| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Culturilla xD |
| << < (3/19) > >> |
| DjPlatin:
sisi a sigut extreta de la wikipedia charli_82, le trobat interesant i le postejat x tothom i comentar-ho |
| david_makinero_bcn:
--- Cita de: CHARLi_82 en 26/12/05, 17:05:36 pm ---Si no m'equivoco, aquesta definició a estat extreta de la wikienciclopèdia. La màkina té moltes deficinicions, però de totes elles em quedo amb la del Nando Dixcontrol (potser l'ùnic filòsof de l'estil i un dels seus creadors). La mákina era una forma de punxar molt abans que un estil, i jo em quedo amb aixó. Punxar dos estils tan diferents com son el hardtrance i el hardstyle convertint-los en una mescla explosiva és màkina. M'agrada la màkina com a estil, però crec mès en la màkina com a forma de punxar. T'ofereix un abanic de possibilitats molt més ample. --- Fin de la cita --- Esto suena muy a rollo Xque |
| CHARLi_82:
--- Cita de: David_Makinero en 26/12/05, 18:32:57 pm --- --- Cita de: CHARLi_82 en 26/12/05, 17:05:36 pm ---Si no m'equivoco, aquesta definició a estat extreta de la wikienciclopèdia. La màkina té moltes deficinicions, però de totes elles em quedo amb la del Nando Dixcontrol (potser l'ùnic filòsof de l'estil i un dels seus creadors). La mákina era una forma de punxar molt abans que un estil, i jo em quedo amb aixó. Punxar dos estils tan diferents com son el hardtrance i el hardstyle convertint-los en una mescla explosiva és màkina. M'agrada la màkina com a estil, però crec mès en la màkina com a forma de punxar. T'ofereix un abanic de possibilitats molt més ample. --- Fin de la cita --- Esto suena muy a rollo Xque --- Fin de la cita --- I? |
| niña_makinera:
--- Cita de: David_Makinero en 26/12/05, 18:32:57 pm --- --- Cita de: CHARLi_82 en 26/12/05, 17:05:36 pm ---Si no m'equivoco, aquesta definició a estat extreta de la wikienciclopèdia. La màkina té moltes deficinicions, però de totes elles em quedo amb la del Nando Dixcontrol (potser l'ùnic filòsof de l'estil i un dels seus creadors). La mákina era una forma de punxar molt abans que un estil, i jo em quedo amb aixó. Punxar dos estils tan diferents com son el hardtrance i el hardstyle convertint-los en una mescla explosiva és màkina. M'agrada la màkina com a estil, però crec mès en la màkina com a forma de punxar. T'ofereix un abanic de possibilitats molt més ample. --- Fin de la cita --- Esto suena muy a rollo Xque --- Fin de la cita --- i k pasa xk suene a rollo xque? es algo malo? |
| YAW:
yo opino igual ke charli tb, kreo en la makina komo una forma de pinchar ademas de komo estilo |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |