i vaig tarda acostumarme pero al cap de una hora ja estaba a punt del festival..
EM VAIG ALEGRAR MOLT DE VEURE A MOLTA GENT QUE FEIA MOLT TEMPS QUE NO FEIA...
xex:smoug,rekete,dj cros,evika( no tenfadis

),laura ( ets la millor, quina paciencia ),dafne, el morenet ( estalvia cony ),al clark, al xquesiano i jo crec que seria un festival de gent..ulaa donar record a la ivette, al nau ( la biblia que no el veia ) com no els dos cabronasos a cabina....... PASTIS I BUENRI.....un festival molt digne ..
no va ser com els vells temps pero estar estar força....... molt digne el blackout i 4 o 5o bases hardstyle...
TEMA DESTACAT DE LA NIT: LA NOVA BASE DEL JAIME... LO MES DIGNE EN BASES LO NACIONAL... i mirat que jo de bases me ne fet un fart de escoltarne...
a quan a nivell musica.. mescles a 3 plats amb import i temes nacionals que jo no conexia x la simple rao que estic off de les coses noves

nota de pista: xl meu gust massa gent.......
nota important: que regalan abonaments al zoo ? xd es conya

saludar al shoker que em va fer ilu veurel..
DESDE AQUI DONAR LES MEGAGRACIES AL FILL XUPETE X SER TANT DIGNE, ALA PORCA DEN FONTY X SER COM ES ( FILL MICA EN MICA ), I EL RAUL LOKURA X SER UN TIO DE PUTA MARE AGUANTAR LES MEVES PARANOIES ( CREIUME SON MOLTS )
donar una abraçada al calvo( el de cunit ) xd
feia 8 mesos que no anava i el xque en alguns coses ha canviat pero en linies generals segueix igual tant x lo bo com lo dolent.. aixi que tot dit... repetirem..
demanar disculpes si me deixat algu en les salutaicons.... memoria de pes bullit ... culpa del adn..
LES FOTOS DEL XUPETES SE SALEN
saludar a la amiga den xupete .. monica crec que es deia.. ai mare!!!! ara be quan em maten..