familia cada persona tinc unes gustos diferents i mai i dic mai sen de despreciar els gustos de les altres persones siguin quin siguin
anem per parts que els tema es llarg
per alusions
chino bcn: jo un dia vaig anar al mesi , al pont i al xque i a tots els llocs posaven el no time to cry posen la pista del reves , segons tot tota la penya es borrega no ? jo crec que la gent balla lo que li agrada i si un te li agrada dons el balla
jo tinc la meva opinio de cada tema pero entenc que hi hagi que estic dacord amb mi o desacord amb mi , pero mai considerare la meva opinio millor que les demes , aixo MAI
totes les opinions son valides , si quan posen el torn ,posen la pista del reves i ven mes de 3000 copies , es la makina que vol gent. la gent compro lo que vol , ningu es obliga a comprar , xque la juventud va malament de economia i no es gasten el diners inutilment
jo si un tema ven moltes copies i posa la pista del reves jo diria que es un pilotas, una altre cosa es si tagrada o no
despres esta la eternar discussio de sempre
1? QUE ES MAKINA?
2) XQUE LA GENT ESCRIU EN AQUEST FORO?
no es pot associar la paraula makina a una epoca concreta de la makina i a una zona geografica concreta , cada persona te una concepcio diferent de makina , es una eterna discussio
jo per mi cada epoca te una makina diferent
per mi el que es faras si es makina , per mi es de qualitat , us podra agradar o no , per esta ben fet , i si algu diu el contrari que vagi a un estudi i ho entendre .
dj rak : rak no tenfades , que eres un tio genial , a mi me gusta la makina que se hace ahora , no se puede vivir de pasado i hay que apoyar la makina de calidad

dj dborah: totalment dacord amb tu , no es pot viure del pasat i es te que recolçar el producte que s esta fent ahora pero el de qualitat
hi ha molta diferencia entre un tema de alkemeie o requena i un del pildo o el motor , es la meva humil opinio
FAMILA NO ES POT VIURE DE PASSAT , CAL RECORDARHO
MENYS CRITICAR I MES ANAR DE FESTA
al xque remixes vol 2 ja veuras que estar molt molt wapo , sino temps al temps

ultima cosa; aquest foro esta per parlar de makina, no de hardtrance no hardcore ni hardstyle per molt que mi magrada el hardstyle
MAKINA PER LA VENA