|
 |
« Responder #38 en: 30/01/05, 12:59:08 pm » |
|
Primer de tot i important... encara que aquest post posi festa future, NO ERA UNA FESTA FUTURE OFICIAL!!!, pero entenc que és dificilñ de diferenciar, ja que els que ens vam reunir ahir èrem quasi tota la familia future, quan sigui oficial, oficial, ja informarem i us donareu compte!!!!
segona cosa i no per aixo menys important: MOOOLTES GRÀÀÀCIEEESS!!!! va ser un plaer reunir a tanta gent i de tant alta calitat... en serio que veure'us a quasi tots els que la liavem cada divendres al future, no té preu!!
La veritat es que al principi, com a dit el loko, no les tenia totes de que la festa pogues ser l'exit que va ser al final, primer per el tema quedades, que la gent no venia quan tocava,aixxx, i despres per que la cosa va començar a despegar una miqueta tard, la gent al principi estava molt a l'expectativa, el tema llum i farruquito..pasem pàgina..jjeje pero despres com per art de màgia, la cosa es va posar bèstia, bèstia, i va desencadenar a una orgia desfrenada de musica, calitat, velocitat, i com no podia ser menys, un orgasme auditiu de cuidado, jo soc multiorgasmic en aquests casos i no parava de correm tú!!!
M'agradaria saludar un per un a totes les persones que allà ens vam reunir, sobretot al desgraciat que va voler robar un jersei al rayas.. pero és impsible enrecordar-me de tothom,pero en serio que us estic molt agraït...
TAJS, CHINO, MIKITO, TRAYA.. gràcies per liar-la com sempre, i ser com sou.. i a tú VOLTIO, es va notar la teva absència no nomes pel tema musical ( que en aixo tenim les espatlles ben cobertes), sino per la teva sempre agraïda presencia!!!
LOKO, gràcies per la pasiencia, i saber fer les coses bé, un plaer montar coses amb tu, mercy!!
KMPOS, el disc de QUEEN es sagrat!!gràcies!! i no sé, en serio que mercy a tothom, va ser una betllada molt, i molt agradable!!
esperit FUTURE per sempre i sempre!!!!
|