oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Relacion Xque-Pont Aeri...  (Leído 12487 veces)
BoSkkA
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 15-02-04
PoNt AeRi__A pElO


Email
« Responder #30 en: 09/06/04, 03:05:38 am »

vamos a ver en el pont i en kontrol ai pintas pk los porteros son buena gente y se muestran flexibles en cuanto a vestuario,peinado.....cosa que en el xque...
yo e ido muxo al xque y os aseguro k no ai menos bullas k en el pont.
ay muxos k tienen muxa tonteria en la cabeza y solo saben criticar a una sala k nos defiende,k un dj de esta sala colabora a menudo con el foro...
Si no os gusta el pont no vayais pero respetarlo.k si muxas bullas, k si esto si lo otro yo flipo como si en el xque todo el mundo fuera a pegarse la fiesta.
P.D:preocupaos mas en mejorar el sonido de la santa casa. ;)
SKRUFY
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 31-08-02
¡Amo YaBB SE!


Email
« Responder #31 en: 09/06/04, 03:21:30 am »

yo creo ke hay muxa intolerancia a lo ke no sale x los altavoces del xque y muxo fanatismo. A mi claro ke me gusta mas el pont xo cuando voy al xque tmb me lo paso de puta madre, kreo ke mas de uno le gustaria el pont o el kontrol lo ke si no lo pruebas no lo sabes. Es komo la comida hasta ke no pruebas algo no sabes si te gusta.
Yo pienso como tu tio, si una cancion la pone X Dj, que no sea pastis & buenri no tiene merito, la ponen ellos y es todo un temazo, no quita que no me mole el xque, pq me mola tmb, iwal k otra sala o salas, pero no me dedico a ir criticando a la sala en si, sino a los descelebrados que van, que cada vez quedan menos debido a que ya se les conoce quien son y se les prohibe la entrada o simplemente se les vigila con lupa, pero claro es mas facil e inteligente burchar a dicha sala en vez de apoyarla en su tasca por mantener viva LA FIESTA, no dig0 la makina pq por suerte o por desgracia POCA MAKINA DE KALIDAD KEDA, de todos modos todos estos que solo critican a X sala, sobretodo por mania hacia ella y por desprestigiarla...que se pasen a dicha sala para ver si ha mejorado o no...YA SABEIS QUIENES SOYS VOSOTROS TAMBIEN, y ser mas civicos y tolerantes con lo que no sea vuestra sala pq lo unico que haceis es HUNDIR EL TRABAJO DE LOS PROFESIONALES DE DICHAS SALAS.
SergiXque
Visitante


Email
« Responder #32 en: 09/06/04, 09:41:36 am »

Pero a ver aki nadie ha criticado x la cara al pont, damos nuestra opinión. Que no os guste lo q decimos es otra cosa ;).

Veo q estais empeñados en decir q la gente del foro XQUE critica constantemente al pont, que si su ambiente...... Yo creo q todos los q subimos al xque sudamos de hablar del pont, eso sí cuando sale algún pike pont-xque lógicamente saldrán discrepancias, es inevitable.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #33 en: 09/06/04, 11:15:00 am »

Esta claríssim que normalment, a la gent que ens agrada el xque, son per 2 coses, per la musica, ja que emn el xque s'escolten coses que no pots sentir enlloc( cada cop menys, per desgracia), i per l'ambient.. pot ser que de bulles, les 2 vagin igual( és molt trist, que cada cop que es parli d'una discoteca, s'hagi de parlar de bulles), pero les pintes que hi han.. jo perswonalment, em sento més comodo ballant al xque, amb la gent que hi ha, que no pas al pont o al kontrol, estar ballant al costat de gent que va amb samarrtes faxistes o que inciten a la violencia, i que ballen amb la mà al pit i fent el mico... es questió de principis i de comoditat a la pista... l'equip humà del pont es molt maco, ho reconec, es molt familiar, ja que he fet charradetes amb el marc escudero, i es un tio molt maco... pero aqui s'acava tot.. el xque es un altre rollo, nomes cal veure la discoteca com és, aquesta també es part de la magia del XQUE? També destacar que no m'agrada el Pont degut a una mala experiencia que tinc amb el pont manresa( chololandia/skinetoparadaise per excelencia), del qual el marc escudero i jo n'em parlat en moltes ocasions, i es una monumental pallissa que em van donar els porters de la sala, sota l'excusa de que no els hi agradava la meva samarreta, la gent que estava a fora es va quedar flipant al veure el que passava, ningu ho entenia, i un amic meu que ho va veure, noemes per dir-lis que jo no havia fet res, va rebre un altre tunda com la meva... nomes diré, que vaig acavar amb collarin, els 2 ulls morats, 2 dents trencades( tenia la boca plena d'emalt de dents), i una cama paralitzada del mal... és un altre rollo, nomes fa falta posar-se en u podium o en un lloc elevat i veure l'ambient... per exemple, en un altre pagina web( activa-t) van fer un reportatge fotografic d'una festa que es va fer, i el van haver de treure per les pintes que sortien... res mes, aquests son els MEUS motius per no trepitjar el pont, una sala que s'ha deteriorat més ràpid del que ho està fent el xque, ja que quan era a tarrassa sobre l'any 1996-97, era la puta canya!!!! es clar també hi havia un altre esident que ara està a palafrugell, no me'n recordava... APA SIAU!!!
GrMboL
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN!
Registro: 31-03-03
SONIDO XQUE FAMILIA!


Email
« Responder #34 en: 09/06/04, 11:33:23 am »

jo opino = q el ptt prefereixo ballar al costat d'un tio q encara q la lii i tot vagi vestit del rollo normal q no d'un q vagi d hitler o pal palo, la gent akesta hem talla massa el rollo!!
TODOS D SURFER FAMILIA!!!!
DJ BuLL
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palamós
Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull


Email
« Responder #35 en: 09/06/04, 11:45:57 am »

Lo k han dixo el Boskka y el Skrufy es pa flipar... madre mia...

Si los porteros se muestran flexibles no me extraña k entre to dios y el ambiente sea una mierda...

Y como bien ha dicho sergixque, nosotros no criticamos al pont, simplemente DECIMOS LO K HAY alli actualmente y decimos k no es d nuestro agrado. Es k xra muchisima gente el pont no tiene punta d comparación con el xque...
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #36 en: 09/06/04, 11:48:47 am »

BUeno, es que no cerc que tingui a veure que una persona vagi vestida d'una manera per ser millor o pitjor persona, pero si es veritat aixo que diu en grmbol, que talla el rollo, vuere a 100 persones que van del rollo peladet, i ballant com si tinguèssin problemes d'hemorroides, i amb la mà al pit, en cambi al xque, i no dic que siguin mes o menys liants, pero almenys veus la gent que està mes per la labor( BALLANT AL SEU ROLLO), i et pots trobar desde un tiu del rollo surfer, algun pelat( s'ha de dir) i gent que va amb les seves grenyes( ELEMENTOOO!!!),  o tius kumbayeros de girona( entre els quals m'incloc, sense ser de girona..), hi ha més diversitat d'ambients, girona, no es com barcelona i la seva periferia, que s'hi concentra molta "chusmilla" NO VULL ENTRAR EN POLEMIQUES!!!, a girona hi han molts makineros, pos que van vestits al seu rollo, que son catalans, NO VULL TORNAR A ENTRAR EN DISPUTES POLITIQUES SOBRE CASTELLANS NI CATALANS.. pero crec que dona millor rollo estar al parquing amb gent normaleta que parla catala, o castella, es igual.. pero que no van del rollo.. OYE NENG!! SE M'ENTEN, NO?
DJ BuLL
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palamós
Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull


Email
« Responder #37 en: 09/06/04, 11:51:39 am »

BUeno, es que no cerc que tingui a veure que una persona vagi vestida d'una manera per ser millor o pitjor persona, pero si es veritat aixo que diu en grmbol, que talla el rollo, vuere a 100 persones que van del rollo peladet, i ballant com si tinguèssin problemes d'hemorroides, i amb la mà al pit, en cambi al xque, i no dic que siguin mes o menys liants, pero almenys veus la gent que està mes per la labor( BALLANT AL SEU ROLLO), i et pots trobar desde un tiu del rollo surfer, algun pelat( s'ha de dir) i gent que va amb les seves grenyes( ELEMENTOOO!!!),  o tius kumbayeros de girona( entre els quals m'incloc, sense ser de girona..), hi ha més diversitat d'ambients, girona, no es com barcelona i la seva periferia, que s'hi concentra molta "chusmilla" NO VULL ENTRAR EN POLEMIQUES!!!, a girona hi han molts makineros, pos que van vestits al seu rollo, que son catalans, NO VULL TORNAR A ENTRAR EN DISPUTES POLITIQUES SOBRE CASTELLANS NI CATALANS.. pero crec que dona millor rollo estar al parquing amb gent normaleta que parla catala, o castella, es igual.. pero que no van del rollo.. OYE NENG!! SE M'ENTEN, NO?

se t'enten se t'enten  ;)

PD: Bull... l'accent gironí no tel treu ningú dl castellà ehhh xDDDDDD
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #38 en: 09/06/04, 11:52:58 am »

jejejej!!! aixo t'ho vaig dir al mitg de la pista!!! com te'n recordes cabron!!!juaajuajauaa!!!
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #39 en: 09/06/04, 11:55:27 am »

mes o menys va ser aixi: per molta bandera espanyola que tinguis a l'avatar i molt del madrid que siguis, l'accent gironí no te'l treu ningu!! aixxx I QUE BÉ QUE ENS HO VAM PASSAR EL DISSABTE!! MERCYY!!!
clark 5
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-04-04
MAKINA FOREVER


Email
« Responder #40 en: 09/06/04, 13:21:49 pm »

Esta claríssim que normalment, a la gent que ens agrada el xque, son per 2 coses, per la musica, ja que emn el xque s'escolten coses que no pots sentir enlloc( cada cop menys, per desgracia), i per l'ambient.. pot ser que de bulles, les 2 vagin igual( és molt trist, que cada cop que es parli d'una discoteca, s'hagi de parlar de bulles), pero les pintes que hi han.. jo perswonalment, em sento més comodo ballant al xque, amb la gent que hi ha, que no pas al pont o al kontrol, estar ballant al costat de gent que va amb samarrtes faxistes o que inciten a la violencia, i que ballen amb la mà al pit i fent el mico... es questió de principis i de comoditat a la pista... l'equip humà del pont es molt maco, ho reconec, es molt familiar, ja que he fet charradetes amb el marc escudero, i es un tio molt maco... pero aqui s'acava tot.. el xque es un altre rollo, nomes cal veure la discoteca com és, aquesta també es part de la magia del XQUE? També destacar que no m'agrada el Pont degut a una mala experiencia que tinc amb el pont manresa( chololandia/skinetoparadaise per excelencia), del qual el marc escudero i jo n'em parlat en moltes ocasions, i es una monumental pallissa que em van donar els porters de la sala, sota l'excusa de que no els hi agradava la meva samarreta, la gent que estava a fora es va quedar flipant al veure el que passava, ningu ho entenia, i un amic meu que ho va veure, noemes per dir-lis que jo no havia fet res, va rebre un altre tunda com la meva... nomes diré, que vaig acavar amb collarin, els 2 ulls morats, 2 dents trencades( tenia la boca plena d'emalt de dents), i una cama paralitzada del mal... és un altre rollo, nomes fa falta posar-se en u podium o en un lloc elevat i veure l'ambient... per exemple, en un altre pagina web( activa-t) van fer un reportatge fotografic d'una festa que es va fer, i el van haver de treure per les pintes que sortien... res mes, aquests son els MEUS motius per no trepitjar el pont, una sala que s'ha deteriorat més ràpid del que ho està fent el xque, ja que quan era a tarrassa sobre l'any 1996-97, era la puta canya!!!! es clar també hi havia un altre esident que ara està a palafrugell, no me'n recordava... APA SIAU!!!
millor no es pot explicar!!! qui no ho entengui es problema seu. No se qui ha dit q els del xque no erem tolerants o algu aixi, que els hi preguntin al francesos que van al pont quin tipus de tolerancia han rebut per part d'una gran majoria. Que li preguntin al home de la gasolinera o als de l'estacio de renfe quin tipus de tolerancia han rebut, o que li preguntin a la gent que viu a sant celoni quina tolerancia han rebut. Que li preguntin al noi que es va menjar una pedra enorme que algun desgraciat va tirar a l'autopista (no es va matar de miracle).que li preguntin  a la gent q ha d'agafar el primer tren del mati quina tolerancia han rebut. no ens enganyem una cosa son les possibles bulles q hi puguin haber a la discoteca i l'altre es l'actitut incivica d' una inmensa majoria. els comportaments xenofocs i bandalics, per desgracia son massa frecuents en els residents d'aquesta sala. Amb aixo no vull generalitzat pq segur q hi ha gent de puta mare, com els mateixos responsables de la sala, que segur q ells son els primers q no els agrada. No es una critica sense cap base sino q es critica basada en els fets.
Per ultim penso q les persones amb ideologies nazis es millor q no en parlem mes ja que la millor manera d'oblidarles es q caiguin en l'oblit.

una abraçada a tota la resta de la gent pont aeri!!!!
DJ BuLL
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palamós
Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull


Email
« Responder #41 en: 09/06/04, 13:33:02 pm »

mes o menys va ser aixi: per molta bandera espanyola que tinguis a l'avatar i molt del madrid que siguis, l'accent gironí no te'l treu ningu!! aixxx I QUE BÉ QUE ENS HO VAM PASSAR EL DISSABTE!! MERCYY!!!

 ;) ;D ;D

A veure si us acostumeu a baixar tots els oscuretes almenys un cop al mes al xque x fer abans el partidet  ;D
rec_69
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 02-04-03

Email
« Responder #42 en: 09/06/04, 13:41:23 pm »

Esta claríssim que normalment, a la gent que ens agrada el xque, son per 2 coses, per la musica, ja que emn el xque s'escolten coses que no pots sentir enlloc( cada cop menys, per desgracia), i per l'ambient.. pot ser que de bulles, les 2 vagin igual( és molt trist, que cada cop que es parli d'una discoteca, s'hagi de parlar de bulles), pero les pintes que hi han.. jo perswonalment, em sento més comodo ballant al xque, amb la gent que hi ha, que no pas al pont o al kontrol, estar ballant al costat de gent que va amb samarrtes faxistes o que inciten a la violencia, i que ballen amb la mà al pit i fent el mico... es questió de principis i de comoditat a la pista... l'equip humà del pont es molt maco, ho reconec, es molt familiar, ja que he fet charradetes amb el marc escudero, i es un tio molt maco... pero aqui s'acava tot.. el xque es un altre rollo, nomes cal veure la discoteca com és, aquesta també es part de la magia del XQUE? També destacar que no m'agrada el Pont degut a una mala experiencia que tinc amb el pont manresa( chololandia/skinetoparadaise per excelencia), del qual el marc escudero i jo n'em parlat en moltes ocasions, i es una monumental pallissa que em van donar els porters de la sala, sota l'excusa de que no els hi agradava la meva samarreta, la gent que estava a fora es va quedar flipant al veure el que passava, ningu ho entenia, i un amic meu que ho va veure, noemes per dir-lis que jo no havia fet res, va rebre un altre tunda com la meva... nomes diré, que vaig acavar amb collarin, els 2 ulls morats, 2 dents trencades( tenia la boca plena d'emalt de dents), i una cama paralitzada del mal... és un altre rollo, nomes fa falta posar-se en u podium o en un lloc elevat i veure l'ambient... per exemple, en un altre pagina web( activa-t) van fer un reportatge fotografic d'una festa que es va fer, i el van haver de treure per les pintes que sortien... res mes, aquests son els MEUS motius per no trepitjar el pont, una sala que s'ha deteriorat més ràpid del que ho està fent el xque, ja que quan era a tarrassa sobre l'any 1996-97, era la puta canya!!!! es clar també hi havia un altre esident que ara està a palafrugell, no me'n recordava... APA SIAU!!!
Mas claro no se puede explicar.
GaBBaLoSt
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mataró
Registro: 13-04-03
House Party 11


Email
« Responder #43 en: 09/06/04, 14:34:31 pm »

Yo siempre que hablo de temas parecidos con la gente, expongo que xque, dada su situación geográfica es menos accesible para los makineros jovencitos. Eso hace que en kontrol y pont se concentre muchísima menos gente de venti pico años. Y eso se nota en el ambiente y hasta en la música. Por otra parte para mi entre xque y las demás hay un abismo.  No porque una u otras sean mejor o peor sinó porque el rollo que hay es totalmente diferente. Siempre pongo como ejemplo el estilo de bailar. En xque se bota al estilo buenri y en las otras dos se hace el baile de la pierna escallolada, el del foco, el del boxeo y algún erudito que baila gabber. Además en xque suele haber menos bolos que en las demás (cosa que no me mola, deberían dar más oportunidades a dj's amateurs). Y otra cosa que tiene que ver con esto: un dia de los que fue scott brown al pont, eskudero flipaba con el guille y conmigo porque la verdad sea dicha, cantaba un webo que somos más afines a Xque y nuestro baiolteo era muy muy diferente a los de alrededor.
Si hasta las remember son muy diferentes... me encantan las del pont con esos temazos megaantiguos que mete skudero.

Por otra parte eos de que se llevan mal.... Pffff No es que se lleven mal. Es que a ver, yo voy a xque para ver P&B. Si uno de los dos va por ejemplo al pont o al kontrol debería ser en una sesión que no sea la de sábado noche. Pues eso, como va a estar kontrol sin skryker un sábado noche o Skudero en xque dejando a su gente sin su presencia? Lo veo inconcebible.

Y para aquellos amantes de las teorias conspiradoras: Dani BPM le tenía muchas ganas a la cabina del xque y sólo hay que remitirse a lo que dijo este sábado pasado. Llevaba 4 años queriendo pinchar en xque y por fin lo he conseguido.

En esos años ha estado de estatua (por desgracia nuestra) en el Pont. Algo tiene que haber por ahí. Contratos tal vez?
DJ A-RON TYRANNIZE
Desconectado

Registro: 27-07-03
TYRANNIZE , QUALITY CONTROL , MAGURA


Email
« Responder #44 en: 09/06/04, 16:44:30 pm »

A los ke dicen ke no van al pon xk ponen hardcore, pk no venis kuando se hacen makinations in session? Si vuestra respuesta es pk no me gusta el ambiente no hace falta k respondais. Kn esto no kiero krear polemicas ni nada x el estilo, xo kreo ke si soys usuarios de un foro y el foro hace fiestas para ke nos reunamos y lo pasemos bomba, pk no venis xk no se hacen en el xque?


ves eso si a una makination ire, ademas hace unos meses fuei tres findes seguios al de terrassa me ralla pues  si pero bueno tampocome lo pase mal del todo.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |