oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: El xque antes de que lo cerraran.... :( :(  (Leído 30912 veces)
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #315 en: 26/07/04, 21:31:37 pm »

Buffff....una reflexion k tiene mucho k ver con este post: me etaba mirando el post de valoraciones del aniversario y fotos del aniversario...y en fin, desde luego el xque está más k muerto.
dj junai
Visitante

Email
« Responder #316 en: 26/07/04, 23:42:40 pm »

jo aquest dissabte hi habia molta gent pero va ser la bomba, el discurs que fa fer el buenri den pastis i tothom cridant pastis pastis a veu de pelo increible , aixo nomes pasa al xque , i les kkda , el busos , les fotos i la millor musica del planeta.

per mi el xque esta mes viu que mai i i el fer de que el dissabte estigues ple de gent ho demostra. :)

cada canço que ho posaven tothom la cantava i era festival.

jo em quedo amb el xque actual ( encara que magraden mes el dies que hi ha menos gent) pero el fet  de haberhi tanta gent tb era wapo perque tothom ho cantava toti set posava la pell de gallina

VISCA EL XQUE ACTUAL I QUI NO LI AGRADA QUE SI POSI FULLES! ALE ALE!
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #317 en: 27/07/04, 10:19:42 am »

Pero es k no se trata de k una sala este llena a reventar pa k sea algo especial, porke si no el mayor festival es un concierto de Bruce Springsteen o k?

Podría ser k me estuviera haciendo viejo y k la etapa del Xque se me hubiera pasao, pero no es eso, yo sigo con mucha caña, y seguro k a muchos les pasa iwal, k es k el Xque les suena a poca caña, muy flojo....en definitiva...k ya está, k está muerto.
Sr.Elemento
Capitán Morboso

Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master

Email
« Responder #318 en: 27/07/04, 10:38:23 am »

Invoquem al drac Xeron pues xD
PTT-future-

Email
« Responder #319 en: 27/07/04, 11:08:30 am »

A veure reflexiÓ: JUNAI: perque dius que el xque actual és millor, perque s'omple? perque hi ha més club social? company: una discoteca, i més si es tracta de màkina, està concevuda perque la gent balli i es desfaci.. i d'aixo, actualment li falta moolt al xque, ara bé, si parlèssim de que tal està economicament o de negoci el xque, llavors si, em treuria el barret de com ho estan portant, ja que ara miren més per promocionar discs de baixa categoria fiestera, i demes rollos que a la disco i discogràfiques relacionades el hi va bé.. em de veure que, potser, els qui porten la disco ja no son els fiesters "d'antaño" ara son persones amb més responsablitats que veuen que en aquest mundillo pots durar 4 dies i qui si vols viure d'aixo, ho has de convertir en un negoci rentable... ARA, que diguis que al xque actual es millor que el d'avans, es del tot respectable, pero jo crec que l'inmensa majoria de la gent que va al xque actual i que els hi agrada, és perque no han viscut res més, no tenen punt de referència per poder comparar, els hi agarda i no es queixen perque no han vist altre cosa que aixo... si no posem alguns exemples pràctics( que és la millor manera de veure les coses.. per la gent que no hi vol veure més.." aixo ja no va per tu junai").. frases com: " la majoria de temps al parquing", "botellon power", solo estube dentro 30 minutos, " de la musica mejor no opino", " suerte de la peña que nos encontramos porque sino..".. aquestes frases reflexen el nivell fiester de la disco? vinga tots junts!! cridem.. NOOO!!!!  no us sento!!... NOOO!!! araa.... molt bé.. doncs aixo, avans entraves i nomes veies gent botar, botar, botar i potar( aixo també).. no podies sortir al parquing a veure( quin sacrilegi) i que collons quasi si t'havies de pixar a sobre ho feies( llogicament no, per segur que algu se li va passar pel cap), RESUMINT.. si per valorar la festa que et pegues has de tenir en compte que m'he passat mes temps al parquing, parlant, fent el tonto, i gràcies o 2 ó 3 mescles sueltes que per casualitat algu posa( i llavors poca gent les valora..) pos per aixo me'n vaig amb 4 amics pillo unes botelles de wiski, unes biciclestes i un bon cami de muntanya, i vingala!! a riure un estona!!  la festa no s'ha de valorar( almenys jo no ho faig), per quanta gent he conegut en una nit, o els riures que m'he fet al parquing( que els valoro molt i m'agraden), si no per lo petat que estic quan pujo al cotxe tornant cap a casa i que me la suda si haig de treballar el dia seguent, que amb el festival que m'he pegat estic amb un somriure d'orella a orella i content com un gingol!! i aixo fa moooolt temps que no passa... almenys al xque... pero aixo es un altre historia...
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #320 en: 27/07/04, 11:14:52 am »

Me kito el sombrero PTT, la has clavao....de hecho el sabado pasao me lo pase mucho mejor en La Sal de Barcelona, con ese peazo parking sin seguratas tocando los wevos, con nuestra música a toda caña, mis amigos y encima con piscina....en fin, k lo bien k lo pasais ya no es producto de la fiesta k tenga el Xque, ni de su música....a través de lo k leo en vuestras valoraciones, el Xque ya solo es un punto reunion donde veis a vuestros amigos o conocidos, bebeis, reis, ligoteais y punto....pues weno, eso en los parkings de algunas salas de pachanga se puede hacer iwal, y encima con más libertad.
KeNSHiN

eN uN PaiS MuLTiCoLoR!!!

Email
« Responder #321 en: 27/07/04, 11:34:40 am »

de hecho el sabado pasao me lo pase mucho mejor en La Sal de Barcelona, con ese peazo parking sin seguratas tocando los wevos, con nuestra música a toda caña, mis amigos y encima con piscina....

Yo tambien estuve en la sal y me cago en las putas pistolitas....
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #322 en: 27/07/04, 11:38:11 am »

Jajajaja...la traya Kenshin, me hice con una y ala, a mojar a la peña.
dj junai
Visitante

Email
« Responder #323 en: 27/07/04, 13:52:02 pm »

chino bcn i kenshin: ja podeu anar a la sal de barcelona que jo ja anire al xque a pegarme el festival i ballar makina i hardstyle.

chino bcn: al xque li falta canya? per mi no. al xque te molta canya. el dia del aniversari la seleccio musical i les mescles van estar molt wapes :) 

pttfuture: com sempre em trec el barret per les teves argumentacions. jo tinc la sort de coneixer molt gent del actual xque i dir que la majoria prefereixen el xque actual , potser com tu dius que ho havien conegut la festa del xque de fa anys, pero abans era diferent, diferent musica , diferent gent i diferent forma de anar de festa, i ara ala actualitat  es diferent. hi ha gent que li agrada la epoca passada i altre les futrua i altres les dos.

mes coses...aixo de que dius respecte els comentaris, cada u pasa la festa com vol , si hi ha gent que va a una discoteca i esta 30 minuts a dintre i despres el parking fent tertulia i escoltant musica , millor per ells, aqui no cal despreciar ningu, aqui tothom es igual i tothom so pasa be a la seva manera. si volen veure alcohol i so passen pipa , dons millor per ells i no per aixo significa que la musica els hi deix¡ de agradar o que no tenen criteri musical.

dissabte pasat hi havia molta gent al xque i per la calor que feia sempre acabaves a la terrasa fent club social, com vosaltres dieu, que teniu en contra del club social? jo estic encantat de fer club social , mencanta coneixer persones de pm i veure amics meus que entre setmana no puc veure, i jo encantat.

i love club sociallllllll!

jo al gran majoria de gent que va al xque actual es per al ambient de bon rollo i la musica , aquest finde ho estaba parlant amb gent del bus que va diferents llocs i tothomo em deia el mateix.( casi tohtom ).

ptt, tot bon negoci te que ser rendible , sino tanca i pleguem. pero al xque va molt gent perque agrada, que em dius que tota aquesta gent que era al aniversari estaba al xque i no li agradava? no crec, la gran majoria de persones que entra al xque es perque li agrada sino no fa tants quilometres i et gastes 18 euros , aixo no.

si al xque esta ple es perque agrada. i la gent hi va i repeteix. :)

respecte el tema musical, aqui si que difereixo clarament per mi al xque actual porta una bona linea musical , i el dia del aniversari el buenri ho va demostrar , va posar de tot,i en cada mescla que feina en buenri sempre posava la pista del reves.

respecte el tema musica , jo crec que es posen temes que agraden a la gent, si hi ha un tema que ningu balla ja veuras no el posaran, jo mai posaria un tema que no balla ningu per molt que magradi.

sino us ho passeu be al xque doncs millor no aneu , tota persona te que anar on so passa be, si al xque no ho es , aneu ala sal de bcn.xd

jo seguiren anant al xque i fento cada finde pasanto cada dia tot una aventura i cada dia que paso tinc mes clar que el xque actual es lo millor, i el dissabte pasat ho vaig tenir molt clar. massa gent pero el dia 31 esta tope wapo.

i love xqueeeeeee!!!!!!!!

KeNSHiN

eN uN PaiS MuLTiCoLoR!!!

Email
« Responder #324 en: 27/07/04, 14:46:10 pm »

jo tinc la sort de coneixer molt gent del actual xque i dir que la majoria prefereixen el xque actual , potser com tu dius que ho havien conegut la festa del xque de fa anys, pero abans era diferent, diferent musica , diferent gent i diferent forma de anar de festa, i ara ala actualitat  es diferent. hi ha gent que li agrada la epoca passada i altre les futrua i altres les dos.

Si te miras el post una paginas mas atras, pregunte que a quien le gustaba mas el xque actual k el de antes, habiendo ido a los dos... Aun sigo esperando que alguien me responda...

No se de donde sacas tu que hay mucha gente, cuando se pregunta quien es y que razones tiene y nadie dice nada...
GaBBaLoSt

Registro: 13-04-03
House Party 11

Email
« Responder #325 en: 27/07/04, 16:09:06 pm »

Junai, apoyarte en lo lleno que estaba el dia del aniversario para demostrar que el xque gusta es un error descomunal. Ya sabemos todos de sobra que es el dia de los falsos xquesianos. Los aniversarios siempre está a petar, igual que en la remember. Ponme como ejemplo esos dias con sesiones normales, dias en los que se dice que están los verdaderos xquesianos. Dias en los que se dice que hay muy buen rollo. Dias en los que se dice que se puede bailar de puta madre.
Un aniversario de ahora no se diferencia mucho de los de ahora. Sólo en la calidad musical.

Estoy con PTT en su argumentación no hay más que ver la recopilación de frases que ha realizado. Yo estoy harto de leer cosas tipo no opino de la música, tuve que tajarla para pasármelo bien, etc.

Otra cosa, no creo que sea que a la gente no le guste el hardtrance ni el import y tal y cual. Yo creo que aquí, ya sea en Xque, Pont Aeri, Kontrol y/o sobretodo los garitos de pachanga, falta muchísima cultura musical. Yo no soy de fardar sobre ello, más bien me gusta seguir aprendiendo sobre música.
Por ejemplo veo que muchos alabáis ese nuevo Pastis y Buenri hardtrancero. Yo por mi parte digo que una mierda para ellos. ¿No hay cojones a hacer una canción original o que pasa? ¿Tienenque cojer una melodia existente y remezclarla? Me indigna saber que ese stripped RMX es un cacho de melodia de Depeche Mode con cuatro ácidos y samples hardtranceros. Que sí, que está bien hecho y tal y cual, pero si Pastis y Buenri tienen que recurrir a un RMX para sacar un disco apaga y vámonos. O sinó mirad las últimas producciones de Metralla y Skudero. Dónde estén sus respectivos adrenalin (sobervio!) vibrations e infectious flight que se quiten los demás.
Lo que iba diciendo, Si la juventud de ahora no tiene culturilla musical no me extraña que pululen por una discoteca sin bailar o simplemente no sepan diferenciar el producto malo del bueno. Yo cuando estoy enfrente del cristal, miro hacia atrás y veo que sólo los viejos del lugar son los que botan, se me cae el alma al suelo.

Chino: No creo que sea caña lo que le falta al xque. Les hace falta buscar más como hacían antes entre los discos que llegan a una tienda. No tirar tanto de discos simplones. Por poner un ejemplo, hay discos hardstyle que están guapos y son originales. Hay otros que he escuchado en xque que no se diferencian mucho de un mod que yo haga con un tracker a base de bombo y plato. Para mi ahora mismo está la cosa igual que cuando se decía que la makina estaba muy mal y tal y cual.

De la situación actual a la pachanga makinera queda muy muy poco. Sólo un paso. La duda es si lo darán hacia adelante o hacia atrás.

Joder ya podría a ver aquí algo parecido a la tunnel alemana!!!!!
dj junai
Visitante

Email
« Responder #326 en: 27/07/04, 19:45:59 pm »

gabbalost: totalment dacord amb tu. falta molta cultura musica pero estic segur que al xque es un lloc on hi ha mes , sempre vec gent mirant discos i preguntant quin tema es aquest o el altre, etc etc.

respecte dels morats , jo no vec mai alcohol perque magrada disfrutar de la musica amb tota la seva expansio sonora , pero cada persona es lliure de com montarse la festa.

a mi el dies que mes magraden son els dies despres de grans events que sestas de pm i ja veuras com el dia 31 hi haura poca gent pero estara ple, el xque sempre hi ha gent.

gabbalost: fer un tema original es molt complicat i treure una melodia bona encara mes.

jo soc el primer que  intenta culturitzarse tant a nivell nacions o com de import , pero bueno de mica en mica somple la pica.
eSa_Ninia

Registro: 27-10-03
BaLeaRiC SouND

Email
« Responder #327 en: 28/07/04, 07:09:22 am »

per mi el xque esta mes viu que mai i i el fer de que el dissabte estigues ple de gent ho demostra. :)

en el aniversario d kontrol tb estaba petao d gente .....y en kualkier aniversario d diskoteca estoy segurisima k se llena :/ solo xq es un simple aniversario :S
Sr.Elemento
Capitán Morboso

Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master

Email
« Responder #328 en: 28/07/04, 09:51:06 am »

gabbalost: totalment dacord amb tu. falta molta cultura musica pero estic segur que al xque es un lloc on hi ha mes , sempre vec gent mirant discos i preguntant quin tema es aquest o el altre, etc etc.

Eso no es cultura musical.  ::)
dj_doblon

Registro: 05-05-03
RAVER

Email
« Responder #329 en: 28/07/04, 13:24:21 pm »

cultura musical es tener un gusto propio y argumentado no lo ke le guste a 1500 personas
Páginas: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 30   Ir Arriba   Imprimir