oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4 ... 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: PTT presenta al repòker de asos del FUTURE, coorganitza dj LOKO..4 de juny!!  (Leído 7062 veces)
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« en: 07/05/05, 14:27:06 pm »

com tots sabeu, en un principi un servidor havia de marxar a les escocies per aquestes dates, i fer una macro festa amb bastants convidats.. degut a problemes de salut de la meva mare, i a que he trobat una feina que és molt bona, m'he plantejat la situació, i en principi no marxo. per tant la festa que s'havia de fer de despedida no és fà amb els Dj's que hi havien pensats..a molts no us ho he pogut dir, ja que treballo unes 13-14 hores al dia i no puc trucar i no tinc temps ni de tirarme un pèt! quan pugui parlo amb valtros!! kmpos,abyss,sirrow,thunder,curry,no border, sincro, juanito, i un llarg etc.. ho sento pero es que no tinc temps ni d'enviar privats!!!

Com que la festa es durà a terme igualment, pero serà de caràcter diferent, he cregut convenient que punxèssin nomes els integrants del desaparegut FUTURE, més el meu fixatge personal per tals festes que com ja sabeu és el davDAVID TRAYA..

Per tant familia, ja ho sabeu, 4 de juny a partir de les 11 de la nit, fins com a minim les 5:30-6, si hi ha gent hi ha la posibilitat d'allargar( per tant ja ho sabeu, com més siguem, més horetes de festa).. 10 euros + consumició.. per més informació, privats al LOKO, o a mi( jo em conectaré quan pugui, 2-3 cops la semana que vé, i per la nit).. la localització exacte la donerem per privat, tot i que la majoria ja ho sap...NOMÉS S'ENTRARÀ PER LLISTA!!!!!

el dia 4 de juny torna un esperit que MAI s'ha extingit, un espèrit que ens va fer vibrar a tots a la zona franca de barna.. tornen, junts en una cabina, els integrants del FUTURE, el nostre pòquer de Àsos!

-TAJS
-MIKITO
-CHINO
-VOLTIO
    +
-DAVID TRAYA.

Recordeu, s'entrarà per llista, abstenir-se subnormal i demés calanya, que si ens els trobem per allà, encara que estiguin apuntats no entraran, el dret d'admisió el tinc jo i vull la festa en pau.. recordem que en 2 anys de donar canya a les nits de barna, MAI hem tingut cap problem, ni roze ni re.. aquest rècord s'ha de mantenir!!

sus saluda cordialment..

PTT.

ES L'ANIVERSARI DEL CHINORRIS!!!!
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #1 en: 07/05/05, 14:47:28 pm »

Bueno familia, acavo de parlar amb el loko, i es veu que segurament el dia 14 el local està pillat i poste rno es podrà fer, de moment queda el dubte, i el dilluns el loko, posarà si es pot dur a terme o no.. per tant el dilluns sabrem si es tira endavant per aquella data, o  si s'aplaça!!
-Blaster-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 17-07-04

Email
« Responder #2 en: 07/05/05, 19:05:01 pm »

que bien pinta esta fiesta Ptt
SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Banyoles
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible


Email
« Responder #3 en: 07/05/05, 20:31:54 pm »

uooo em podrieu dir cap a kina zona sera la festa? ( encara ke sigui per privat xd)
YOGAT
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 14-03-03
R a f a ॐ


Email
« Responder #4 en: 08/05/05, 16:15:08 pm »

uooo em podrieu dir cap a kina zona sera la festa? ( encara ke sigui per privat xd)

st feliu

xa +info manda un privado al loko :)
Dj Boss
Desconectado

Sexo: Masculino De: Terrassa
Registro: 19-08-02
Alla on va trionfa


Email
« Responder #5 en: 08/05/05, 16:47:15 pm »

haber haber en k dia acabara la fiesta, xq es de las k no se puede faltar  ;D

PTT kedate PTT kedate PTT kedate  ;D
DJ LoKo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sant Feliu de llobregat
Registro: 22-02-03
DJ LOKO IN SESION!


Email
« Responder #6 en: 08/05/05, 17:54:45 pm »

El asunto a dia 8 de mayo del 2005:  es muy poco probable k se pueda acer el dia 14 pero are todos mis esfuerzos para k sta fiesta salga adelante aunke sea en otra fecha espero el lunes poder confirmar la fecha de la fiesta, xq esta son de esas fiestas k te marcan, buena gente, buena musica y fieston asegurado, la verdad k ami la de enero me dejo con un muy buen sabor de boca y esta no va aser menos. Espero mañana poder poner la fecha difinitiva k el asunto se a alargado demasiado pero bueno, valdra la pena  ;)
FrEeDoOm
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 21-10-03
ñé


Email
« Responder #7 en: 09/05/05, 12:10:40 pm »

Ja sabia jo ke et kedaries  ;)
Benvingut siguis a espanya un altre kop germa!!!  ;D
DJ LoKo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sant Feliu de llobregat
Registro: 22-02-03
DJ LOKO IN SESION!


Email
« Responder #8 en: 09/05/05, 22:17:16 pm »

Acabo de hablar con el oscar(el del local) y tambien con PTT y 100% confirmao proxima fiesta el 4 de junio del 2005 y apartir de las 23.00 y hasta k nos dejen!! k ganas  :D bueno iros apuntando mandando privado o x mail o agregarme al msn  ;) un saludo
javi_manza
Visitante


Email
« Responder #9 en: 09/05/05, 22:41:59 pm »

Bueno aunque estemos en epoca de examenes por esas fechas, me la pela, no me pienso perder tal fiesta, ya que la ocasion lo merece.
YOGAT
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 14-03-03
R a f a ॐ


Email
« Responder #10 en: 09/05/05, 22:54:59 pm »

Bueno aunque estemos en epoca de examenes por esas fechas, me la pela, no me pienso perder tal fiesta, ya que la ocasion lo merece.

lo mismo digo
Dj Boss
Desconectado

Sexo: Masculino De: Terrassa
Registro: 19-08-02
Alla on va trionfa


Email
« Responder #11 en: 10/05/05, 00:05:39 am »

esto yo si no hay ningun tipo de problema tb estare alli  ;D
GeNoCiDe
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 09-11-03

Email
« Responder #12 en: 10/05/05, 12:53:58 pm »

aqui un altre q intentara no faltar a la cita!! ;)
TAJS
Visitante


Email
« Responder #13 en: 10/05/05, 15:59:17 pm »

genial pues. Ahi estaremos
Hombre de hielo
Visitante


Email
« Responder #14 en: 12/05/05, 11:25:02 am »

No se puede faltar!
Páginas: [1] 2 3 4 ... 6   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |