MAKINA > MAKINA: GENERAL
Programa "Efecte mirall"
<< < (3/21) > >>
monozito:
Que programa es? Que lo dan por TV3?
Cross:
yo lo iba a mirar xo no me he acordao,la semana q viene lo dan tb no??
-d[Motrix]b-:
Lo emitiran cada semana con un tema diferente, el tema de ayer era "cotxes" y la semana k viene el tema será "amor i sexe".

Menuo pringaillo el dl 206 "k se va a secar el cotxe en la autovia a 150km/h y haciendo rallies x dentro dl pueblo" y el k va d pakete en la moto k se baja d esta en un semáforo en rojo y va corriendo hasta el otro semáforo pa volver a subir a la moto, esta mas cascao de la chota...juas juas juas!!!  ;D ;D ;D
Dj WeNdY:
ahajajaja yo tmb lo vi x_DDD abia un koxe k llevaba musika makina puesta o m lo parecio? esk n lo vi entero :'( :'( el k s bajaba d la moto kiva d pakete pa ir al oto semaforo tenia tela ... x'D
uff y akella chika k s kedó en silla d ruedas pobrecika putos accidentes  >:( >:(
PTT-future-:
la tia de cadira de rodes la vaig conèixer en una de les festes que vam fer el mes passat amb el traya, chino, tajs al "més volum" de riudarenes, vam estar xarrant bastanta estona, pobre pava... la tia es molt guapa i estava feta caldo( normal),la manera en la que ens vam coneixer va ser curios, ja estava xerrant amb algu i vaig acavar la frase amb un: la vida és dura, i al cap dd'uns segons noto que em piquen els pantalons i era ella, i em diu, que dices de que la vida es dura?, osties!! vaya plancha.. volia que el terra se'm tragues, despres vam estar molta estona charrant em va explicar lo del accident, que el seu novio l'havia deixat despres de quedar-se en la cadira, etc, que ara estava amb un altre, etc,etc,etc..

penós el chaval makinero aquell, un garrulo de collons, la meva mare em deia, ho veus com tots els teus amics deuen ser aixi.. lamentable!!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa