| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Culturilla xD |
| << < (2/19) > >> |
| Dj Piojo:
--- Cita de: djn makina en 26/12/05, 15:10:34 pm ---bueno resumen amigo platino,lo copiaré y lo p0ndré en mi space pa mis amigos del MSN ^^ --- Fin de la cita --- yo tmb hago eso :$ t kopio vale :$ ¿? |
| DjPlatin:
jeje, a ver si kereis modificar algo del texto ke creeis ke sta mal, comentadlo y lo rectificamos a ver si podemos hacer un buen resumen de nuestra historia makinera ;) |
| CHARLi_82:
Si no m'equivoco, aquesta definició a estat extreta de la wikienciclopèdia. La màkina té moltes deficinicions, però de totes elles em quedo amb la del Nando Dixcontrol (potser l'ùnic filòsof de l'estil i un dels seus creadors). La mákina era una forma de punxar molt abans que un estil, i jo em quedo amb aixó. Punxar dos estils tan diferents com son el hardtrance i el hardstyle convertint-los en una mescla explosiva és màkina. M'agrada la màkina com a estil, però crec mès en la màkina com a forma de punxar. T'ofereix un abanic de possibilitats molt més ample. |
| SoLDe:
charli_82, estic força d'acord amb tu, pero em sembla k et linxaran uns kuants usuaris xD |
| CHARLi_82:
--- Cita de: SoLDe en 26/12/05, 17:07:30 pm ---charli_82, estic força d'acord amb tu, pero em sembla k et linxaran uns kuants usuaris xD --- Fin de la cita --- Ho sé, però ho diu el mestre Dixcontrol. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |