MAKINA > MAKINA: GENERAL
Siempre juzgaremos la makina actual con k no es makina?
<< < (6/29) > >>
Buscaminas:
es lo k tiene el ser novato...el hard trance es un estilo serio, y melodico, no apastelado, y este tema k mencionas no es makina x muxo k kerais, vuelvo a dcir k los niños de hoy en dia todo lo k vaya a 170 y lo pinxe el buenri, es makina
--•[URI]•--:
Cril, no es referien a tu quan han dit que la gent va de superior, sino als que ens hem sorpres de que afirmesis que el Sunami es hardtrance, perque aquí la gent interpreta el que li ve de gust i es pensen que per posar una cara d sorpresa o dir que han flipat ja estas burxant a l'altre.
dj_strato:
hardtrance el sunami.... :o

paso d dar mi opinion...
MaKiNeRaH:

--- Cita de: Buscaminas en 26/11/04, 23:35:00 pm ---[...]los niños de hoy en dia todo lo k vaya a 170 y lo pinxe el buenri, es makina

--- Fin de la cita ---

PoZi!! Yo DiRia K To Lo K PiNXe eL SeÑoR WeNRRoYo eL La ReoSTia, KMo HaBia PaSao KN LoS aNTiJaRKoR DeL xQuè, K eMPeZaRoN a PoNeR eL NeWS 2003 y eL TeMa... BuaH!!! DeSFaSaBa!!!
DjCril:
M'encanta en Buenri i si m'agrada pk és? pk m'agrada lo k punxa, aki cadascú amb els seus gustus! a mi el Sunami m'agrada tan si el punxa com si no el punxa en Buenri, i thi tornaré per 3r cop. Per mi, i hi torno PER MI, tot lo k sona avui en dia a les discoteques makineres, jo les classifico dins del món makiner, i com k avui en dia ni Déu es carda clar en com classificar, jo sempre dic "makina i derivats", pk a mi un tema com el The Different Story, Warrior Spirit, Endorphin, The Game Is Not Over, llarg, etc. me fan vibrar igual.
Aqui lo k passa es k TOTS som uns ignorants, començant per mi, pk per casi tots els k estem aki, tot aket mundillo es nou, per més anys k fa k us moli la makina (i derivats ¬¬), som tots uns novatos, i si un surt i diu k a la persona k li moli com punxa en buenri, significa k akella persona no hi enten de makina, pos molts diran "ah pos en buenri punxa pastelades"
Potser ja me n'estic nant del tema (o no, xq tot sempre porta allà mateix) pro estic veient gent aki k avui diu Blanc i demà diu Negre. Jo no sóc un expert en música makina, pro sempre defensaré el k m'agrada i el k sento. K el Sunami és makina, Hard-Dance, Hardtrance, paxanga, heavy, musica classica, Hip Hop, musica latina? Me la p*** (sua), mola i no deixarà de molar pk no sigui 100% makina. Molts aki diuen k l'Smile i l'Scream pertanyen a Makina Remember, pro encanvi no és makina, és Eurodance (o Euro algo acabat amb "ance" U_U ) Pro tot i això, aket tema, sobretot l'smile, me recorda a temes k remember SÍ k sels considerava makina del moment.
No sé... fa molt temps k ho dic, espero k algun dia algú faci un abre geneologic sobre els origens de la makina i lo k akesta ha derivat... pk sinó ni Déu s'aclara.....
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa