chino bcn i kenshin: ja podeu anar a la sal de barcelona que jo ja anire al xque a pegarme el festival i ballar makina i hardstyle.
chino bcn: al xque li falta canya? per mi no. al xque te molta canya. el dia del aniversari la seleccio musical i les mescles van estar molt wapes
pttfuture: com sempre em trec el barret per les teves argumentacions. jo tinc la sort de coneixer molt gent del actual xque i dir que la majoria prefereixen el xque actual , potser com tu dius que ho havien conegut la festa del xque de fa anys, pero abans era diferent, diferent musica , diferent gent i diferent forma de anar de festa, i ara ala actualitat es diferent. hi ha gent que li agrada la epoca passada i altre les futrua i altres les dos.
mes coses...aixo de que dius respecte els comentaris, cada u pasa la festa com vol , si hi ha gent que va a una discoteca i esta 30 minuts a dintre i despres el parking fent tertulia i escoltant musica , millor per ells, aqui no cal despreciar ningu, aqui tothom es igual i tothom so pasa be a la seva manera. si volen veure alcohol i so passen pipa , dons millor per ells i no per aixo significa que la musica els hi deix¡ de agradar o que no tenen criteri musical.
dissabte pasat hi havia molta gent al xque i per la calor que feia sempre acabaves a la terrasa fent club social, com vosaltres dieu, que teniu en contra del club social? jo estic encantat de fer club social , mencanta coneixer persones de pm i veure amics meus que entre setmana no puc veure, i jo encantat.
i love club sociallllllll!
jo al gran majoria de gent que va al xque actual es per al ambient de bon rollo i la musica , aquest finde ho estaba parlant amb gent del bus que va diferents llocs i tothomo em deia el mateix.( casi tohtom ).
ptt, tot bon negoci te que ser rendible , sino tanca i pleguem. pero al xque va molt gent perque agrada, que em dius que tota aquesta gent que era al aniversari estaba al xque i no li agradava? no crec, la gran majoria de persones que entra al xque es perque li agrada sino no fa tants quilometres i et gastes 18 euros , aixo no.
si al xque esta ple es perque agrada. i la gent hi va i repeteix.

respecte el tema musical, aqui si que difereixo clarament per mi al xque actual porta una bona linea musical , i el dia del aniversari el buenri ho va demostrar , va posar de tot,i en cada mescla que feina en buenri sempre posava la pista del reves.
respecte el tema musica , jo crec que es posen temes que agraden a la gent, si hi ha un tema que ningu balla ja veuras no el posaran, jo mai posaria un tema que no balla ningu per molt que magradi.
sino us ho passeu be al xque doncs millor no aneu , tota persona te que anar on so passa be, si al xque no ho es , aneu ala sal de bcn.xd
jo seguiren anant al xque i fento cada finde pasanto cada dia tot una aventura i cada dia que paso tinc mes clar que el xque actual es lo millor, i el dissabte pasat ho vaig tenir molt clar. massa gent pero el dia 31 esta tope wapo.
i love xqueeeeeee!!!!!!!!