|
 |
« Responder #33 en: 28/04/04, 11:33:26 am » |
|
Pos jo tinc una historia una mica trista, no em va passar a mi, pero vaig veure un accident que flipes tornant, un cotxe volcat, penya pel terra inmovil, el pitjor de tot no es veure l'accident, sino veure les consequencies que despres pot portar... jo treballo en un hospital, i al cap d'uns dies de tornar del xque, vaig anar a treballar com sempre a la meva sala( neurocirujia), i vaig entrar a l'habitació d'un chaval que havia ingressat nou, la imatge era patetica... el noi s'havia quedat quasi subnormal, va estar unes hores en coma, i al despertar-se es va quedar tetraplègic, i amb un nivell de consciencia i raonament, semblant al de un retrassat mental( amb respectes)... parlant amb la seva mare, em va dir que havia tingut un accident tornant d'una disctoca de palafrugell.. vaig lligar caps.. era un dels nois de l'accident que vaig veure tornant del XQUE?... em vaig quedar de pedra.. pero no acava aqui.. durant les setmanes que vam tenir ingressat al noi( ruben), van anar passant per l'habitació.. desenes i desenes d'amics, i la novia sempre es quedava amb ell.. i jo pensava, bé, almenys li quedaran els amics... pos despres d'un any que li donguèssim l'alta, el vaig veure per l'hospital, i la seva mare em va comentar que la novia el va deixar al cap de poc de sortir de l'hospital, i que mai, mai,mai el visitava cap amic ni res, i que estava absolutament sol... i la familia destroçada, perque quan faltèssin, qui es cuidaria d'ell... i tot aixo amb nomes 20 anys..... consequències nefastes d'una nit d'exessos!! per tant recordeu, un accident, no és nomes el que et passa a tu o als del cotxe, penseu amb la vostra familia i amics, els que mes pateixen.....
PTT.
|