oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: L'estaca y Els Segadors  (Leído 7247 veces)
SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Banyoles
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible


Email
« Responder #45 en: 30/01/05, 16:19:13 pm »

esto ke es una klase de historia oke xd Anda ke el wise ese apoyando eta, kitate el avatar ese ke note lo mereces anda xd
jo nomes he dit k l'unic d bo k van fer va ser carregarse en carrero blanco joder xD ETA son uns fills d puta , com tot els assassins
alexmakina
Visitante


Email
« Responder #46 en: 30/01/05, 16:20:12 pm »

PD: ETA es va carregar a Carrero Blanco, si no fos per aixo encara estariem en una dictadura

Es una aberracion pensar ke gracias a ETA estamos en democracia. Todo el mundo sabia que en cuanto Franco muriera el regimen se acabaria, estuvieran mil carreros blancos en el poder o no xD

La democracia se consiguio gracias a todos los españoles que anhelaban vivir en democracia, desde gente como el Rey Juan Carlos I a politicos de todas tendencias, pasando por militiares o ministros franquistas que tambien kerian el cambio...



tHe HaRdCoRiAn
Shut the fuck up
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-01-04
Y ya!


Email
« Responder #47 en: 30/01/05, 16:22:19 pm »

Me Da Tantos Asco Los Catalanes Radicales :-X Como Los Españolistas Estos Rollo Hasta La ultima Gota De Mi Sangre :-X!
Exacto
Alex, kizas ya iba a volver la democracia, xo para bien o mal (yo creo k para bien)eso hizo k el proceso no tuviera obstaculos innecesarios.
|\/|A|2KITU$
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 12-10-03
Un gran camp per a un gran equip


Email
« Responder #48 en: 30/01/05, 17:21:57 pm »

L'estaca no tiene una letra en absoluto dura, mas bien lo contrario, en la epoca en ke se hizo fue el tiempo del movimiento de la Nova Cançó catalana, y ojo que si te pasabas un pokito con la letra el generalisimo la censuraba (Por ejemplo una cancion ke se llamaba merda los franquistas la hicieron cambiar a verda), con lo cual todos los cantantes tenian ke hacer letras a partir de las metaforas, pero para nada habia libertad para protestar contra el franquismo, todo lo contrario, asi ke no compareis un cara al sol con lestaca, ke de letra dura tiene bien poco, mas bien se le da mas importancia de lo ke la letra en si kiere decir, otra cosa es lo ke representara, que yo creo ke no representa ningun movimiento ke asesinara a nadie por pensar diferente de ellos.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #49 en: 30/01/05, 17:41:26 pm »

Tema interessant. si senyor, a veure a mi lesa versions no em semblan ni bé ni malament, van ser temes de makina amb una calitat mitjaneta, pero ho haig de dir, quan sonava l'estaca una llàgrima sortia dels meuys ulls, i quan sonava els segadors, m'omplia d'orgull... si està ben fet o no.. aixo depend de cada persona, del nivell de tol·lerancia i respecte que es tinguin.. son cançons que "recolzen" l'esperit català, no ataquen directament a espanya, per tant jo ho trobo correcte.. de la mateixa manera que si fèssin un tema que es digues "puta espanya"( per exemple), doncs em semblaria molt malament...

Jo soc molt catalanista, i la meva familia va ser de les que van lluitar més en contra de franco i la seva dictadura, de fet en alguns reportages de TV3 de la transcissió, han sortit familiars meus que van participar en aquest moviment, per tant és un tema que he "mamat" molt, i crec que fer referència a aixo que va passar i que va fer que moltes persones fossin assessinades, TORTURADES, i privades de la seva llibertat, crec que recordar aixo, ja sigui en forma de musica makina, versionant el, potser, tema principal de la nova cançó, ho veig bé i adecuat...
aixó és tot.

SOM I SEREM!!
Enzyme-X
Visitante


Email
« Responder #50 en: 30/01/05, 17:53:27 pm »

Fot-li Oriol!
Dj KuBT
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-01-05
Kw3T X 3L3n4



Email
« Responder #51 en: 30/01/05, 17:55:39 pm »

Nada de acuerdo, si no quereis que los " fachillas ect.. ect... " mezclen musica con politica que no lo hagan los catalanes :)

Pucho, un amigo mio y yo ya discutimos sobre esto en la discoteca kontrol mataro una vez :) sobre una cierta svastica tirada en la basura en su antigua web de www.puchomp3.net :) cierto? y nada en la discoteca y en la musica somos todos iguales no hay pensamientos que sean fuera del tema makina :)
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #52 en: 30/01/05, 17:57:07 pm »

 ;), sino ens defencem nosaltres, qui ho farà? recorda que som CATALUFOS.. com alguns diuen!!jaujaujaua
INTER-RATET
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 07-09-03
Sublime


Email
« Responder #53 en: 30/01/05, 17:57:38 pm »

la cosa mas ridicula jamas oida, i komo dice pucho ver a los pelaos bailar eso komo simios no tiene precio xD
SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Banyoles
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible


Email
« Responder #54 en: 30/01/05, 18:00:44 pm »

;), sino ens defencem nosaltres, qui ho farà? recorda que som CATALUFOS.. com alguns diuen!!jaujaujaua
el putu amo si senyor, som i serem!
GeNoCiDe
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 09-11-03

Email
« Responder #55 en: 30/01/05, 18:02:51 pm »

a veure a mi personalment com a tema makina! parlem el L'estaca al seu dia m'agradava molt era una melodia aixi cañera per ballar i quan anaba al Chasis cap alla fa 5 anys es possaba molt, i nose m'agrada, els segadors a veure com a tema makina no m'agrada pero no pel seu significat sino pq no em convenç, sobre la politica a veure igual es va fer pensan d'on probe la makina i on sona mes q es aqui a Catalunya pero crec jo q treure un context mes alla, no val la pena!!
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #56 en: 30/01/05, 18:03:47 pm »

Jo havia arribat a veure a l'ilusion per la tarda, a un chaval rapat, amb la bandera d'espanya( amb el pollastre) cosida a la jaqueta texana, i aixecant la mà a l'estil imperial, i cantant la cançoneta del llach, com si li fos la vida.. gran imatge, era per agafar-lo a part, i preguntar-li si sabia d'on venia aquella canço, i si li volia trobar alguna relacióa amb la bandera amb el pollastre que portava...
Enzyme-X
Visitante


Email
« Responder #57 en: 30/01/05, 18:05:22 pm »

Jo havia arribat a veure a l'ilusion per la tarda, a un chaval rapat, amb la bandera d'espanya( amb el pollastre) cosida a la jaqueta texana, i aixecant la mà a l'estil imperial, i cantant la cançoneta del llach, com si li fos la vida.. gran imatge, era per agafar-lo a part, i preguntar-li si sabia d'on venia aquella canço, i si li volia trobar alguna relacióa amb la bandera amb el pollastre que portava...

Jajajaj molta gracia lo del pollastre xddddddddddd

Genocide, fot-li canya a la mamella!
Dj KuBT
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-01-05
Kw3T X 3L3n4



Email
« Responder #58 en: 30/01/05, 18:06:35 pm »

;), sino ens defencem nosaltres, qui ho farà? recorda que som CATALUFOS.. com alguns diuen!!jaujaujaua
sobre esto de catalufos no pluralices qeu a mi eso me da asco ;) no soy fascista ni mucho menos pero igual que desprecio a los fascistas desprecio a los independentistas ;) ya te digo ni españolse ni catalanes MAKINEROS ;) Y MAKINERAS POR SUPUESTO Y SOBRETODO MAKINERAS ASEN FALTA :p
SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Banyoles
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible


Email
« Responder #59 en: 30/01/05, 18:08:54 pm »

;), sino ens defencem nosaltres, qui ho farà? recorda que som CATALUFOS.. com alguns diuen!!jaujaujaua
sobre esto de catalufos no pluralices qeu a mi eso me da asco ;) no soy fascista ni mucho menos pero igual que desprecio a los fascistas desprecio a los independentistas ;) ya te digo ni españolse ni catalanes MAKINEROS ;) Y MAKINERAS POR SUPUESTO Y SOBRETODO MAKINERAS ASEN FALTA :p
no se porke poneis al mismo saco los independentistas y a los fascistas. yo soy independentista i respeto a la gent k no opina lo mismo k yo, cosa k  los fascistas no hacen
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 9   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |