| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| L'estaca y Els Segadors |
| << < (12/25) > >> |
| GeNoCiDe:
a veure a mi personalment com a tema makina! parlem el L'estaca al seu dia m'agradava molt era una melodia aixi cañera per ballar i quan anaba al Chasis cap alla fa 5 anys es possaba molt, i nose m'agrada, els segadors a veure com a tema makina no m'agrada pero no pel seu significat sino pq no em convenç, sobre la politica a veure igual es va fer pensan d'on probe la makina i on sona mes q es aqui a Catalunya pero crec jo q treure un context mes alla, no val la pena!! |
| PTT-future-:
Jo havia arribat a veure a l'ilusion per la tarda, a un chaval rapat, amb la bandera d'espanya( amb el pollastre) cosida a la jaqueta texana, i aixecant la mà a l'estil imperial, i cantant la cançoneta del llach, com si li fos la vida.. gran imatge, era per agafar-lo a part, i preguntar-li si sabia d'on venia aquella canço, i si li volia trobar alguna relacióa amb la bandera amb el pollastre que portava... |
| Enzyme-X:
--- Cita de: PTT-future- en 30/01/05, 18:03:47 pm ---Jo havia arribat a veure a l'ilusion per la tarda, a un chaval rapat, amb la bandera d'espanya( amb el pollastre) cosida a la jaqueta texana, i aixecant la mà a l'estil imperial, i cantant la cançoneta del llach, com si li fos la vida.. gran imatge, era per agafar-lo a part, i preguntar-li si sabia d'on venia aquella canço, i si li volia trobar alguna relacióa amb la bandera amb el pollastre que portava... --- Fin de la cita --- Jajajaj molta gracia lo del pollastre xddddddddddd Genocide, fot-li canya a la mamella! |
| Dj KuBT:
--- Cita de: PTT-future- en 30/01/05, 17:57:07 pm --- ;), sino ens defencem nosaltres, qui ho farà? recorda que som CATALUFOS.. com alguns diuen!!jaujaujaua --- Fin de la cita --- sobre esto de catalufos no pluralices qeu a mi eso me da asco ;) no soy fascista ni mucho menos pero igual que desprecio a los fascistas desprecio a los independentistas ;) ya te digo ni españolse ni catalanes MAKINEROS ;) Y MAKINERAS POR SUPUESTO Y SOBRETODO MAKINERAS ASEN FALTA :p |
| SoLDe:
--- Cita de: Dj KuBT en 30/01/05, 18:06:35 pm --- --- Cita de: PTT-future- en 30/01/05, 17:57:07 pm --- ;), sino ens defencem nosaltres, qui ho farà? recorda que som CATALUFOS.. com alguns diuen!!jaujaujaua --- Fin de la cita --- sobre esto de catalufos no pluralices qeu a mi eso me da asco ;) no soy fascista ni mucho menos pero igual que desprecio a los fascistas desprecio a los independentistas ;) ya te digo ni españolse ni catalanes MAKINEROS ;) Y MAKINERAS POR SUPUESTO Y SOBRETODO MAKINERAS ASEN FALTA :p --- Fin de la cita --- no se porke poneis al mismo saco los independentistas y a los fascistas. yo soy independentista i respeto a la gent k no opina lo mismo k yo, cosa k los fascistas no hacen |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |