bueno familia , com que tenia poca feina he decidit fer de moderador de la seccio del xque .xdddddddd
ara en serio , donar gracies als administradors per la confiança donada, intentare fer tot el que pugui i que sigui una bona seccio del makination
tb donar GRACIES a tot que ma donat el meu suport , gracies moltes gracies , ja que tinc la gran sort de coneixeus a tots
respecte a la meva nova etapa com a moderador
ja sabeu com soc

jo recpectare totes les opinions sempre hi quan siguin missatges educats, respecten temes i djs/productors.
jo per la meva part intentare que sigui una bona seccio i tant jo amb el berto fare tot el posibile xque aixi sigui
podrem dir la vostra opinio , jo soc una persona que soc molt tolerant i entenc que hi hagi opinions diferents pero mai sa de perdre el respecte .
ciriliox: te borratge al missatge xddddddd
jo agafare el toro per les banyes.
jo intentare per la meva part que cada post no es comverteixi una batalla alkemie vs itt , aixo no pot ser
que aqui tots estem al mateix vaixell i el que hem de fer es disfrutar de la musica i anar de festa i no criticar tant
jo acceptare totes les critiques constructives pero MAI les desctructives
el missatges despreci o insulta cap a PASTIS I BUENIR O ALKEMIE O CESAR O AL MATEIX XQUE SERAN BORRAT .
tu pots deixar la teva oponio a favor o en contra pero mai insultar .
espero poder aportar el meu granet de sorra en aquesta petita seccio del makination

jo soc una persona educada i sense un criteri fixe , cada tema ala vida es te que aplicar un criteri diferent
a la vida no tot es blanc o negre, es en coloro i matiços

RECORDEU QUE PER QUALSEVOL PROBLEMA I/O QUEIXA DE LA SECCIO XQUE EM FEU UN PRIVAT I ATENDRE LA VOSTRA QUEIXA DE QUALSEVOL TIPUS O SINO EL BERTO TB US ATENDRA MOLT AMABLE .
jo estic aqui per ajudarvos, 1 abraçada a tots familia
POST DATA CARA A: ME RIGUT MOLT AMB EL MISSATGES ,GRACIES
POST DATA CARA B: PARRAFADAS RETURNS
POST DATA CARA A CORTE 2: JO I EL MJ REPLAY VEM ANAR A SOPAR I A COMENTAR LA JUGADA , DISCUSIONS MUSICAL
POST DATA CARA B CORTE 2: AIXO NO ES CHAT ,ES LA SECIO DEL XQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEE
POST DATA