wenooo... xD
va ser tremendu dissabte puffffffff kin festival! axó s'ha d repetir pero jaaa... si es q akestes festes en familia son lo millor, kin gustasu mareeeeee
ja la nit pintaba dura al boteión, wiskipix x aki, vodka x allà

... mica en mica entonant-nos x lo q se avecinaba. i el musicón q vai possar eh clark

(una mica alt d greus pero wenu... subwoofer o nada xD)
les sessions van estar molt currades, el cabrón del nau q fot el xque5 i no m'avisa..... i a sobre t posses al sostre del meu carru a ballar... mala pécora xDD. del chino&tajs dir q com sempre musicón pero vai estar sortint a fota a beure i no els vai escoltar gaire... i com no el putu traya x rematar la faena xDD mare meva la primera mescla va possar l'anonim del revés i buahhh despres un no para d castanya i musicón. l'ultima hora ja am l'atrapada a lpodium va ser massa tots liant-la alla com als vells temps

a destacar el pajareo posterior videos xquesians+migdiada

+videos xquesians+jordan+cafe anisete am el nau

avui saludarem vingaaaa: 23 (els amos d la nit PAJAREO O NADA), clark (vols música? ñiuñiuñiu toma acidacos ahi

), nau (va faltar el puret i la partida al dominó xDD), tajs&chino, k@ry (apa sense murat reina!

), roxane (otra q déjate xDD), gemma (al seu mon

), freedom, nene306, plaza (el murat s'ha d agafar abans de les 6 nanooo), lauxining, PTT (ets un puta i ho saps

), luis (el proxim dia portat un tanga i fes lo mateix jajajaj) .....