oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Reflexió al meu amic PTT sobre la nova moda ITT i la gent que hi ha al voltant  (Leído 4207 veces)
MAKINATION.COM
100% MAKINA

Registro: 20-10-03
MAKINA O MUERTE

Email
« en: 15/06/04, 18:52:53 pm »

Hola PTT, sóc PuCHO, abans de res una abraçada!!!! Sento el tracte d´en Cruz el divendres, en va saber greu per tu, però el pobre paio anava de cul durant tota la tarda i suposo que en aquell moment deuria perdre els nervis....

Tan sols voldría fer-te una reflexió sobre una cosa relacionada amb ITT-FUTURE-MAKINATION que estic veient molt ultimament a aquest foro i que em preocupa, perque hi han 'piques' preocupants i moltes discussions entre usuaris i crec que això no es bo de cap manera..... d´alguna forma em dirigeixo a tu pq sé que mires el foro amb asiduitat i ets un dels màxims responsables d´aquesta moguda que has/s´ha creat.

He observat que ultimament, hi hagut un sector de gent que, gràcies a aquest foro i a la publicitat que n´heu fet ha conegut i s´ha fanatitzat al rollet i a la filosofia que tu, juntament amb Voltio i Mikito entre d´altres heu creat, per una banda tot això es bo, molt bo perquè es senyal que estàs fent les coses bé, que t´ho estàs currant moltissim i, perquè ens hem d´enganyar, olé els teus pebrots pel q estàs fent!! Es molt admirable, pero per l´altra hi ha ua part molt negativa perquè (no em facis dir el motiu pq ni tu ni jo el sabem) aquest tipus de gent que esteu captant està començant a despreciar i a fer fàstics a qualsevol cosa que es digui MAQUINA i que tingui relació directa amb ella, en resum, a la filosofia i al que defensa d´aquest foro.

Alto!! Que no es malinterpretin les paraules, no m´estic queixant de que les coses us vagin bé ni de que que hagis fet servir el foro per acabar d donar-vos a conèixer i captar gent nova (de fet nosaltres hem creat el foro per coses com aquestes!!!), nomès em vull queixar d´aquest despreci de tot el ‘sector ITT' cap a la máquina, la qual cosa trobo curiòs i alhora de molt mala educació perquè aquesta gent s´ha pogut acabar d conèixer i de cambiar moltissimes impressions gràcies a MAKINATION, i crec que (sisplau corregeix-me si m´equivoco) mai se'n ha parlat tant del FUTURE com fins ara, o almenys fins que el vas començar a publicitar aquí…

No m´agrada, ni a mi ni a ningú (d´aquí venen tantes discussions absurdes) la imatge que aquesta gent volen donar, com d´estar en un nivell superior al teu (Déu meu, a quí volen enganyar o a quí volen convèncer?), es nota una sobèrbia preocupant en els seus comentaris, i sobretot despreci, molt despreci cap a el que jo estimo i defenso, la MAQUINA, alhora que mostren un fanatisme exagerat i desmesurat cap a la  sobrevalorada ITT, que alto! no hi tinc res en contra i m´agrada, si es punxa en el moment i en el lloc adequats.

Nomès demano RESPECTE cap als nostres gustos. Gràcies al foro us heu pogut conèixer molt més i tirar endavant (sense anar més lluny el primer cop que Voltio i Mikito van punxar junts a una discoteca va ser al primer aniversari de MAKINATION devant de 2000 persones pq jo i en Charlie els vam avisar) sisplau respecteu-nos a nosaltres i els nostres gustos, que no son ni millor ni pitjor q els vostres. A mi m´agrada la maquineta comercial, sóc pitjor o inferior a algú d vosaltres pels meus gustos musicals? Nomès faltaría que el racisme arribés també a la música!!

Nomès volia escriure això per dir d´alguna manera a la gent que està darrera d´aquesta història ITT: 'ei, pareu el carro amb els vostres fums, qui us heu pensat que sou?'

PTT, en cap moment vull que es malentenguin les meves paraules, l´escrit el dirigeixo cap a tu perqué d´alguna manera ets un dels màxims responsables d´aquesta moguda, en cap moment em refereixo directament a tu en el meus comentaris perquè ets un tio ‘dels meus’ i sobretot amb les idees ben clares, jejeje que quedi ben clar que em refereixo a la gent que hi ha darrera d´aquesta història que esteu creant, i que està agafant un aire que no ens agrada i que, sincerament i com a consell x l´experiència viscuda, no us convé. Espero haver-me explicat bé.

Per altra banda voldria dir que si algú d´aquest grupet de ITT’s pensa que la máquina ja ha mort, els convido a abandonar aquest humil foro, sense cap mal rollo ni rencúnia, perque sincerament s´hauràn equivocat de pàgina.

MAKINA & ITT FINS AL FINAL!!!!!!!!!

Sisplau m´agradaria que desprès d´aquest post no s´inflès més aquest globus, donguem el tema x tancat i estiguem aqui pel que tots estimem, amb el maxim de respecte dels uns cap als altres.

1 abraçada!!
DJ LoKo

Registro: 22-02-03
DJ LOKO IN SESION!

Email
« Responder #1 en: 15/06/04, 19:04:27 pm »

Muy bien dixo ya era hora de k los administradores entrarais a dejar las cosas claras xq a los k nos va el rollo mas comercial se nos estaba tachando de no tener cultura y no tener ni gustos musicales....Ami tmb me molan las sesiones k me podio bajar de la ITT pero creo k los comentarios k hacian algunas personas en este foro no estaban bien....Lo cual demuestra una fanatismo radical y esto no me staba gustando nada...ASI K COMERCIAL NO COMERCIAL OSCURO O CLARO LA MAKINA X Y PARA TODOS OK? ;) UN SALUDO MaKiNaTiOnS!! :D
--•[URI]•--
Tough ain't enough

Registro: 30-03-03
Let's go back!

Email
« Responder #2 en: 15/06/04, 19:30:59 pm »

Totalmente de acuerdo en lo expuesto por PuCHO, hace tiempo que la actitud de ciertas personas ha pasado de hacer comentarios humildes a hacer comentarios con sobriedad que dan cierta imagen de superioridad y desprecio a lo demás. No son pocos los colegas con los que he hablado y tambien piensan lo mismo.
A mi las pocas sesiones de itt que he escuchado me han gustado, tienen un rollo más oscurete y con un aire a fiesta añeja, con lo que quiero decir es que no soy contrario a la itt, tan solo pido un poco más de humildad, porque algunos hemos llegado a momentos de crispación por comentarios que por el fondo quizás eran correctos pero no en la forma.

Si a todo tipo de música makina que ayude a resurgir a este estilo!
YAW
Aka YAW

Registro: 06-11-02

Email
« Responder #3 en: 15/06/04, 19:42:41 pm »

muy de acuerdo con lo ke ha dicho pucho, es lo ke he venido diciendo en mis ultimos 'pikes' en varios posts.
|CoNCoR|

Registro: 26-09-03

Email
« Responder #4 en: 15/06/04, 20:00:17 pm »

d acuerdo cn pucho!! parecen ke vaya d superiores o algo x escuchar esa musica, kada uno ke escuche lo ke le de la gana.
DJToXiK

Registro: 18-08-02
MAKINA 2 LIVE / MAKINA 4 LIFE

Email
« Responder #5 en: 15/06/04, 20:04:29 pm »

L'has clavat PuCHO
Jack Overdose

the Overdose Experience

Email
« Responder #6 en: 15/06/04, 20:18:46 pm »

Bueno de acuerdo con Pucho ya era hora que dieras el toque pero hay ma sectas dentro del foro que aun siguen con suidea fija en la cabeza y desprecian todo lo que no sean ellos-.
V1K70rCiLLo

Registro: 22-02-03
Ese xQuele xd

Email
« Responder #7 en: 15/06/04, 21:00:15 pm »

Bravo !!!!  ;)

Creo q ha dejado bien claro lo q muchos usuarios d este foro keriamos decir en un momento u otro.
PTT-future-

Email
« Responder #8 en: 15/06/04, 21:06:28 pm »

Hola PUCHO!!! a veure estic molt d'acord amb el que poses al post, pero vull aclarar unes coses.

1-er) Jo NO soc responsable de la ITT, soc seguidor, els rsponsables de la ITT son els seus creadors que com tothom sap, i no crec que hi hagi cap problema en dir-ho, son VOLTIO I MIKITO.

2-on) Els altres dos DJ's del FUTURE, son el CHINO i el TAJS, que també son seguidors de la ITT, pero no son creadors i no s'identifiquen com a DJ's ITT( en la seva totalitat), nomes cal escoltar sessions seves per donar-se compte, de que bé utilitzen discs de ITT, pero que no son sessions ITT, els unics i clars responsables de la ITT, son els DJ's esmentats al primer punt.

3-er) Si algun dels DJ's del FUTURE ha escrit algun post desprestigiant la makina ACTUAL, crec que ho fet amb anim de que productors, DJ's i demes persones del sector, intentin tornar al rollo d'avans, que crec que estava a un nivell molt per sobre de l'actual, desde les sales( ambient, tracte, festa en general), fins a producció( aixo es un punt de vista subjectiu, pero crec que les produccions actuals, disten bastant del que anomenem makina).

4art) El FUTURE NO és l'estandart de la ITT, és una sala de musica electronica( associació privada ) en la qual es va confiar amb els DJ's esmentats al punt 1 i 2, per tal que portèssin a terme la seva evolució com a DJ's, i al seu public, la posibilitat de poder escoltar aquelles sessions que no podien trobar en cap lloc.. som plenament conscients que al dur a terme aquesta empresa el FUTURE seria la part visible d'aquest nou moviment, pero vull destacar, que les sessions de divendres del FUTURE, son de les que estem més orgullosos, ja que em COOPERAT a que a barcelona es torni a sortir una mica de la comercialitat i de la tràgica espiral de house i pachanga, que tant mal a fet a la ciutat comptal.

5è) De mi, PERSONALMENT, MAI hauras sentit ni llegit cometaris desprectius envers la makina, si de cas comentaris critics, pero MAI, i recalco MAI han estat escrits amb l'anim de fent-se sentir superiors, no crec que siguem superiors, ni molt menys, pero si que som INCONFORMISTES, no estem d'acord amb moltes coses que estan passan al mon de la makina i em organitzat coses paral·leles, perque a cap lloc ens les oferien.. JO INTENTO ANAR AMB EL MAXIM RESPECTE ENVERS LES PERSONES I ELS SEUS GUSTOS..

6è) Desde un principi, el FUTURE no ha volgut fer MAI publicitat, el que passa, que degut a algunes circumstàncies ens hem vist obligats a esmentar-lo, jo el primer, pero com ja vaig dir a algun post, es imposible que mai es parles del FUTURE aqui, i alguna vegada he creat JO mateix un post per parlar-ne( MAI per fer publicitat), pero quan JO he creat un post per parlar-ne, ho he fet SEMPRE, per que es digues el que hi ha, i no es començessin a fer suposicions ni falses expectatives.. per exemple, que passaria si jo no hagues creat un post parlant del FUTURE i el seu funcionament, i el crees algu que no sap de que va el tema, i de sobte posa.. discoteca makinera/hardtrance/ITT en barcelona ciudad?, doncs que a la setmana seguent ja tindriem a 300 persones per voler entrar( i hi caben 70-80 ).

7è) És cert que algun integrant del FUTURE a escrit criticant l'actual makina, per que jo sàpiga ja ho feia avans de ser del FUTURE, i en cap moment s'esmenta que nosaltres som els millors i ja està, crec que es limita a expresar el seu descontentament envers la situació actual, cosa que trobo molt bé, ja que si tots estiguèssim d'acord amb tot, no hi hauria "vidilla", a part aquesta persona en concret, es una persona molt culta i intel·ligent, i no fa ABSOLUTAMENT res amb maldat ni amb ganes de ficar-se amb els sentiment de la gent.

POtser em deixo algun cosa, si de cas jo ho posaré mes endavant, pero volia remarcar aquests temes... NO SOM NI ANEM DE SUPERIORS, SENCILLAMENT NO ENS AGRADA EL QUE HI HA ARA..NO HEM VULGUT UTILITZAR EL FORO PER FER PUBLICITAT, ENS HI HEM VIST OBLIGATS A PARLAR-NE......... I SOBRETOT... PERDÓ PER SI ALGÚ ES PORTA UNA MALA IMATGE DEL FUTURE I ELS SEUS DJ'S, NO ÉS LA NOSTRA INTENCIÓ..

sense més dil·lació, em despedeixo atentament de tu PUCHO, i dels altres usuaris d'aquest foro.

PTT. direcció FUTURE ART&MUSIC.

--•[URI]•--
Tough ain't enough

Registro: 30-03-03
Let's go back!

Email
« Responder #9 en: 15/06/04, 21:18:04 pm »

7è) És cert que algun integrant del FUTURE a escrit criticant l'actual makina, per que jo sàpiga ja ho feia avans de ser del FUTURE, i en cap moment s'esmenta que nosaltres som els millors i ja està, crec que es limita a expresar el seu descontentament envers la situació actual, cosa que trobo molt bé, ja que si tots estiguèssim d'acord amb tot, no hi hauria "vidilla", a part aquesta persona en concret, es una persona molt culta i intel·ligent, i no fa ABSOLUTAMENT res amb maldat ni amb ganes de ficar-se amb els sentiment de la gent.

PTT. direcció FUTURE ART&MUSIC.

Només una coseta, crec que no és només una la persona a la que ens referim quan parlem de comportament "superior".
Smoug

Registro: 28-04-03

Email
« Responder #10 en: 15/06/04, 21:19:34 pm »

El que no entenc es com podeu dir que el que hi ha ara no us agrada, si fa poc vaig llegir un comentari (crec que era d'en chino) que deia que ell, la makina nacional que sortia ara ni se la escoltava...., com et pot no agradar algo que ni has escoltat?

PD: 100% dacord amb el que ha dit en pucho
INTER-RATET

Sublime

Email
« Responder #11 en: 15/06/04, 21:28:36 pm »

AKI LA AS DAO PUCHO, ULTIMAMENTE SE VE MUXO SUBIDILLO DE TONO POR AKI KON LO DEL ROLLO ESTE DE LA ITT, KE SEGURO K EN SU DIA FUERON MAKINEROS I HOY EN DIA LLENAN DE MIERDA A LA MAKINA, I YO SOLO PIDO KE SI TANTO OS GUSTA LA ITT ESTA OS CREEIS UN ITTATION O ALGO POR EL ESTILO PORKE PARA ALGO ESTO SE LLAMA MAKINATION.....
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #12 en: 15/06/04, 21:37:06 pm »

Correctísimo Ptt!!!

Yo kería aclarar unos cuantos puntos:

- Creo k estaremos todos de acuerdo en k una persona es una, y se representa a sí misma. Hay un segmento de este foro k identifica de forma global a la persona, y eso sí Pucho k es racismo, y no lo digo por ti. Mira, yo me cambio ahora mismo el avatar, porke la realidad de este foro es k unas opiniones personales se toman como una opinión colectiva, y no es así. Cada uno dice lo k opina y piensa y las controversias deben ir dirigidas a esa persona y a nadie más.

- Tema Itt: esa es la marca de Mikito y Voltio, a los cuales respeto muchísimo, y tb su estilo, del cual soy gran admirador....ahora bien, me parece injusto k se les haya nombrado en este Post como si ellos tuvieran culpa de algo, porke k yo sepa tampoco escriben mucho aki y cuando escriben es sobre eventos o música y siempre de buen rollo. Ellos tienen sus proyectos y punto, si teneis algo en contra de alguien pues ir a por esa persona, pero no vayais contra kien no tiene nada k ver. En ralción a mi persona, desde luego no me siento aludido por todo lo k ha dicho Pucho de la Itt, porke solo me teneis k leer pa ver k tampoco hablo mucho de ello....por supuesto a ellos los apoyo al 100%...es una historia de ellos y yo no pinto nada.

- El debate interminable de este foro: Makina. Cada cual le da la definición k kiere, pa prueba este foro...yo siempre me he considerao defensor acérrimo de la wena mákina, se me ponen los pelos de punta escuchando temas accelerations, makinaria, el rollete bakalao valenciano....creo k esa es la makina pura. Tb nos gusta el hardtrance y ácidos y demás, por supuesto. Yo musicalmente, la mejor época...ahora...pero coño, recuperando la infinita mákina k ha habido en la historia, k no es lo típico remember. ¿Soy menos makinero pork no me gusta nada la actual? salvando algun tema.

- He oido de más de uno del foro k no les gusta lo k hay, pero k lo apoyan a muerte...¿pero esto k es? seguidismo ciego hacia el precipicio. Como bien dice PTT somos inconformistas, y teniendo voz lo menos k podemos hacer pòr la música k más amamos es denunciar lo k a nuestro parecer pueda no ser positivo.

- Con el fin de hacer borrón y cuenta nueva creo k el siguiente ejemplo puede servir:
Algunos veo k piensan k es k hay una secta antimakination o algo raro...yo flipo...de verdad no hay mala leche de fondo en las opiniones, mirad:
esto es como un merengue y un culé...yo como merengue seguro k le digo al culé k en su defensa hay parapléjicos, k el portero esta viejo o k les falta un delantero ácido pa poder marcar goles XDDD....bien...eso se toma con humor joder. Algunos se lo toman muy en serio, casi personal diria yo....hay k ser más feliz y punto. Yo cuando leo comentarios k no me molan pues paso olímpicamente o bien los discuto y ya está. He tenio varios roces internautas, a los cuales no he dao para nada importancia personal, y la prueba es k con todos akellos k ha habido roces, al conocernos nos hemos llevao de puta madre, y muchos de vosotros lo sabeis. Lo de la superioridad y todo eso...weno...yo para nada voy se subido, ni mucho menos, kienes me conocen lo saben, k lo hago todo con ilusión y no miro por encima del hombro a nadie...pero parece ser k esa es la imagen k tengo para algunos en este foro...pues weno, mala suerte, es algo k no me gusta nada. Yo es k creo k os lo tomais todo muy en serio...pero tb pienso k si yo dijera tonterias no me tomariais con seriedad, y muchas veces si os picais es porke reflejamos en ocasiones la cruda realidad.

- Pucho: el sabado en el Xque estuvimos hablando y no me dijiste nada de esto...kizá viene a raiz del post creado por Ptt, K EN MI OPINIón, (digo las cosas pa todos) cometió el error de hacerlo público. Para mi fue un error. Pero este mismo Post yo tb lo veo un error....kizá t kieras dirigir a más gente además de mí (k obviamente me siento aludido), pero esto mismo me lo podías haber dicho a la cara, k no muerdo, jajaja.

- Si solo kereis conformistas en este foro, ponerlo en las normas del post, y asi ya hay argumentos para vetar a una serie de gente y ya tendreis un mundo perfecto.

- Si hay un cierto malestar con un sector de este foro tb es producto de k al principio (es verdad k entramos a saco), pero posteriormente cada uno a tirado por su lado y se han bajao mucho las tensiones y demás. Este malestar se ha visto alimentado de una forma ruin y demagógica por una serie de personas k a cada opinión k se daba por parte mía o conocidos se le daba una malinterpretación negativa k para nada tenía k ver con el sentido inicial de la opinión. El señor Junai por ejemplo, me va todo el día detrás  pa decir después de cada una de mis opiniones o coñas con otros usuarios, k lo haga con respeto y mil tonterias más...cuando salvo en dos ocasiones en k me pasé y me disculpé en dos post públicamente, no he vuelto a faltar el respeto para nada.

En fin...perdonad el rollazo....espero k sirva pa entendernos mejor. Makineros los puede haber de una vertiente o de otra...nunca acordaremos una definición.
TAJS
Visitante

Email
« Responder #13 en: 15/06/04, 21:58:06 pm »

Primer de tot dir que s'ha fet una muntanya de lo del J.Cruz i el PTT (culpa del PTT per escriure el missatge). De coses d'aquests passen mil a un event com aquell.

Respecte a lo de la ITT, com ha dit el Chino es una cosa de Miki i Voltio.

Tampoc m'extendré tant com Chino o PTT doncs tinc poques coses a dir. Lo de que el PTT ha utilitzat el foro per fer més nom del Future o perque hi vingués més gent.... FALS!!! Les festes que hi hem fet sempre tenien gent i no s'havia pas de fer publicitat, i ell sap perfectament que no m'agradava cada missatge o post de que es parlés del Future doncs ell sap els problemes que pot tenir si hi va molta gent.

Lo de les critiques a la makina no crec que ho diguis per mi. I sino, passa'm qualsevol critica que hagi fet jo per aqui.

I lo del despreci que dius o la falta d'humilitat? No ho entenc. Explica't millor.

Una abraçada Pucho i crec qeu no n'hi ha per tant.
kulpe
Visitante

Email
« Responder #14 en: 15/06/04, 22:04:09 pm »

Chino, aki nadie kulpa a Voltio y Mikito. Solo k ellos son los creadores d un estilo k ha creado polémica y raíz del cual hay unos kuantos k s han vuelto unos sectarios y critican los demas estilos. K lo defiendan si, k ataquen los demás no.
Yo soy jumpero xo respeto y escucho todos los estilos pq intento apreciarlos en vez d criticarlos a la primera d escucharlos.
Páginas: [1] 2 3 4   Ir Arriba   Imprimir