MAKINA > MAKINA: GENERAL
OFF TOPIC: MADRID - BARÇA
<< < (53/134) > >>
fliu:

--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 16/11/05, 20:51:47 pm ---
--- Cita de: fliu en 16/11/05, 20:47:28 pm ---
--- Cita de: Alex Pump Da Bass en 16/11/05, 20:43:34 pm ---Yo he cometido el delito de ser catalan y madridista y me siento como un judio en la alemania de hitler, mirar Tv3, leer el Sport o irte a un bar pueden ser autenticas torturas sicologicas para gente como yo.

--- Fin de la cita ---

que simil mas acertado...

--- Fin de la cita ---

Evidentment es una hiperbole, exageracio de la realitat, pero no tinc cap tipus de dubte que el odi que senten molts cules cap a mi per el sol fet de ser madridista es molt semblant al que sentien molts nazis cap als jueus.

--- Fin de la cita ---

cal distingir entre rivalitat i odi, jo no odio a ningu perque sigui del madrid.
alexmakina:
al reina li van fer 4 cops (un acte totalment censurable) pero no es comparable a lo de Figo, van caure al camp objectes com Movils, Ampolles de vidre, taronjas, pedras...

La vritat que veure tan d'odi tan per una part com la de l'altre es molt trist i lamentable.
croser:
Pues a un amic meu que era lunic del madrid a les colonies el linchaben. Pero tambe es que era massoca i li agradava probocar xDDD

Pd: un catala del madrit?  xDD

DJ DELI:
el mejor club del mundo es el Madrid digais lo que digais... está demostrado con títulos no con palabras

hoy en dia el mejor es el chelsea

yo al barça no lo veo eh... xDDD vale q seais seguidores del barça, lo entiendo, pero decir q es el mejor club del mundo, os queda ancho
alexmakina:

--- Cita de: croser en 16/11/05, 21:04:12 pm ---Pd: un catala del madrit?  xDD

--- Fin de la cita ---

mira per on Catalunya es la comunitat d'espanya on hi ha mes seguidors del madrid, i no parlu de centenars ni de milers, parlem d milions de catalans madridistas xD
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa