primer de tot donar les gracies a l sr smoug i sr pipe de defensarme.
jo fa un any i mig que estic al makination i us aseguro que he vist molts post "xorras" com vosaltres dieu , el que mai he fet es entrar el un post i dir que es molt " xorra" i fer un post per posar a parir i insultar al usuari que els ha fet.
molta gent ma pregunta perque ahir vaig fer 6 post de cop? doncs perque em va donar la gana, jo sempre ho he fet , quan vaig entrar de vegaades agafava un dia un feia uns quants post de cops.
tal com diu el xque 206 si no us agrada no entreu aixi de simple.
jo he fet els post pensan que ala gent li interesient aquest post, jo crec que hi ha algu mes bo que altre. pero cada persona te els seus gustos, hi ha gent que li agrada menys o mes.
la pregunta clau es . perque alguna gent se ma tira a sobre per fer aquest post

a cas ofeien alguna sensibilitat? o cas algua gent ma criticat pel fet que els he fet jo?
que els post agradin o no ja ho veuren , depen dela gent que hi entri o al gent que escrigui , el temps em donara la rao o me la treura.
respecte el post del xupitos en luggiht lights en va fer un i pero no hagut manera de recuperarlo aixi que le he fet de nou , la comparacio es que a ell no se li va dir res i a mi alguna gent ma posat parir , cada persona que trequi les seves conclusions.
jo el unic que fer he es fer el post que he volgut com pot fer qualsevol persona , post mes raros que he vist jo per exemple aa la secio offt topic que ofenin sensibilitats i ningu es queixava.
jo crec que la gent ha saltat perque he fet 6 post de cops potser els hauria de fet un a un. potser mhauria de haver moderat , pero que jo sapiga no hi ha un limit de post. o no?
cada un pensara que hi ha post que son idiota o una autentica memez . jo de vegades tb he vist que penses que fa aqui aixo, no per aixo he perdut el respecte a ningu i no he possat a parir el usuari.
de vegades molta gent oblida que darrera de un nick hi ha una persona.
chino bcn: aixo de que el berto era un moderador imparcial que borrava los insultos, encara menrecordo que es va insultar amb insuts molt forts a en buenri i en cesar i en berto no va fer res, nomes es un exemple, el teu canvi de opinio nomes es deu a que te borrat 3 missatges.
mira chino jo faria cas del smoug , a mi tb man borrats molts post i molts missatges i no me enfadat , he pasat i he seguit endavant , es un bon consell del net smoug.